25 cele mai întâlnite probleme la Galaxy S7 / S7 Edge (și cum să le rezolvi)

16176

Samsung Galaxy S7, este la fel de frumos ca și predecesorul său însă mai bun ca acesta din multe puncte de vedere. S7 este rapid, puternic și rezistent la apă…însă nu este lipsit de probleme.

La un concurs de frumusețe pentru telefoane, Galaxy S7 Edge ar fi greu de bătut. Însă, nu e doar frumos. E de asemenea puternic și are o mulțime de funcții… însă nu e perfect.

In acest articol, am pregătit o listă completă cu soluții pentru cele mai supărătoare dintre problemele celor 2 dispozitive.

*AtențieAcest articol oferă soluții pentru 15 din cele mai întâlnite probleme la Samsung Galaxy S7 și alte 10 soluții cele mai întâlnite probleme la Samsung Galaxy S7 Edge. Articolul este alcătuit din peste 4000 de cuvinte. Citirea cap coadă a acestui articol ar lua peste 30 de minute. Pentru a simplifica procesul am construit cuprinsul de mai jos:

  1. Voce distorsionată sau cu zgomot de fundal

Mulți utilizatori au raportat faptul că vocea interlocutorului se aude distorsionat sau cu un zgomot de fundal. De obicei, problema este legată de difuzor, însă uneori problema este prezentă și la utilizarea căștilor. Există câteva lucruri pe care le poți încerca.

Soluții posibile:

  • Dacă problema persistă doar la difuzor, iar S7 tău a căzut recent în apă, probabil asta este cauza distorsiunilor, prezența apei în difuzor. Lasă telefonul să se usuce, distorsiunea ar trebui să dispară.
  • Uită-te atent la grilajul difuzorului pentru a verifica prezența prafului sau a altor mizerii. Curăță-l cu grijă.
  • Mergi la Settings -> Sounds and vibration și apoi la Sound quality and effects. Multe dintre aceste efecte sunt pentru căști. Unii utilizatori au raportat dispariția zgomotului de fond la activarea și apoi dezactivarea UHQ Upscaler. De asemenea merită să încerci și Adapt sound pentru personalizarea S7-lui tău.

 

  1. Cardul SD sare din telefon

Mulți utilizatori recepționează repetat mesaje legate de ieșirea cardului SD din telefon. Cel mai frecvent mesaj este: „SD card, For transferring photos and media” alături de opțiunile „Explore” sau „Eject”. Pentru unii utilizatori, acest mesaj apare de fiecare dată când repornesc telefonul, însă pentru alții, apare mai frecvent.

Recomandări:

  • Deschide notificările și respinge mesajul, însă apariția lui repetată este cu siguranță enervantă.
  • Poți apasa lung pe mesaj și să alegi să ascunzi notificările System UI și să dezactivezi Previews in pop-ups, ce va face problema mai puțin deranjantă. Totuși, notificările vor continua să apară.
  • Poți încerca un alt card SD. Acest lucru a funcționat pentru unii utilizatori.

Soluții posibile:

  • Merită să reformatezi cardul în S7 tău, însă înainte de a face asta, nu uită să faci back-up-ul tuturor datelor. Apoi, mergi la Settings -> Storage -> SD card -> Format și așteaptă finalizarea procesului. Dacă mesajul nu mai apare, copiază înapoi datele pe card.
  • Unii utilizatori raportează dispariția mesajului după un update al software-ului. Mergi la Settings -> About device -> Software update.
  • Poți să faci o revenire la setările din fabrică. Fă un back-up al datelor apoi mergi la Settings -> Backup and reset -> Factory data reset.
  • Pentru alți utilizatori problema s-a rezolvat doar prin înlocuirea telefonului.

 

  1. Afișarea neuniformă a culorilor

Nu este rară situația când display-ul afișează neuniform culorile. În majoritatea cazurilor utilizatorii nu observă dacă baza ecranului este mai închisă, însă uneori anumite zone ale display-ului au o tentă roz, galbenă sau verde. Se observă cel mai frecvent pe un fundal alb sau gri.

