Notificare Samsung „ciudată” privind Find my Phone. Ce s-a întâmplat?

884
Sursa Foto: hdblog.it

Posesorii dispozitivelor Samsung Galaxy au primit zilele trecute o notificare ciudată de la „Găsește-mi telefonul – Find my Phone”. Posesorii de smartphone-uri și tablete Samsung Galaxy au intrat în alertă!  Gigantul tech a trimis posesorilor de dispozitive mesajul „1” folosind Find my Phone. Doar numărul „1” și apoi puțin mai jos din nou numărul „1”.

Mesajul a fost trimis utilizatorilor de Galaxy din toată lumea, conform HDBlog. Mulți au apăsat pe mesajul Samsung dar nu s-a întâmplat nimic. Doar a dispărut notificarea primită! Sigur că toți cei ce au primit acest mesaj au intrat în stare de alertă. Ce este? Ce s-a întâmplat! Toți utilizatorii au început să scrie pe rețelele sociale și pe comunitatea Samsung. Dar ce s-a întâmplat cu adevărat?

Samsung a spus că mesajele au fost trimise neintenționat, a fost un test intern

Aplicația „Find my Phone – Găsește-mi telefonul” este folosită pentru permite proprietarilor dispozitivelor Samsung să localizeze sau să blocheze de la distanță smartphone-ul sau tableta. Ei pot să facă copii de rezervă ale datelor stocate pe dispozitive în Samsung Cloud, să șteargă datele locale și să blocheze accesul la Samsung Pay.

Iată ce face Find my Phone:

  • Localizează dispozitivele înregistrate cu un cont Samsung
  • Face o copie de rezervă a datelor stocate pe Samsung Cloud
  • Blochează ecranul
  • Împiedica accesul la Samsung Pay
  • Șterge toate datele stocate pe dispozitiv

Web sau World Wide Web, în engleză înseamnă „pânză” (de păianjen). Web este totalitatea site-urilor și informațiilor de tip hipertext legate între ele, care pot fi accesate prin rețeaua mondială de Internet. Web-ul a fost inventat în 1989 la Centrul European de Cercetări Nucleare (CERN) din Geneva, Elveția.

Notificarea care a apărut odată apăsat pe ea, este eliminată automat. Cum am scris mai sus notificarea nu s-a limitat la un singur dispozitiv. Conform postărilor pe web de la utilizatori, notificarea a apărut pe un număr mare de produse. De de la Samsung Galaxy S7 Edge până la cele mai recente variante Samsung Galaxy Note 10 și Note 10+ sau Galaxy Tab S2.

Samsung și-a cerut scuze pentru acest incovenient

Având în vedere câte telefoane Samsung sunt utilizate în întreaga lume, compania a explicat exact ce a determinat trimiterea acestei notificări. Explicația Samsung a apărut pentru prima dată pe forumurile sale din Coreea de Sud și apoi a fost publicată de toate canalele sale de asistență online. Potrivit companiei, notificarea a fost trimisă „în mod neintenționat în timpul unui test intern și nu există niciun efect asupra dispozitivului dvs.” Compania mai spune că notificarea a fost trimisă numai unui „număr limitat de dispozitive Galaxy”. Cu toate acestea, Samsung spune că „Ne cerem scuze pentru orice inconvenient pe care l-ar fi putut provoca clienților noștri”.

Cel puțin Samsung nu ne-a făcut să așteptăm prea mult timp înainte de a explica ce s-a întâmplat exact. Compania spune că va face tot posibilul pentru ca astfel de lucruri să nu se mai întâmple. Așa ar trebui să fie, un astfel de lucru nu se potrivește unei companii de calibrul Samsung.