Samsung și-a mărit mult producția de ecrane pliabile în urma succesului avut în toată lumea cu Galaxy Fold. Producătorul sud-coreean spera să nu vândă atâtea smartphone-uri pliabile, mai ales după problemele apărute după lansarea inițială. Samsung a revizuit serios smartphone-ul iar acum cererea de Galaxy Fold întrece toate așteptările. În luna septembrie, gigantul tech chiar a trebuit să producă cu 25.000 de ecrane Infinity Flex mai mult.
Galaxy Fold este un adevărat în vogă! În ciuda prețului său deosebit de ridicat de vânzare de aproximativ 2.000 de euro și a lansării sale puțin haotice, smartphone-ul pliabil a creat o adevărată nebunie. În Coreea de Sud, acasă la Samsung, Galaxy Fold nu a putut face față cererii la începutul lunii septembrie. Acum Samsung se luptă să producă suficiente ecrane pliabile pentru a ține pasul cu cererea.
Samsung Display va suplimenta producția de ecrane pentru Galaxy Fold
Cu așa o cerere puternică, Samsung a decis să crească numărul de telefoane pliabile Galaxy care vor fi produse și disponibile pe piață. Potrivit presei din Coreea preluată de PhonAndroid, Samsung a produs mai mult cu 25.000 de ecrane pliabile în septembrie. În locul celor 67.000 de ecrane planificate inițial, liniile de producție ale Samsung Display au produs 92.000, în creștere cu 40% față de ținta inițială. În luna august, Samsung a produs 40.000 de ecrane pliabile lunar.
Potrivit informațiilor, Samsung își va continua creșterea producției ajungând la 102.000 de ecrane în octombrie și 99.000 în noiembrie. Conform unor surse apropiate companiei sud-coreene, Samsung Display este capabilă să producă 3.300 de ecrane Infinity Flex zilnic. Acest lucru înseamnă că liniile de producție vor fi la maxim, cel puțin pentru următoarele două luni.
Această creștere semnificativă a producției ar putea crea, de asemenea, unele probleme de aprovizionare în săptămânile următoare. „Pentru a rezolva problemele de aprovizionare, Samsung Display ar putea înlocui materialele furnizate în prezent de partenerii japonezi cu cele realizate de companii interne„. A declarat un director executiv Samsung, sub protecția anonimatului.
Samsung Display este liderul mondial pe piața ecranelor de smartphone-uri cu un procent de 40,2% din cota de piață. Subsidiara Samsung este urmată la mare distanță de producătorul japonez Japan Display Inc. cu o cotă de 12,3%.
În orice caz, Samsung Galaxy Fold va fi disponibil pe tot mai multe piețe până la sfârșitul acestui an. Evident, Samsung încearcă să profite de nebunia generată de telefonul pliabil pentru a vinde cât mai multe telefoane în perioada următoare.