Recomandări:

  • Poți încerca o aplicația precum Screen Equalizer pentru a masca problema.

Soluții:

  • Nu există decât o soluți reală. Să înlocuiești dispozitivul.

 

  1. Ecran negru neresponsiv

Unii posesori de S7 au avut o problemă ce constă într-un ecran negru și neresponsiv la atingere. Sunetele continuă să funcționeze pentru anumiți utilizatori iar notificările LED sau butoanele capacitive se pot chiar aprinde însă nimic nu interacționează cu ecranul. Pentru alții, telefonul este complet mort, refuzând chiar să se și aprindă.

Recomandări:

  • Ține apăsate butoanele Power și Volume down pentru cel puțin 10 secunde și telefonul ar trebui să repornească. Aceasta soluție este una temporară și problema va reveni cel mai probabil.
  • Dacă nu funcționează, încarcă telefonul pentru cel puțin jumătate de oră și încearcă din nou.
  • Dacă problema persistă, apasă simultan butoanele Power, Home și Volume up pentru câteva secunde până la intrarea în meniul Recovery. Folosește Volume up pentru a selecta Reboot system și apoi apasă Power.

 

  1. Autocorecția

Dacă S7 este primul tău telefon Samsung, s-ar putea ca setările stadard ale autocorecției să nu îți placă. Poate fi frustrant ca atunci când tastezi să îți sugereze cuvinte bizare sau să insereze automat cuvinte pe care să le observi abia după ce ai trimis mesajul. Pentru a preveni acest lucru există câteva opțiuni.

Soluții posibile:

  • Mergi la Settings -> Language and input -> Samsung keyboard și vei găsi o serie de opțiuni sub categoria Smart typing. Primul pe care probabil vei dori să îl dezactivezi este Auto replace.
  • Textul predictiv ar trebui să învețe cuvintele pe care le folosești cel mai des, dar reține că poți scăpa ușor de sugestiile enervante ce apar. Pentru asta, apasă pe el și apoi selectează OK pentru a scăpa de el de pe lista cuvintelor învățate.
  • Poți întotdeauna să descarci și să instalezi tastaturi alternative din Google Play Store. Mergi la Settings -> Language and input -> Default Keyboard.

 

  1. Wi-Fi-ul nu se conectează sau se decontectează repetat

Vedem adesea probleme cu Wi-Fi-ul telefoanelor noi. Există multe posibile motive pentru care S7 refuză să se conecteze la Wi-Fi sau pentru care conexiunea cade repetat.

Recomandări:

  • Mulți utilizatori au observat că probleme de conexiune Wi-Fi sunt de fapt legate de funcția Bluetooth a lui S7. Încearcă se dezactivezi această funcție. Persistă problemele?
  • Merită să treci la o conexiune de 5 GHz, deoarece funcția Bluetooth afectează doar conexiunile de 2.4 GHz.

Soluții posibile:

  • Se presupune că Samsung a reparat câteva dintre aceste probleme Wi-Fi, deci mergi la Settings -> About device și asigură-te că ai făcut ultimul update.
  • Repornește telefonul. Repornește și router-ul.
  • Mergi la notificări și apasă pe Wi-Fi sau mergi la Settings -> Wi-Fi. Găsește conexiunea problematică, apasă lung și apoi selectează Forget network. Repornește Wi-Fi-ul și refă conexiunea.
  • Poți de asemenea să resetezi setările de rețea. Va trebui să setezi datele pentru toate conexiunile pe care le folosești. Mergi la Settings -> Backup and reset -> Reset network settings -> Reset Settings.
  • Uită-te la Settings -> Wi-Fi și apoi More în colțul din dreapta sus, selectează Smart network switch și asigură-te că este dezactivat.
  • Dacă problema ta este una de deconectare, mergi la Settings -> Wi-Fi -> More și verifică dacă Keep Wi-Fi on during sleep este setat pe Always.
  • Merită să încerci să ștergi cache-ul partiției. Închide telefonul, apasă simultan butoanele Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Recovery. Selectează cu butonul Volume down, Wipe cache partition și apoi apasă Power. Apoi selectează Reboot system now.
  • Ultima soluție este o revenire la setările din fabrică. Fă un backup al datelor, apoi mergi la Settings -> Backup and reset -> Factory data reset -> Reset device.

