O treime din casele din UK utilizează platforma Samsung Tizen

467
O treime din casele din UK utilizeaza platforma Samsung Tizen
Sursa Foto: via rapidtvnews.com

Marea Britanie este considerată un indicator în privința comercializării multor produse. Britanicii sunt extrem de pretențioși în privința calității pentru tot ce plătesc, astfel sunt pe piață doar cei mai buni. Potrivit Strategy Analytics, 8,5 milioane de case din Marea Britanie își conectează televizorul la internet folosind platforma Samsung Tizen. Acest număr reprezentă 30% din toate casele din UK.

Cercetările privind starea mediului TV conectat din UK au relevat că platforma Samsung deține un avantaj clar față de rivali. Conform studiului The Complexities of the Multi-Device Connected TV Household, realizat de Strategy Analytics, numărul caselor din Marea Britanie care utilizează dispozitive TV conectate (CTV) a ajuns la 19,2 milioane la sfârșitul anului 2020. Adică în 68% din toate casele, comparativ cu 17,3 milioane în 2019.

Platforma Samsung Tizen în peste 30% din case

Studiul relevă că streaming-ul TV și platformele de televiziune inteligentă precum Samsung Tizen și Fire OS sunt elemente cheie ale noului val de servicii de streaming de televiziune și video și atrag atenția agenților de publicitate care doresc să ajungă la publicul TV.

Cota de piață a Samsung de 30% conferă gigantului coreean o poziție dominantă pe piața din Marea Britanie. Pentru comparație, platformele rivale operate de Amazon, Sony și LG – au avut 19%, 18% și, respectiv, 13%. Platforma de streaming Samsung Tizen este pe primul loc la nivel mondial în 2020.

Roku este pionierul streming-ului pe televizor și are sediul în Los Gatos, California, SUA. Roku operează cea mai mare platformă TV de difuzare din SUA. Audiența a fost măsurată în funcție de numărul total de ore, potrivit Kantar Millward Brow.

Android TV de la Google, Roku și sistemul de operare Fire Amazon au fost platformele de streaming TV cu cea mai rapidă creștere în termeni procentuali în 2020, conform Rapidtvnews, via NewsNow. Dar studiul de piață sugerează că Samsung este bine poziționat pentru a menține poziția de conducere mai mult timp.

Noua lume a televiziunii oferă spectatorilor mai multe opțiuni și complexitate decât oricând”. A spus David Mercer, analist principal la studiul The Complexities of the Multi-Device Connected TV Household. „Samsung și Amazon sunt pe primele două locuri în acest moment. Companiile media ar trebui să urmărească cu atenție apariția platformelor CTV concurente, pentru a evita investițiile cu rentabilitate redusă și pentru a se asigura că acoperirea publicului este maximizată”.