Probleme care pot apărea la căștile Galaxy Buds 2 Pro și cum să le rezolvi

1293
Samsung Galaxy Buds 2 Pro
Sursă foto: Androidcentral

Vrei un sunet excelent, dar nu ești fan Apple? Noile căști wireless Samsung Galaxy Buds 2 Pro sunt cele spre care trebuie să vă orientați. Deși vor funcționa cu dispozitive iOS, sunt unele dintre cele mai bune căști optimizate pentru Android. Dar, oricât de grozav ar suna, ele mai pot avea și unele probleme, dar mugurii nu sunt fără vină.

Ca orice alte căști, uneori pur și simplu nu se conectează, iar uneori sunetul este ciudat. Indiferent cu ce te confrunți, majoritatea problemelor cu căștile pot fi rezolvate cu soluții ușoare. De aceea am adunat, via DigitalTrends, cele mai comune probleme ale căștilor Galaxy Buds 2 Pro împreună cu soluții simple pentru a rezolva problema.

I❤️Samsung nu este un site afiliat Samsung, este un site independent, un site al fanilor Samsung. Nu facem reclame și nu acceptăm reclame plătite pe site. Cele care apar sunt reclamele impuse de Google. Link-urile de pe site vă duc direct la furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind link-urile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Probleme de conexiune la Samsung Galaxy Buds 2 Pro

Bluetooth s-a îmbunătățit mult de-a lungul anilor, dar nu este perfect. Astfel că mulți utilizatori încă se luptă ocazional să-și împerecheze căștile cu smartphone-urile lor. Dar nu vă faceți griji, problemele de conectare sunt ușor de rezolvat în cazul setului wireless Samsung Galaxy Buds 2 Pro.

  • Opriți Bluetooth și apoi porniți din nou. Uneori, repornirea Bluetooth și reîmperecherea căștilor dvs. pot rezolva problema.
  • Dacă pur și simplu repornirea Bluetooth nu funcționează, selectați opțiunea Uitați acest dispozitiv din meniul Bluetooth. Pe unele dispozitive, poate fi opțiunea Eliminare dispozitiv. Apoi, împerecheați din nou mugurii Galaxy.
  • Asigurați-vă că nu există interferențe în jur. Routerele Wi-Fi sau cuptoarele cu microunde care funcționează pot perturba semnalul Bluetooth, îngreunând conectarea mugurilor.
  • Dacă nu funcționează, asigurați-vă că mugurii sunt încărcați. Dacă bateria este prea slabă, căștile pot avea dificultăți să stabilească o conexiune Bluetooth. Samsung vă recomandă să încărcați căștile timp de cel puțin 30 de minute înainte de a le asocia cu smartphone-ul.

Încărcare lentă sau nu se încarcă deloc

Cui îi place să aștepte ca lucrurile să se încarce? Nu prea avem răbdare pentru acest lucru! Producătorii înțeleg această frustrare, așa că majoritatea dispozitivelor de astăzi se încarcă destul de repede. Dar, dacă observați că Galaxy Buds 2 Pro se încarcă prea lent sau nu se încarcă deloc, iată câteva lucruri pe care le puteți verifica.

  • Asigurați-vă că aveți echipamentul de încărcare potrivit. Puteți încărca Galaxy Buds 2 Pro printr-un cablu USB-C sau un încărcător wireless, dar trebuie să fie compatibil cu carcasa.

Samsung oferă tot ce aveți nevoie pentru încărcarea Buds 2 Pro chiar în cutie atunci când cumpărați o pereche nouă și vă recomandăm să folosiți aceleași instrumente pentru cele mai bune rezultate. Puteți folosi unelte de încărcare diferite, dar dacă nu sunt compatibile, este posibil să aveți o încărcare neregulată sau lentă.