 

  1. Camera nu merge

Câțiva utilizatori au raportat probleme cu camera lui S7. La deschiderea aplicației Camera, aceasta se blochează și afișează apoi mesajul de eroare „Warning, Camera failed”. Din fericire, există o soluție simplă.

Recomandări:

  • Un simplu restart va rezolva problema temporar.

Soluții posibile:

  • Mergi la Settings -> Applications -> Application manager -> Camera. Selectează Force stop. Apoi Storage -> Clear cache și Clear data.
  • O altă problemă posibilă este un bag al Smart Stay, așa că mergi la Settings -> Display -> dezactivează Smart stay.
  • Dacă soluția de mai sus nu funcționează. Încearcă ștergerea cache-ul partiției. Închide telefonul, apasă simultan butoanele Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Recovery. Selectează cu butonul Volume down, Wipe cache partition și apoi apasă Power. Apoi selectează Reboot system now.
  • Dacă problema persistă, mergi la Settings -> Backup and reset -> Reset settings. Va trebui să refaci setările conexiunilor la rețea, însă e posibil să rezolvi problema camerei.

 

  1. Trezire înceată

Am văzut câteva raportări ale utilizatorilor legate de faptul că S7 este încet la trezire. Întârzierea apare din momentul apăsării butoanelor Power sau Home până la aprinderea ecranului. S7 este un telefon puternic, ar trebui să răspundă imediat.

Recomandări:

  • Repornește telefonul. Problema ar trebui să dispară, însă posibil nu definitiv.

Soluții posibile:

  • Încearcă să închizi telefonul și să scoți cardul MicroSD. E S7 mai rapid acu? Mulți utilizatori au observat că MicroSD-ul lor fac telefonul mai încet la trezire. Nu se știe exact de ce, însă se presupune că de vină este calitatea cardului.
  • Merită să faci un backup al conținutului cardului tău și să formatezi cardul.
  • Unii utilizatori au observat rezolvarea problemei printr-o revenire la setările din fabrică. Fă un backup al datelor. Mergi la Settings -> Backup and reset -> Factory data reset.

 

  1. Butoanele Power și Volume down nu funcționează

Câțiva utilizatori au raportat o problemă destul de urâtă, butoanele Power și Volume down refuză să mai funcționeze.

Recomandări:

  • Chiar dacă nu funcționează încearcă să apeși cele două butoane lung, simultat. Telefonul ar trebui să repornească și butoanele să funcționeze din nou.

Soluții posibile:

  • Această problemă pare una de software, deoarece chiar dacă cele două butoane par să fie defecte, ele încă funcționează, apăsarea lor determinând repornirea telefonului. Sunt șanse mari ca o aplicație third party să determine problema. Poți încerca să dezinstalezi aplicații până la identificarea ei sau să faci direct o revenire la setările din fabrică.
  • Încearcă să rămâi la zi cu update-urile. Mergi la Settings -> About device -> Software update.

 

  1. Bateria se consumă repede

Se știe că S7 are o capacitatea a bateriei mai bună decât S6, însă o parte dintre utilizatorii nu sunt impresionați. Ține cont că în primele zile de utilizare, telefonul consumă mai multă baterie prin descărcarea și instalarea aplicațiilor. Dacă constați că bateria continuă să se consume la un ritm rapid, s-ar putea să fie o problemă.

