Platforma de streaming Samsung Tizen a crescut în 2020

539
Platforma de streaming Samsung Tizen a crescut in 2020
Sursa Foto: Samsng Global Newsroom

Tizen este platforma de streaming inteligent a companiei Samsung. Aceasta a crescut ca pondere în 2020, deoarece numărul de dispozitive Tizen utilizate în întreaga lume a crescut cu 21% față de anul anterior. Samsung Tizen are 162,3 milioane de utilizatori și o cotă de piață de 12,7%, conform Strategy Analytics. Cu un an mai devreme, Samsung Tizen a avut o cotă de piață de 11,6%.

Creșteri au înregistrat și Android TV Google (+42%), Roku TV OS (+40%) și Amazon Fire OS (+35%). În același timp, PlayStation Sony, Xbox Microsoft și Google Cast au înregistrat scăderi. Numărul total de dispozitive de streaming TV utilizate la nivel mondial a crescut cu 122 de milioane în 2020 comparativ cu un an mai devreme, ajungând la 1,28 miliarde.

Platforma de streaming Samsung Tizen în creștere

Samsung Tizen a fost urmat de LG WebOS (7,3%), Sony PlayStation (6,4%) și Fire OS (6,4%). Conform Strategy Analytics, numărul dispozitivelor Tizen utilizate va crește la 184 milioane până la sfârșitul acestui an. Google, LG, Roku și Amazon vor continua să lupte pentru celelalte poziții fruntașe.

Platforma de streaming Samsung Tizen a fost lider în 22 din cele 25 de țări în care sau făcut cercetări de piață. WebOS sistemul de operare deținut de LG Electronics a ocupat locul al doilea pe 13 piețe, a spus Strategy Analytics.

Platforma Samsung Tizen a crescut puternic în ultimii cinci ani, depășind platforme mai consacrate. Samsung Tizen a despășit  PlayStation, Xbox și sistemul de operare TV Apple„, a spus Strategy Analytics. „Samsung monetizează acum creșterea Tizen, oferind capabilități platformei de a integra și livra publicitate direcționată vizualizatorilor TV și video pe ecranele TV„.

Strategy Analytics este o companie de cercetare de piață din SUA fondată în 1 ianuarie 1968. Compania are sediul central în Boston, Massachusetts, Statele Unite. Are birouri în UK, Germania, Japonia, Coreea, India și China.

Samsung va conduce această piață și în viitor

Strategy Analytics a prezis că numărul de dispozitive Samsung Tizen utilizate va crește la 184 milioane de unități până la sfârșitul acestui an. În acest fel nu va fi nicio problemă ca Samsung să-și păstreze statutul de lider în acest domeniu. La Google, LG, Roku și Amazon nu le rămâne decât să continue să lupte pentru celelalte poziții.

Faptul că Samsung este lider pe piața televizoarelor inteligente îi oferă o bază excelentă. În acest fel poate susține Tizen ca platformă de streaming TV pentru a fi lider și în anii următori”. A declarat David Watkins, director la Strategy Analytics, potrivit The Korea Herald. „Cu toate acestea, alți jucători cresc rapid și au resurse pentru o provocare serioasă la adresa Samsung„.

Samsung a avut o cotă de piață record de 31,9% pe piața mondială de televizoare în ceea ce privește veniturile din vânzări anul trecut. Potrivit datelor Omdia, Samsung ocupă poziția de lider pe piața mondială TV pentru al 15-lea an consecutiv.