Apple folosește un telefon Samsung pentru reclamă la noile căști Beats

338
Apple foloseste un telefon Samsung pentru reclama la noile casti Beats
Sursa Foto: universmartphone.com

Apple și Samsung au o lungă istorie în privința produselor reciproce prin indicii nu chiar subtile în materie de publicitate. Apple, în special, are o trăsătură particulară de a alege cel mai urât smartphone Android de pe piață pentru a compara iPhone-urile. Cu toate acestea, noul material de marketing Apple Beats Studio Buds de pe site-ul Amazon SUA are altă abordare. Acolo apare de fapt un telefon emblematic Samsung, un Galaxy S21.

Poate pentru multă lume acest lucru s-ar putea dovedi un pic mai mult decât surprinzător. Dar decizia Apple de a folosi un smartphone Samsung Galaxy S21 ca un accesoriu pentru căștile Beats are sens din perspectiva marketingului. Beats a lansat recent sub aripa Apple căștile wireless Beats Studio Buds. Aceste căști sunt o propunere atractivă pentru clienți datorită prețului mai mic, conform Universmartphone. Apple folosește marca Beats ca o opțiune la preț mai mic, pentru a viza consumatorii din afara ecosistemului Apple.

Galaxy S21 apare în reclama la căștile Apple Beats Studio Buds

Spre deosebire de Apple AirPods, căștile wireless Beats Studio Buds sunt menite să atragă un public mai larg care nu constă doar din oameni din ecosistemul Apple. Apple dorește să atragă utilizatori de pe partea Android. În acest fel utilizatorii de smartphone-uri Samsung par o țintă excelentă pentru început.

Dat fiind faptul că Samsung este singurul concurenț „real” pe care Apple îl are pe piața smartphone-urilor premium, nu este de mirare. Dacă reclama convinge chiar și un utilizator Samsung să aleagă Beats Studio față de un Galaxy Buds Pro sau un alt produs audio Samsung, campania de marketing va fi un succes. Dar nu va fi ușor cu fanii Samsung!

Numele Apple a fost ideea lui Steve Jobs, dar inițial Steve Wozniak nu a fost de acord cu acesta. „Tocmai mă întorsesem din livada de mere. Numele sună prietenos, plin de viață și nu intimidant”, a spus ulterior Steve Jobs.

În plus, reclama Apple trimite și un mesaj subtil utilizatorilor din ecosistemul Samsung pentru a trece la Apple. Un simplu „aceste noi Beats Studio Buds arată minunat, nu?” se poate transforma cu ușurință în „acestea arată bine cu Galaxy S21, dar s-ar împerechea și mai bine cu un iPhone” și, în cele din urmă, „felicitări pentru noul tău iPhone, vrei să verifici ce altceva îți rezervă Apple?”. Este o tehnică simplă, dar eficientă, pe care Apple ar fi putut să o folosească de mult timp. În schimb, compania Apple a ales să disprețuiască utilizatorii Android.