Gama mijlocie de la Samsung va veni în viitor cu mai multă tehnologie

836

Samsung împachetează în viitor mai multă tehnologie în smartphone-urile mid-range, a declarat CEO-ul Samsung Mobile pentru CNBC. În loc să introducă noi tehnologii în seria Galaxy S și Note, DJ Koh a spus că Samsung va aduce caracteristici de vârf pentru modelele mai ieftine. Primul dintre dispozitivele care va beneficia de noua strategie va fi lansat în cursul acestui an.

DJ Koh a spus că gigantul sud-coreean și-a schimbat strategia smartphone-urilor pentru seria mid-range Galaxy A. Această decizie a fost luată pe fondul încetinirii vânzărilor de telefoane mobile, conform SamMobile.

În trecut, am adus noi tehnologii la modelele pilot și apoi am trecut cu ele la celelalte game. Dar ne-am schimbat strategia din acest an pentru a aduce noi tehnologii și a face diferențierea începând cu modelele din gama mijlocie„. A declarat DJ Koh pentru canalul de televiziune CNBC într-un interviu în exclusivitate, săptămâna trecută.

Scăderea vânzărilor de smartphone-uri la nivel global.

Mișcarea vine pe fondul unei încetiniri a vânzărilor de smartphone-urilor la nivel global, Samsung simțindu-se puțin sub presiune. Vânzările telefoanelor de la divizia sa mobilă au scăzut cu 20% față de anul trecut în al doilea trimestru al anului 2018. Compania atribuind vânzările mai mici decât cele anticipate, smartphone-ului de ultimă generație Galaxy S9.

În același timp, jucătorii chinezi Huawei, Oppo, Vivo și Xiaomi furnizează multe telefoane de înaltă performanță la prețuri ieftine. Acest lucru pune presiune pe Samsung într-un segment de piață pe care îl domina în ultimii ani. Producătorii chinezi erodează în mod constant cota companiei Samsung în segmentul accesibil și compania își revizuiește acum strategia.

Vivo este o companie chineză înființată în 2009. Proiectează și produce smartphone-uri, accesorii smartphone, software și servicii online. Software-ul dezvoltat de companie include un sistem de operare bazat pe Android numit Funtouch OS. Vivo este o subsidiară a BBK Electronics, companie ce comercializează și smartphone-uri marca Oppo.

În ciuda încetinirii vânzărilor globale de smartphone-uri, unele piețe cum ar fi India și unele țări din Asia de Sud-Est sunt în creștere. Dar consumatorii caută tot mai mult telefoanele mai ieftine, dar cu specificații și caracteristici superioare. Aceasta este piața pe care Samsung încearcă să o atace cu dispozitivele mijlocii puternic dotate, în perioada următoare.

Ne concentrăm în mod deosebit pe cumpărătorii care nu își pot permite telefoane emblematice. Vom aduce inovații semnificative modelelor noastre din gama de mijloc„, a spus DJ Koh.

El a spus că la începutul acestui an a schimbat strategia la divizia Samsung pentru cercetare și dezvoltare mobilă, pentru a pregăti această schimbare. Președintele DJ Koh chiar a spus că Samsung ar putea lansa modelele mid-range la prețuri medii, mai des decât o dată pe an.

Rămâne de văzut, totuși, dacă această schimbare a strategiei va atinge rezultatele dorite.