Samsung Galaxy S8 se vinde mai bine decât Galaxy S7  

1695

Samsung Electronics prezintă aproape regulat cifrele referitoare la vânzările companiei, în special despre producția și vânzarea de smartphone-uri, acum datele sunt despre Galaxy S8.

Cele mai multe companii producătoare de telefoane celulare țin secrete datele referitoare la producție și vânzare, fiind prezentate doar la cererea agențiilor de cercetare a pieții și doar în anumite condiții.

La 28 mai, gigantul high-tech coreean a declarat că a vândut peste un milion de bucăți de telefone Galaxy S8 și S8+ doar pe teren propriu – Corea de Sud, la 37 de zile de la lansarea oficială a telefonului pe 21 aprilie 2017.

Predecesoarele telefonului, este vorba de Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S7 au atins nivelul 100 milioane de bucăți vândute în 75 și respectiv 74 de zile de la lansarea lor. Galaxy S8 se vinde de aproape două ori mai repede decât Galaxy S6 și S7.” a declarat un înalt oficial Samsung.

Deoarece precomenzile au început în 7 aprilie, Samsung a împărtășit periodic, datele cheie despre vânzările noului telefon, eventual pentru a-și lăuda performanțele puternice și pentru a atrage mai mulți clienți.

Pe 9 aprilie, compania a declarat că precomenzile au depășit 550.000 de unități în termen de două zile de la lansare. La data de 18 aprilie, cifra a atins pragul de 1 milion de bucăți.

Chiar după ce telefonul a ajuns pe rafturile magazinelor pe 21 aprilie, compania Samsung a continuat să facă publice datele despre vânzări.

Pe 1 mai, când asistentul de inteligență artificială Bixby a început să vorbească și în limba coreeană, compania a declarat că numărul de utilizatori a ajuns la 160 000 de persoane pe zi.

La începutul acestei luni, după informații care arată că vânzările globale ale telefonului au atins pragul de 5 milioane de euro, compania a subliniat că livrările de telefoane au depășit 10 milioane de unități.

Samsung este poate singura companie care face public periodic și utilizează cifrele de vânzări ca o strategie de marketing„, a declarat o sursă din industria telefoniei mobile, arătând că Samsung are o cotă de piață de peste 60% pe piața smartphone-urilor.

Cotă de piață, este ponderea pe care o deține o firmă în piață efectivă a unui produs la un moment dat, din numarul total al consumatorilor acelui produs. Termenul „cotă de piață” se folosește deseori cu sensul de cotă de vânzări. Noțiunea de cotă de piață se folosește și ca instrument pentru determinarea și identificarea unei eventuale poziții dominante a unei firme pe piață.

 Samsung Galaxy S8 și Galaxy S8+ vor fi lansate și în Japonia la începutul lunii iunie, prin NTT Docomo și KDDI, primul și al doilea furnizor de servicii mobile din Japonia.

Japonia va fi ultima piață importantă pe care Samsung lansează noile smartphone-uri emblematice. Odată cu lansarea în Japonia, cele mai noi smartphone-uri premium Samsung se vând în 150 de țări din întreaga lume.

VIAtheinvestor.co.kr