Acasă Stiri Apple folosește un telefon Samsung pentru reclamă la noile căști Beats

Apple folosește un telefon Samsung pentru reclamă la noile căști Beats

Apple și Samsung au o lungă istorie în privința produselor reciproce prin indicii nu chiar subtile în materie de publicitate. Apple, în special, are o trăsătură particulară de a alege cel mai urât smartphone Android de pe piață pentru a compara iPhone-urile. Cu toate acestea, noul material de marketing Apple Beats Studio Buds de pe site-ul Amazon SUA are altă abordare. Acolo apare de fapt un telefon emblematic Samsung, un Galaxy S21.

Poate pentru multă lume acest lucru s-ar putea dovedi un pic mai mult decât surprinzător. Dar decizia Apple de a folosi un smartphone Samsung Galaxy S21 ca un accesoriu pentru căștile Beats are sens din perspectiva marketingului. Beats a lansat recent sub aripa Apple căștile wireless Beats Studio Buds. Aceste căști sunt o propunere atractivă pentru clienți datorită prețului mai mic, conform Universmartphone. Apple folosește marca Beats ca o opțiune la preț mai mic, pentru a viza consumatorii din afara ecosistemului Apple.

Galaxy S21 apare în reclama la căștile Apple Beats Studio Buds

Spre deosebire de Apple AirPods, căștile wireless Beats Studio Buds sunt menite să atragă un public mai larg care nu constă doar din oameni din ecosistemul Apple. Apple dorește să atragă utilizatori de pe partea Android. În acest fel utilizatorii de smartphone-uri Samsung par o țintă excelentă pentru început.

Dat fiind faptul că Samsung este singurul concurenț „real” pe care Apple îl are pe piața smartphone-urilor premium, nu este de mirare. Dacă reclama convinge chiar și un utilizator Samsung să aleagă Beats Studio față de un Galaxy Buds Pro sau un alt produs audio Samsung, campania de marketing va fi un succes. Dar nu va fi ușor cu fanii Samsung!

Numele Apple a fost ideea lui Steve Jobs, dar inițial Steve Wozniak nu a fost de acord cu acesta. „Tocmai mă întorsesem din livada de mere. Numele sună prietenos, plin de viață și nu intimidant”, a spus ulterior Steve Jobs.

În plus, reclama Apple trimite și un mesaj subtil utilizatorilor din ecosistemul Samsung pentru a trece la Apple. Un simplu „aceste noi Beats Studio Buds arată minunat, nu?” se poate transforma cu ușurință în „acestea arată bine cu Galaxy S21, dar s-ar împerechea și mai bine cu un iPhone” și, în cele din urmă, „felicitări pentru noul tău iPhone, vrei să verifici ce altceva îți rezervă Apple?”. Este o tehnică simplă, dar eficientă, pe care Apple ar fi putut să o folosească de mult timp. În schimb, compania Apple a ales să disprețuiască utilizatorii Android.

Stiri

Samsung Galaxy Watch 4 Classic a apărut în noi fotografii

Înaintea lansării oficiale pe care o așteptăm pe 11 august, începem să avem o imagine completă și a lui Samsung Galaxy Watch...

Samsung ocupă locul cinci mondial pe piața Chromebook în Q2 2021

Samsung Electronics a fost al cincilea cel mai mare furnizor de Chromebookuri din lume în al doilea trimestru al anului. Datele au...

Prețurile în Europa pentru Galaxy Z Fold 3, Galaxy Z Flip 3 și Buds 2

Evenimentul Samaung Galaxy Unpacked 2021 din 11 august este bătut în cuie. Știm ora și ce dispozitive vor fi lansate. Acum au...

Un Samsung Galaxy Note 22 poate fi lansat în 2022

Peste aproximativ două săptămâni, Samsung va găzdui un mare eveniment Galaxy Unpacked pentru a anunța cele mai noi produse mobile. Sunt așteptate...

Samsung va deschide o nouă eră în inovația smartphone-urilor

Publicăm mai jos editorialul postat recent de TM Roh, President and Head of Mobile Communications Business, Samsung Electronics. Aflăm de aici ce...

Samsung Galaxy Z Flip 3 va veni cu încărcare rapidă de 25W

Samsung se pregătește pentru seria Galaxy Z de smartphone-uri pliabile. Noile telefoane pliabile Samsung vor fi lansate la Galaxy Unpacked 2021 în...

Specificațiile stiloului Samsung S Pen Pro se scurg înainte de lansare

Stiloul S Pen aflat pe Samsung Galaxy S21 Ultra nu dispune de conectivitate Bluetooth LE, ceea ce înseamnă că îi lipsesc unele...