Samsung România și Iulius Town Timișoara au încheiat un parteneriat pentru instalarea unui ecran Digital Signage. Ecranul este instalat în Timișoara, ca parte dintr-un proiect de regenerare urbană căruia Samsung s-a alăturat. În cadrul Iulius Mall Timișoara a fost instalat cel mai mare ecran LED Samsung de exterior din sud-estul Europei.
Acest lucru face parte dintr-o strategie de digitalizare implementată de compania IULIUS la nivel național în întreaga rețea de proiecte mixte și mall-uri. Ecranul LED instalat are un dot pitch de 6 mm și se bazează pe tehnologia SMD (Surface Mounted Device). Ecranul Samsung are o rezoluție de 5952 x 1152 pixeli în format landscape.
Complexul Iulius Mall Timișoara se adresează și locuitorilor din Serbia și Ungaria
Iulius Town Timișoara este cea mai mare investiţie din vestul României, în valoare totală de 442 milioane de euro. Investiția a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara într-un proiect amplu de regenerare urbană, completându-l cu funcţiuni de retail, office şi entertainment. Iulius Town este un ansamblu regional care se adresează nu doar locuitorilor din Timișoara, dar și celor din țările vecine precum Serbia și Ungaria.
„În contextul digitalizării accentuate din România, piața de smart signage este în continuă creștere și tot mai mulți jucători aleg să exploateze acest segment. Suntem entuziasmați de parteneriatul nostru cu Iulius Town și de faptul că putem contribui la succesul acestui proiect de dezvoltare regională”. A declarat printre altele Victor Armășelu, Director al Diviziei Consumer Electronics, Samsung Electronics România.
Ecranul Samsung LED instalat la Timișoara se alătură celorlalte proiecte de digitalizare implementate în rețeaua națională a companiei IULIUS. 110 ecrane de 75 de inch UHD și totemuri digitale prezente în 3 centre Iulius Mall (Timișoara, Cluj-Napoca și Iași). Unul de 127 m² de LED indoor prezent în zonele food-court din Iulius Mall Timișoara și Iulius Mall Cluj, unul de 244 m² outdoor cu rezoluție de 5952 x 1152, precum și unul stradal de 44 m² în cadrul proiectului Iulius Mall din Cluj-Napoca.
Pentru al 10-lea an consecutiv, Samsung și-a menținut poziția de lider mondial în domeniul Digital Signage, în funcție de vânzări. Datele publicate de IHS Markit dau compania Samsung pe primul loc în lume în acest domeniu. Samsung Digital Signage este marca de top cea mai vândută din industrie începând din 2009.