Seria Galaxy Tab S7 a avut nevoie doar de o zi pentru a se vinde complet în Coreea de Sud. Nici Samsung și nici principalii săi parteneri de distribuție nu mai oferă în prezent achiziții online de Galaxy Tab S7 și Tab S7+. Unii distribuitori mai mici mai pot prelua comenzi, cu condiția ca tabletele să nu fie livrate până după data lansării. Perioada de pre-comandă a început de câteva zile pe 18 august și se va încheia azi 22 august.
Seria Galaxy Tab S7 a fost de 2,5 ori mai bine vândută decât seria Galaxy Tab S6 de anul trecut. Această cifră privind pre-comenzile vine de la compania Samsung prin intermediul SamMobile. Precomenzile au generat un nivel de entuziasm complet neașteptat în rândul cumpărătorilor timpurii. Tot stocul rezervat inițial acestor precomenzi a fost epuizat foarte repede.
Samsung „muncește din greu” pentru a asigura mai multe unități Galaxy Tab S7
Un oficial al companiei din Coreea de Sud, citat de presa locală, a spus că Samsung „lucrează din greu” pentru a asigura mai multe tablete, dar în prezent nu este clar cât ar putea dura acest lucru. Mulți din clienții care au reușit să plaseze precomenzi vor trebui să se aștepte ca dispozitivele lor să sosească doar săptămâna viitoare.
Din informațiile publicate de mass-media din Coreea, tableta Galaxy Tab S7+ a fost cea mai bine vândută. Performanța mult mai bună decât a modelului mai mic este exact ceea ce gigantul tech spera să se întâmple, având în vedere că acesta este mai scump și automat va aduce mai mult profit.
Modelele au avut un preț diferit tocmai în acest sens. Adică prețurile sunt menite să încurajeze vânzările de Galaxy Tab S7+, la fel cum seria Galaxy Note 20 împinge consumatorii către modelul Ultra. Comparând cu Samsung Galaxy Tab S6, aceasta a fost lansată doar într-o singură variantă de 10,5 inch. Poate nu este chiar fair-play să se compare pre-comenzile acesteia cu ale seriei Tab S7. Aici este vorba de două tablete: Tab S7 de 11 inch și Tab S7+ de 12,4-inch. Performanța promițătoare a seriei Galaxy Tab S7 arată că piața tabletelor este încă departe de a fi saturată. Trebuie să amintim că totuși a stagnat în ultimii ani. Este o performanță că Samsung a reușit să își mențină activitatea în domeniul tabletelor în situația plină de incertitudine din 2020.