  • Ai fi surprins să știi că mugurii murdari pot interfera și cu încărcarea. De aceea este important să păstrați setul Galaxy Buds 2 Pro curat și uscat. Curățați atât carcasa, cât și căștile înainte de a le conecta la un încărcător.
  • De asemenea, verificați dacă vârfurile sunt montate corect. Vârfurile slăbite și deteriorate pot, de asemenea, interfera cu încărcarea.
  • Odată ce ați pus încărcătorul potrivit și căștile sunt curate și montate corect, așezați-le în carcasă, plasând casca din dreapta în slotul din dreapta și casca din stânga în locașul din stânga. Porniți încărcarea și vedeți dacă funcționează.
  • Dacă nu, verificați dacă prea multe dispozitive partajează aceeași sursă de alimentare. Deconectați alte dispozitive de la punctul de încărcare și lăsați doar căștile să consume curent. Acest lucru ar trebui să rezolve problema de încărcare lentă.

O cască Samsung Galaxy Buds 2 Pro nu funcționează

Este enervant când oricare dintre cele două căști Galaxy Buds 2 Pro nu mai funcționează. Nimeni nu vrea ca emisiunea sau melodia preferată să fie întreruptă de o cască care se oprește automat. Sau mai rău, unii utilizatori constată că o cască nu se pornește deloc. Din fericire, acest hold-up este ușor de remediat, iată cum:

  • Verificați dacă mugurii care nu funcționează sunt plasați corect în ureche. Dacă unul este prea slăbit, soluționarea problemei este să îl scoateți și să îl puneți înapoi în ureche.
  • Verificați dacă ați oprit accidental o cască în timp ce o reglați. Pur și simplu porniți căștile care nu funcționează punându-l în carcasa de încărcare pentru câteva secunde și purtând-o din nou. Asigurați-vă că este asociat cu telefonul și ar trebui să fiți gata.
  • Dacă nu funcționează, este posibil ca nivelul bateriei unei căști să fie prea scăzut. Da, ambele căști pot avea niveluri diferite de baterie în orice moment. Accesați aplicația Galaxy Wearable pentru a verifica nivelul bateriei pentru căști. Dacă este scăzut, puneți ambele căști în carcasa de încărcare și lăsați-le să se încarce pentru un timp. Apoi, încercați să asociați din nou căștile și vedeți dacă ambele căști sunt acum funcționale.

Calitate slabă a sunetului în timpul apelurilor

Imaginați-vă că sunteți într-un apel de lucru important și căștile dvs. încep să se comporte funky. Uf! Dar există soluții. Dacă aveți sunet distorsionat sau slab în timpul apelurilor, iată câteva lucruri pe care le puteți încerca:

  • Purtați cele mai potrivite vârfuri pentru urechi, astfel încât anularea zgomotului să funcționeze corect. Puteți găsi cea mai bună dimensiune a vârfului pentru urechile dvs. efectuând testul de potrivire Galaxy Earbud.
  • Dacă preluați un apel într-un mediu zgomotos, activați anularea activă a zgomotului.

Accesați aplicația Galaxy Wearable și căutați fila Comenzi zgomot. Faceți clic pe Anularea activă a zgomotului pentru a o activa. Acest lucru vă va asigura că zgomotele de fundal nu vă vor întrerupe apelul.

Dacă toate celelalte nu reușesc, resetați din fabrică

Dacă niciuna dintre aceste soluții nu funcționează, încercați să efectuați o resetare din fabrică a căștilor Samsung Galaxy Buds 2 Pro. Nu este atât de complicat pe cât pare.

  • Accesați aplicația Galaxy Wearable și deschideți meniul de setări Earbuds.
  • Selectați opțiunea Resetare sau Resetare căști pentru a începe procesul.
  • Odată ce procesul este finalizat, asociați din nou Galaxy Buds 2 Pro cu smartphone-ul și toate problemele vor fi rezolvate. Dacă problemele persistă, poate fi necesar să contactați serviciul de asistență pentru clienți Samsung pentru a remedia lucrurile.