Acasă Stiri Apple Pay demolează Samsung Pay în Statele Unite

Apple Pay demolează Samsung Pay în Statele Unite

Samsung Pay este singurul sistem mobil de plată care acceptă MST (Magnetic Secure Transmission). Acesta a permis serviciului Samsung să câștige clienți pe multe piețe care nu au terminale de punct de vânzare cu funcție NFC.

De asemenea, Samsung Pay adaugă un strat suplimentar de securitate prin faptul că nu transmite fără fir informații reale despre cardul de credit / debit. În ciuda acestui fapt, Samsung Pay nu se poate apropia de unul dintre concurenții săi în una dintre cele mai importante piețe din lume, Statele Unite.

Samsung este de vină pentru eșecul Samsung Pay din SUA

Un recent studiu realizat de PulseNetwork, via SamMobile, arată că doar 5% dintre consumatorii din SUA folosesc Samsung Pay. În schimb, 92% din tranzacții erau exclusiv prin Apple Pay. Putem pune această discrepanță evidentă pe seama mai multor factori. Intră aici ușurința accesului la Apple Pay, cota de piață și numărul de smartphone-uri vândute.

În Q2 2021, Apple deține puțin peste 53% din cota de piață a smartphone-urilor din SUA. Samsung a ocupat locul al doilea, cu 26%. Dacă ne uităm la aceste numere, Samsung Pay ar fi trebuit să aibă o cotă mai mare. Dar nu este cazul și există mai multe motive pentru acest lucru.

Apple Pay a fost lansat inițial în SUA în 20 octombrie 2014 pentru Apple iPhone 6 și 6 Plus. Din 26 iunie 2019 Apple Pay este disponibil și în România. În Germania, Apple Pay poate fi utilizat numai de la vârsta de 16 ani!

Pentru început, aproape fiecare retailer din SUA acceptă Apple Pay. În plus, colaborarea strânsă a Apple cu comercianții cu amănuntul îi stimulează pe oameni să folosească serviciul prin diferite recompense și avantaje. În cele din urmă, totul se reduce în mare parte la priceperea excelentă de marketing a companiei Apple.

Nici diferența dintre funcțiile Samsung Pay pe linia sa de smartphone-uri nu ajută. Din motive necunoscute, seria Galaxy S21 din SUA se livrează fără suport MST. Suportul pentru smartwatch-uri este oarecum incomplet, în timp ce toate modelele Apple Watch acceptă perfect Apple Pay.

În timp ce Samsung Pay are succes în alte regiuni, în SUA este jenant pentru statutul Samsung de cel mai mare producător de smartphone-uri din lume. Marketingul inexistent, combinat cu diferențele de caracteristici și suportul pentru dispozitivele purtabile (sau lipsa acestuia), este motivul pentru care serviciul este umbrit de oferta obiectiv mai bună a Apple.

Stiri

Exynos 2200 vs Snapdragon 8 Gen 1: două procesoare de excepție

Samsung a prezentat noul său procesor Exynos 2200 zilele trecute. Este un cipset emblematic al companiei pentru smartphone-uri high-end și va debuta...

Samsung a înregistrat marca „Samsung Bot” în SUA și Canada

Se așteaptă ca Samsung Electronics să introducă roboți de uz casnic sub marca „Samsung Bot” pe piața nord-americană. Potrivit Organizației Mondiale a...

Cum să vă configurați noul smartphone Samsung Galaxy

Samsung produce unele dintre cele mai bune telefoane de pe piață. Dar deși și-a simplificat configurația inițială în ultimele câteva generații, tot...

TSMC va depăși Samsung în investițiile de cipuri semiconductoare în 2022

În urmă cu doi ani, Samsung a dezvăluit planul său măreț de a deveni cel mai mare brand de semiconductori din lume...

Sistemul de operare Android 13 va oferi Material You Dynamic theme

Cu versiunea Android 12, Google a introdus un sistem de tematică dinamică Material You pentru dispozitive. Din păcate, funcția Material You Dynamic...

Cum să folosiți WhatsApp pe Samsung Galaxy Watch 3

WhatsApp este o aplicație esențială pe fiecare dispozitiv, indiferent de platforma pe care o utilizați. Această tendință vine acum la gadgeturile purtabile,...

Actualizarea de securitate din ianuarie lansată pentru Galaxy S20 FE

După ce recent au primit actualizarea la interfața Samsung One UI 4.0 bazată pe Android 12, posesorii de Galaxy S20 FE 5G...