O nouă marcă comercială Samsung – Ochelarii inteligenți

1220

Ochelarii inteligenți Samsung ar putea să apară în curând pe piață. Într-o listă lungă de cereri de brevete și de mărci comerciale depuse în ultimul timp de Samsung se găsește și o cerere pentru o siglă, un logo care nu pare a fi legat de ceea ce am văzut până acum.

Site-ul olandez GalaxyClub a descoperit recent că Samsung a înregistrat o marcă comercială pentru un număr de logo-uri în Coreea de Sud. De aici iese în evidență o siglă care mai mult sau mai puțin indică ochelarii inteligenți Samsung, care au fost așteptați de mai mult timp. Logo-ul seamănă cu un ochi uman ușor înclinat, iar descrierea din dosar este destul de interesantă. Se spune literal că sigla poate fi folosită pentru „Ochelari inteligenți”, „Ochelari de corecție”, „Dispozitiv de detectare a ochelarilor tip VR”, „Ochelari pentru corectarea vederii” și „Ochelari computerizați asistați de calculator, compuși dintr-o cameră, un computer și un afișaj pentru capturarea, procesarea și afișarea unei imagini”.

Ar putea fi aceasta o sugestie pentru ochelarii inteligenți Samsung – Gear Glass sau Gear Blink – care nu au apărut niciodată? Acești „Gear Glass” ar trebui să fie răspunsul Samsung la Google Glass? Samsung ar putea să-i dezvolte ca ochelari AR cu un accent pe domeniul medical, comercializându-i ca o posibilă înlocuire a lentilelor corective. În cele din urmă, „corecția vederii” apare în descrieri.

Primul indiciu al interesului firmei Samsung pentru de ochelari inteligenți a apărut în 2013, Samsung patentând o pereche de „ochelari sport” cu cadre transparente sau translucide, butoane laterale și un panou frontal care deține o cameră foto. În mai 2014, Samsung a depus o marcă comercială pentru „Gear Blink”, dar, din nou, nu s-a materializat niciodată în nici un produs. În timp discuțiile despre ochelarii inteligenți Samsung au încetat.

Această nouă marcă comercială este prima indicație din 2014, că firma Samsung este în continuare interesată să aibă ochelarii săi inteligenți. Cu toate acestea, depunerea unei mărci comerciale nu este suficientă pentru a stabili dacă un produs va fi sau nu comercializat în curând. În orice caz, în prezent nu există încă nicio informație despre astfel de ochelari. Nu există nici un cod sau un număr de model, dar înregistrarea logo-ului indică cel puțin că dezvoltarea trebuie să fie deja avansată.

Logo este o prescurtare de la logogramă, din logo- „cuvânt” și -gramă „scriere”, numit uneori și siglă. Este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. Logo-ul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente.

Indiferent de situație, simțim că se apropie ceva interesant și numai timpul va spune exact ce este. Dacă este ceva concret, am putea să-i vedem, alături de Samsung Galaxy S9 pe 25 februarie la Mobile World Congress din Barcelona.

SURSĂIotGadgets