Samsung a lansat noua platformă Samsung Newsroom România

84
Birou Samsung Newsroom România
Sursă foto: Samsung Newsroom România

Samsung Electronics a lansat astăzi Samsung Newsroom România, canalul său oficial de știri și relaționare cu mass-media în limba română. Platforma Samsung își propune să informeze consumatorii și presa română despre cele mai recente acțiuni ale companiei, atât pe plan național, cât și de la nivel global.

Platforma Samsung Newsroom România va furniza cele mai noi informații despre activitatea companiei Samsung. Sunt incluse aici acțiuni CSR (Corporate Social Responsibility – Responsabilitatea socială a corporațiilor), produse și servicii, date de afaceri etc. Acestea au scopul de a facilita o înțelegere în profunzime a brandului și a modulului în care acțiunile locale contribuie la evoluția companiei Samsung.

Trăim într-o epocă a informației. Totul în jurul nostru, de la un simplu emoji în secțiunea de comentarii până la un banner publicitar, este încărcat de însemnătate și de propriul său flux informațional. În era digitală, acest lucru este și mai accentuat și se petrece într-un ritm mult mai alert. Pentru Samsung, nu este important doar ce comunicăm, ci și ritmul în care o facem, calitatea și relevanța conținutului„. A spus Simona Panait, Director de Marketing Samsung România și Bulgaria, potrivit Samsung Newsroom. „Suntem conștienți că oamenii se află permanent în căutarea celor mai recente și corecte informații într-un timp cât mai scurt. Din acest motiv am creat Samsung Newsroom România, un hub de informații, știri și noutăți oficiale Samsung. Prin acesta ne propunem să asigurăm un dialog deschis și transparent cu media, consumatorii și nu numai atât.”

Platforma Samsung Newsroom România a fost lansată

În 2021, peste 100 de comunicate de presă au fost trimise la nivel local. Scopul acestora a fost de a ține la curent consumatorii, mass-media, ambasadorii brandului și nu numai, cu ultimele lansări de produse locale, proiecte comunitare etc. În același timp acestea au inspirat jurnaliști și bloggeri în realizarea a peste 20.000 de articole într-un an. În plus, Samsung organizează în mod regulat întâlniri tematice cu jurnaliștii și creatorii de conținut. În acest fel le oferă acestora posibilitatea de a cunoaște îndeaproape reprezentanții companiei și de a înțelege viziunea, misiunea și valorile Samsung.

Samsung Newsroom România are un aspect modern, în linie cu versiunea globală a platformei, construită pentru ca utilizatorii să găsească ușor informații specifice despre produse, activități, comunicate de presă, interviuri, fotografii și videoclipuri. Reprezentanții mass-media vor putea, de asemenea, să intre în contact direct cu purtătorii de cuvânt Samsung România, să acceseze informații pentru a redacta materiale în exclusivitate, în funcție de specificul publicațiilor de știri sau de articolele sau interviurile pe care vor să le realizeze.

Prin Samsung Newsroom România, compania își extinde rețeaua de hub-uri de știri care include acum mai multe țări. Este vorba, printre altele de Germania, Polonia, SUA, Brazilia, Marea Britanie etc. Noua platformă poate fi accesată aici: https://news.samsung.com/ro/.

Samsung a intrat pe piața românească la sfârșitul anilor 1990. La începutul anului 2000, brandul a funcționat ca birou reprezentativ pentru Samsung Electronics Austria devenind Samsung Electronics România în 2007. Samsung Electronics România a avut o cifră de afaceri de 4 miliarde de lei in 2021. Samsung Electronics România deservește peste 20.000 de clienți prin intermediul centrelor service, dar și prin call center, în contextul în care 1 din 2 români dețin un telefon Samsung.