Campania Samsung Everywhere lansată oficial în Canada

194
Samsung Everywhere
Sursă foto: SamLover

Campania Samsung Everywhere a fost lansată oficial în Canada. Vine cu toate ofertele de servicii și îngrijire a dispozitivelor Samsung pentru canadieni, ajutându-i să-și rezolve problemele rapid. Este un serviciu care schimbă jocurile, pe care Samsung ar trebui să-l implementeze la nivel internațional.

Credem în furnizarea de servicii convenabile, fără întreruperi și accesibile pentru toți clienții noștri. Suntem disponibili 24/7 pentru dumneavoastră. Oferim servicii clienților Samsung care locuiesc în cele mai aglomerate orașe, precum și în cele mai îndepărtate părți ale țării”. A declarat Frank Martino, Vicepreședinte Corporate Service la Samsung Electronics Canada, potrivit SamsungNewsroom.

Angajamentul Samsung față de servicii fără efort, convenabile și fără contact le permite canadienilor să primească service în timp util în modul care funcționează pentru ei, încadrându-se cu ușurință într-un stil de viață aglomerat. Unele dintre modalitățile prin care Samsung Service prin Samsung Everywhere (pretutindeni) îi sprijină pe canadieni includ:

Asistență de la distanță 24/7. Pentru servicii rapide, fără întreruperi, Samsung oferă asistență prin chat de la distanță 24/7 cu un expert pentru a rezolva orice probleme în care clienții au nevoie de asistență. Potrivit SamLover, pentru a accesa asistență prin chat live, vizitați Samsung.ca/Support sau prin Samsung Members.

  • Samsung oferă asistență prin chat de la distanță 24/7 cu un specialist pentru a rezolva orice dificultăți avute de consumatorii care doresc asistență, totul foarte rapid și eficient.
  • Vizitați Samsung.ca/Support pentru a obține asistență prin chat live sau descărcați aplicația Samsung Members.

Asistență pentru reparații la domiciliu. Samsung oferă utilizatorilor de electrocasnice o soluție flexibilă pentru a primi servicii în timp util prin rezervarea online a unei vizite la domiciliu. În plus, în funcție de locație, canadienii pot rezerva o experiență de service cu un tehnician Samsung pentru electrocasnicele lor.

  • Programând online o vizită la domiciliu, Samsung oferă clienților aparatelor sale electrocasnice o modalitate convenabilă de a obține servicii prompte.
  • Canadienii pot apela la un tehnician Samsung și acesta va veni la ei acasă și le va repara aparatele.
  • Acest serviciu este disponibil în funcție de locul în care locuiți.
  • Când utilizați doar componente originale Samsung, 95% din reparații sunt finalizate în timpul aceleiași vizite.

Serviciul de suport vizual. Cu serviciul de asistență vizuală simplă și intuitivă de la Samsung, experții tehnici Samsung în produse pot analiza dispozitivul unui client prin intermediul camerei dispozitivului lor. În acest fel expertul Samsung poate evalua vizual situația, să solicite mai multe informații de la client și să-i ghideze înainte, sugerând măsuri specifice.

  • Experții tehnici în produse de la Samsung pot examina aparatul unui client prin intermediul camerei de pe dispozitiv utilizând serviciul de asistență vizuală simplu și ușor de utilizat de la Samsung.
  • Acest lucru permite expertului să evalueze vizual problema, să obțină informații suplimentare de la client și să ofere recomandări despre cum să procedeze.
  • Visual Support Service include asistență prin chat, asistență text, cumpărături online, asistență SmartThings, asistență Samsung Care+ și asistență prin e-mail.