Galaxy S10 5G se confrunta cu probleme de conectivitate

1545

Săptămâna trecută, Samsung a lansat modelul Galaxy S10 5G în Coreea de Sud. Acesta este primul smartphone 5G din lume disponibil în comerț și a promis că va furniza viteze rapide de descărcare. Cu toate acestea, primii utilizatori care au cumpărat noul telefon, se plâng despre problemele de conectivitate, despre viteza de descărcare lentă a datelor și despre alte probleme. Unii utilizatori se plâng, de asemenea, că nu pot trece de la rețelele 5G la rețelele 4G LTE.

Potrivit unei informații provenite de la Business Korea și preluată de 91Mobiles, una dintre principalele probleme cu noul Galaxy S10 5G este incapacitatea acestuia de a oferi o conectivitate bună de 5G. Utilizatorii se confruntă, de asemenea, cu probleme la schimbarea rețelelor. De exemplu, cei care încearcă să treacă la o rețea 4G dintr-o rețea 5G, se confruntă cu o deconectare constantă. Chiar și după repornirea dispozitivului, telefonul nu se va conecta la o rețea 4G sau va continua să se deconecteze.

Probleme pentru Galaxy S10 5G la trecerea dintr-o rețea 5G în 4G

Utilizatorii de Galaxy S10 5G se confruntă cu aceste probleme în toate rețelele de telefonie mobilă. Samsung a lansat o actualizare de software după ce utilizatorii au început să se plângă de această problemă, dar acesta nu a ajutat. Este posibil ca problema să fie la rețeaua 5G. Majoritatea utilizatorilor se confruntă cu probleme în momentul trecerii la rețelele 4G, chiar și după instalarea actualizării. Trecerea de la rețeaua 5G la 4G ar trebui să fie fără probleme, dar din ce se pare nu este așa.

Galaxy S10 5G dispune de antene separate 5G și 4G care mențin simultan conexiunile de rețea, combinându-le pentru a oferi viteze de transfer de până la 2,7 Gbps. Atunci când există un semnal slab de 5G, ar trebui să treacă automat la 4G. Prin urmare, acest lucru pare a fi mai mult o problemă cu o infrastructură incompletă de 5G decât cu telefonul în sine.

KT Corporation, fostă Korea Telecom, este cea mai mare companie de telefonie din Coreea de Sud. KT Corporation a fost fondată în 1885 și este prima companie de telefonie din Coreea de Sud. KT domină piața locală și de internet, deservește aproximativ 90% din abonații de telefonie fixă ​​ai țării și 45% din utilizatorii de internet de mare viteză.

Cu toate acestea, atât Samsung cât și operatorii de telefonie mobilă din Coreea de Sud arată cu degetul unul spre altul. În timp ce Samsung dă vina pe operatorii de telefonie, acesta spun că nu au probleme cu rețeaua 5G. Operatorii locali, cum ar fi LG Uplus, KT Corporation, SK Telecom și alții, neagă că ar avea probleme. Samsung afirmă că a inclus tot software-ul necesar pentru o tranziție și o conectivitate ușoară în rețea.

Problemele se pare că sunt în curtea operatorilor de telefonie mobilă

Fiecare dispozitiv nou are probleme în rețea, mai ales atunci când este o tehnologie nouă de pionierat. Toată lumea telefoniei mobile este cu ochii pe Coreea de Sud. Toți sunt curioși să vadă cum va funcționa noua rețea 5G. Până una alta se pare că problema se află în prezent în conectivitatea 5G.

Rămâne de văzut dacă această rețea este gata pentru uz curent sau mai trebuie făcute unele reglaje. Rețeaua nu pare a fi optimizată și acesta poate fi motivul pentru toate căderile de semnal, datele slabe de transfer, întârzierea în recunoașterea rețelei și multe altele. Sperăm ca astfel de probleme să fie rezolvate până la lansarea lui Galaxy Fold cu 5G, în luna mai.