Acasă Stiri Apple Pay demolează Samsung Pay în Statele Unite

Apple Pay demolează Samsung Pay în Statele Unite

Samsung Pay este singurul sistem mobil de plată care acceptă MST (Magnetic Secure Transmission). Acesta a permis serviciului Samsung să câștige clienți pe multe piețe care nu au terminale de punct de vânzare cu funcție NFC.

De asemenea, Samsung Pay adaugă un strat suplimentar de securitate prin faptul că nu transmite fără fir informații reale despre cardul de credit / debit. În ciuda acestui fapt, Samsung Pay nu se poate apropia de unul dintre concurenții săi în una dintre cele mai importante piețe din lume, Statele Unite.

Samsung este de vină pentru eșecul Samsung Pay din SUA

Un recent studiu realizat de PulseNetwork, via SamMobile, arată că doar 5% dintre consumatorii din SUA folosesc Samsung Pay. În schimb, 92% din tranzacții erau exclusiv prin Apple Pay. Putem pune această discrepanță evidentă pe seama mai multor factori. Intră aici ușurința accesului la Apple Pay, cota de piață și numărul de smartphone-uri vândute.

În Q2 2021, Apple deține puțin peste 53% din cota de piață a smartphone-urilor din SUA. Samsung a ocupat locul al doilea, cu 26%. Dacă ne uităm la aceste numere, Samsung Pay ar fi trebuit să aibă o cotă mai mare. Dar nu este cazul și există mai multe motive pentru acest lucru.

Apple Pay a fost lansat inițial în SUA în 20 octombrie 2014 pentru Apple iPhone 6 și 6 Plus. Din 26 iunie 2019 Apple Pay este disponibil și în România. În Germania, Apple Pay poate fi utilizat numai de la vârsta de 16 ani!

Pentru început, aproape fiecare retailer din SUA acceptă Apple Pay. În plus, colaborarea strânsă a Apple cu comercianții cu amănuntul îi stimulează pe oameni să folosească serviciul prin diferite recompense și avantaje. În cele din urmă, totul se reduce în mare parte la priceperea excelentă de marketing a companiei Apple.

Nici diferența dintre funcțiile Samsung Pay pe linia sa de smartphone-uri nu ajută. Din motive necunoscute, seria Galaxy S21 din SUA se livrează fără suport MST. Suportul pentru smartwatch-uri este oarecum incomplet, în timp ce toate modelele Apple Watch acceptă perfect Apple Pay.

În timp ce Samsung Pay are succes în alte regiuni, în SUA este jenant pentru statutul Samsung de cel mai mare producător de smartphone-uri din lume. Marketingul inexistent, combinat cu diferențele de caracteristici și suportul pentru dispozitivele purtabile (sau lipsa acestuia), este motivul pentru care serviciul este umbrit de oferta obiectiv mai bună a Apple.

Stiri

Frigiderele Samsung cele mai bune în evaluarea StiWa din Germania

Frigiderele Samsung au fost recunoscute ca fiind cele mai bune frigidere din Germania. Cea mai mare organizație și fundație germane a consumatorilor...

Samsung în parteneriat cu muzeul Louvre pentru lucrări de artă în Art Store

Samsung a semnat zilele trecute un parteneriat cu Muzeul Luvru (Louvre în franceză), renumitul muzeu de artă din Paris. Prin această colaborare...

Samsung Display produce în masă ecrane OLED de 90Hz pentru laptopuri

Laptopurile de jocuri OLED ar putea fi în curând un lucru comun datorită Samsung Display. Subsidiara Samsung crește producția în masă a...

Seria Galaxy S22 fără cameră sub afișaj: ecran Infinity-O ca seria S21

Apar tot mai multe zvonuri despre seria Galaxy S22 și nu vor conteni până la lansarea propriu-zisă. Noua serie emblematică Samsung va...

Galaxy Book Flex 3 Alpha certificat de FCC, rulează Windows 11 Pro

Samsung pare să dezvolte o continuare directă a laptopului Galaxy Book Flex 2 Alpha în așteptarea marelui anunț Microsoft Windows 11 de...

Galaxy Watch 4 Golf Edition a fost lansat de Samsung în Coreea de Sud

La modelele Galaxy Watch și Watch Active 2, Samsung a lansat și o ediție specială Golf Edition. Ambele ceasuri au avut succes...

Galaxy S22 Ultra cu încărcare de 45W și noi detalii despre Exynos 2200

Acum, când seria Apple iPhone 13 a fost lansată oficial, în timp ce Galaxy Z Fold 3 și Galaxy Z Flip 3...