Samsung Galaxy Watch Active 2 LTE la vânzare din 25 octombrie

1221
Sursa Foto: Samsung Electronics

Samsung Electronics, Apple și alți producători urmează să-și lanseze cele mai recente ceasuri inteligente simultan pe 25 octombrie în Coreea de Sud. Astfel aceste companii vor să răspundă cererii crescânde de dispozitive purtabile, potrivit experților din acest domeniu. Samsung va lansa Galaxy Watch Active 2 LTE, varianta Bluetooth a acestui smartwatch a fost lansată deja.

Apple, care și-a arătat poziția dominantă în segment cu produsele sale Apple Watch, va lansa cea mai nouă ediție Seria 5. Samsung este de așteptat să înceapă vânzările Galaxy Watch Active 2 LTE, în aceeași zi. Samsung este lider în domeniul smartwatch pe piața din Coreea de Sud cu o cotă de 43,4%.

Galaxy Watch Active 2 LTE disponibil din 25 octombrie

Ceasurile inteligente au atras inițial un număr destul de mic de utilizatori. Smartwatch-urile au înregistrat o creștere explozivă de când Apple, un pionier pe piață, a lansat Apple Watch în 2015. Acum, ceasurile inteligente sunt într-un serios proces de extindere cu mai multe servicii medicale și Internet of Things (IoT), printre caracteristicile adăugate.

Volumul vânzărilor globale de ceasuri inteligente în 2019 este estimat la 62,63 milioane, conform TrendForce. Volumul vânzărilor va atinge cota de 80,55 milioane în 2020, conform aceleași companii de studiu de piață. Apple Watch va reprezenta aproximativ 45% din întreaga piață în acest an, cu o estimare a vânzărilor de 27,9 milioane.

TrendForce este o companie fondată în anul 2000 și are sediul în Taiwan. TrendForce este un furnizor global de informații de piață privind industriile tehnologice. Domeniile de cercetare includ printre altele DRAM, NAND Flash, PC, smartphone, notebook, TV, monitoare, semiconductori și telecomunicații.

TrendForce prognozează că piața globală a ceasurilor inteligente va avea o creștere extrem de rapidă. Este de așteptat să ajungă la 113 milioane de vânzări în 2022, trecând pentru prima dată nivelul de 100 de milioane.

Estetic, Apple Watch Series 5 este aproape identic cu predecesorul său, dar cea mai nouă caracteristică a celui mai recent model este Always-on Display. Apple Series 5 fără conectivitate celulară costă 450 USD, în timp ce modelul care are atât caracteristici celulare cât și Bluetooth are un preț de 550 USD în Coreea. În timp ce Apple a condus permanent piața mondială de smartwatch-uri, Samsung a fost cel mai important vânzător în Coreea de Sud.

Mai mulți producători de smartwatch-uri își vor lansa dispozitivele pe 25 octombrie

Conform datelor Euromonitor, Samsung a avut o cotă de 43,4% în Coreea în 2018, urmată de Apple cu 21,9% și LG Electronics cu 10,3%. Volumul vânzărilor în Coreea de Sud a fost estimat la aproximativ 752.200 de unități în 2018, o creștere de 20% față de anul precedent și este de așteptat să crească până la 1,4 milioane în 2023.

Noul smartwatch Samsung, Galaxy Watch Active 2, prezintă funcții de asistență medicală îmbunătățite, precum somnul și urmărirea exercițiilor. Ceasul are o compatibilitate îmbunătățită cu smartphone-urile care rulează pe sistemul de operare Google Android și Apple iOS.

Gigantul tehnologic a lansat deja versiunea Bluetooth a smartwatch-ului, cu prețuri cuprinse între 299.200 și 440.000 won (250 – 370$), în funcție de dimensiunea și finisajul materialului. Deși Samsung nu a anunțat oficial prețul versiunii compatibile cu LTE, se preconizează că va fi între 290 și 410$ în Coreea de Sud.

De asemenea, Garmin, producător american de dispozitive purtabile, este programat să lanseze două ceasuri inteligente – Venu și Vivoactive – în aceeași zi. Se așteaptă ca mai mulți producători de dispozitive inteligente să-și prezinte ceasurile inteligente în Coreea, conform Korea Times.