Galaxy Fold 2, cu nume de cod „Champ” poate avea o cameră sub-afișaj

650
Sursa Foto: slashgear.com

Samsung este primul brand din lume care a lansat, de fapt, două telefoane pliabile. Acum gigantul tech are deja planuri viitoare privind alte telefoane pliabile. Știm deja că Samsung lucrează la smartphone-ul Fold 2 de a doua generație, care a putea fi numit Samsung Galaxy Z Fold 2. Și, cel mai important acesta ar putea aduce și o caracteristică așteptat de mulți fani Samsung: camere foto sub afișaj.

Potrivit unei informații de la publicația sud-coreeană Aju News, Galaxy Fold 2 are numele de cod intern „Champ”. De asemenea, acesta va fi primul smartphone al companiei cu un ecran complet lipsit de orificii pentru camera frontală. Se presupune că va folosi tehnologia camerei sub-afișaj pentru camera selfie. Va fi o premieră mondială în materie de smartphone-uri.

Galaxy Fold 2 / Galaxy Z Fold 2 ar putea costa tot aproximativ 2.000 de euro

Potrivit colegilor noștri de la site-ul olandez SamMobile, unul dintre furnizorii din lanțul de distribuție Samsung, Ross Young, susține că telefonul va avea un ecran de 7,7 inch pe interior. Spre deosebire de Galaxy Z Flip, viitorul telefon pliabil Samsung va fi adevăratul succesor al originalului Galaxy Fold și ar putea fi lansat în iulie 2020.

Ar putea fi denumit Galaxy Fold 2 sau ceva diferit, cum ar fi Samsung Galaxy Z Fold 2. Prețul său este de așteptat să fie undeva în jurul prețului actual de aproximativ 2.000 de euro aflat pe Fold-ul inițial. Fold 2 ar putea oferi o experiență captivantă, un ecran mai mare cu margini și mai subțiri.

Strategy Analytics este o companie independentă de cercetare și consultanță din Statele Unite fondată în 1 ianuarie 1968. Compania are sediul în central în Boston, Massachusetts, Statele Unite. Are birouri în Marea Britanie, Franța, Germania, Japonia, Coreea de Sud, Taiwan, India și China.

În ciuda câtorva probleme avute după lansarea lui Galaxy Fold, Samsung vrea să ducă telefonul pliabil la un nou nivel. Gigantul high-tech dorește să dețină supremația la nivel mondial și în zona dispozitivelor pliabile. Astfel introducerea de noi tehnologii față de rivalii săi din segmentul pliabil arată că Samsung dorește să fie pregătit pentru o creștere a cererii pentru astfel de dispozitive în anii următori.

Compania de studiu de piață Strategy Analytics se așteaptă ca vânzările de telefoane pliabile să crească semnificativ. Au fost vândute aproximativ un milion de bucăți în 2019 și vor ajunge la 8 milioane de unități în 2020 și până la 100 de milioane de unități în 2025.