Samsung Pay este singurul sistem mobil de plată care acceptă MST (Magnetic Secure Transmission). Acesta a permis serviciului Samsung să câștige clienți pe multe piețe care nu au terminale de punct de vânzare cu funcție NFC.
De asemenea, Samsung Pay adaugă un strat suplimentar de securitate prin faptul că nu transmite fără fir informații reale despre cardul de credit / debit. În ciuda acestui fapt, Samsung Pay nu se poate apropia de unul dintre concurenții săi în una dintre cele mai importante piețe din lume, Statele Unite.
Samsung este de vină pentru eșecul Samsung Pay din SUA
Un recent studiu realizat de PulseNetwork, via SamMobile, arată că doar 5% dintre consumatorii din SUA folosesc Samsung Pay. În schimb, 92% din tranzacții erau exclusiv prin Apple Pay. Putem pune această discrepanță evidentă pe seama mai multor factori. Intră aici ușurința accesului la Apple Pay, cota de piață și numărul de smartphone-uri vândute.
În Q2 2021, Apple deține puțin peste 53% din cota de piață a smartphone-urilor din SUA. Samsung a ocupat locul al doilea, cu 26%. Dacă ne uităm la aceste numere, Samsung Pay ar fi trebuit să aibă o cotă mai mare. Dar nu este cazul și există mai multe motive pentru acest lucru.
Pentru început, aproape fiecare retailer din SUA acceptă Apple Pay. În plus, colaborarea strânsă a Apple cu comercianții cu amănuntul îi stimulează pe oameni să folosească serviciul prin diferite recompense și avantaje. În cele din urmă, totul se reduce în mare parte la priceperea excelentă de marketing a companiei Apple.
Nici diferența dintre funcțiile Samsung Pay pe linia sa de smartphone-uri nu ajută. Din motive necunoscute, seria Galaxy S21 din SUA se livrează fără suport MST. Suportul pentru smartwatch-uri este oarecum incomplet, în timp ce toate modelele Apple Watch acceptă perfect Apple Pay.
În timp ce Samsung Pay are succes în alte regiuni, în SUA este jenant pentru statutul Samsung de cel mai mare producător de smartphone-uri din lume. Marketingul inexistent, combinat cu diferențele de caracteristici și suportul pentru dispozitivele purtabile (sau lipsa acestuia), este motivul pentru care serviciul este umbrit de oferta obiectiv mai bună a Apple.