Electrocasnicele Samsung au cel mai înalt grad de satisfacție a clienților în SUA

328
Electrocasnicele Samsung au cel mai inalt grad de satisfactie a clientilor in SUA
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung Electronics marca numărul unu de vânzări de electrocasnice din America – a câștigat Premiul American Customer Satisfaction Index 2021 pentru clasarea pe cea mai înaltă poziție în ceea ce privește fiabilitatea aparatelor electrocasnice din SUA și serviciul pentru clienți.

La Samsung facem aparate pe care familiile să se poată baza în viața de zi cu zi. Ne mândrim cu rețeaua noastră națională de comercianți și profesioniști de servicii în care clienții noștri au încredere”. A declarat John Herrington, Senior Vice President, General Manager of Home Appliances, Samsung Electronics America, conform Samsung Newsroom. „Samsung este onorat să fie ales de ASCI 2021 drept marca principală de electrocasnice pentru fiabilitate și satisfacția clienților”.

Electrocasnicele Samsung pe primul loc în preferințele cumpărătorilor din SUA

American Customer Satisfaction Index Sondaj (ACSI) este singurul sondaj care măsoară gradul de satisfacție al clienților. ACSI este lider în analizarea sentimentului consumatorilor cu privire la produsele și serviciile pe care le folosesc cel mai des. Între iulie 2020 și iunie 2021, studiul ACSI privind electrocasnicele și electronicele a chestionat aproape 8.000 de consumatori din SUA. Aceștia au achiziționat recent aparate electrocasnice de la producători de top, iar ACSI le-a evaluat calitatea experienței lor într-o varietate de categorii.

Sondajul evaluează 10 puncte cheie de contact ale produsului. Intră aici durabilitatea; designul exterior; satisfacție site-ului web; fiabilitatea aplicației mobile; calitatea aplicației mobile; acoperirea garanției; amabilitatea și utilitatea tehnicianului de service; rezultatul reparației serviciului; și promptitudinea reparației și ușurința serviciului.

ACSI măsoară satisfacția consumatorilor din întreaga economie americană și intervievează anual ~350.000 de clienți. Aceștia sunt întrebați despre satisfacția lor cu bunurile și serviciile pe care le-au achiziționat și folosit.

Tot în acest an ACSI a realizat un sondat privind satisfacția clienților în privința telefoanelor mobile. A rezultat din acel sondaj că utilizatorii de telefoane Samsung din SUA sunt mai fericiți decât utilizatorii de Apple.

Studiile ACSI de satisfacție a clienților sunt publicate lunar pe parcursul fiecărui an calendaristic. Datele ACSI sunt utilizate de cercetători, corporații, agenții guvernamentale, analiști de piață, investitori și asociații comerciale din industrie.