Recomandări:

  • Primul pas este să dezactivezi din funcții. Deschide notificările și dezactivează tot ce nu ai nevoie.
  • Mergi la Settings -> Display și dezactivează Always on display.
  • Redu luminozitatea ecranului, mergi la Settings -> Display -> Screen timeout și setează luminozitatea atât de jos cât îți permiți.
  • Folosește modurile de economisire a bateriei. Mergi la Settings -> Battery.
  • Redu utilizarea datelor pentru aplicații. Mergi la Settings -> Data usage -> Background data.

Soluții posibile:

  • Dacă bateria ta se consumă repede, chiar și atunci când nu utilizezi telefonul, caută posibilii vinovați în Settings -> Battery -> Battery usage. Dacă identifici o aplicație care consumă mult, verifică să fie la zi cu update-urile sau dezinstaleaz-o.
  • Merită să încearci să ștergi cache-ul partiției. Închide telefonul, apasă simultan butoanele Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Recovery. Selectează cu butonul Volume down, Wipe cache partition și apoi apasă Power. Apoi selectează Reboot system now.
  • Poate fi necesar să resetezi anumite lucruri. Mergi la Settings -> Backup and reset -> Reset settings.
  • Fă o revenire la setările din fabrică. Mergi la Settings -> Backup and reset -> Factory data reset.

 

  1. Bluetooth-ul nu conectează

Multe telefoane au probleme cu Bluetooth-ul, iar S7 nu face excepție. Fie că nu se conectează cu sistemul mașinii tale, fie nu se conectează cu un accesoriu Bluetooth, fie se întrerupe repetat atunci când este folosit.

Recomandări:

  • Mulți utilizatori au observat că Bluetooth-ul interferă cu Wi-Fi-ul. Încearcă să dezactivezi Wi-Fi-ul și reîncearcă Bluetooth-ul.

Soluții posibile:

  • Mergi la Settings -> Bluetooth și refă conexiunile cu toate dispozitivele care au probleme.
  • Mergi la Settings -> Applications -> Application manager -> More și apoi Show system apps. Cauta Bluetooth share apoi apasă Force stop, apoi Storage -> Clear cache.
  • Verifică sistemul mașinii tale. Fii sigur că urmezi corect instrucțiunile.
  • Încearcă să ștergi vechile profile Bluetooth ale dispozitivul pe care vrei să-l conectezi.
  • Verifică să fii la zi cu update-ul firmware-ul telefonului tău. Mergi la Settings -> About device.
  • Merită să încerci ștergerea cache-ul partiției. Închide telefonul, apasă simultan butoanele Power, Volume Up și Home. Vei accesa meniul Recovery. Selectează cu butonul Volume down, Wipe cache partition și apoi apasă Power. Apoi selectează Reboot system now.

 

  1. Ecranul este prea sensibil

Unii utilizatori au observat că deschid accidental aplicații sau că tastatura apare de una singură. Din păcate nu există setări potrivite pentru așa ceva însă sunt câteva lucruri care merită încercate.

Soluții posibile:

  • Asigură-te că ai cel mai recent update de software. Mergi la Settings -> About device.
  • Mergi la Settings -> Language and input -> Pointer speed și ajustează.
  • Deschide dialer-ul și tastează *#2663#. Se deschide pagina de Firmware. Existența acestei pagini depinde de firma de telefonie mobilă. Dacă nu apare, încearcă sa apeși pe TSP FW update. După câteva secunde va apare mesajul Update complete: PASS.
  • Încearcă o aplicație precum SGS Touchscreen Booster.

 

  1. Transferul fișierelor pe un PC

Câțiva utilizatori au raportat probleme cu transferul fișierelor spre sau de la un PC.

Soluții posibile:

  • Uneori vei primi un mesaj. Apasă Allow pentru a permite transferul.
  • Dacă nu primești mesajul, deshide notificările și apasă pe Connected for charging. Va apare un meniu ce va include File transfer, Transferring media files sau Transferring images. PC tău poate avea nevoie de drivere.
  • Dacă problema persistă, mergi la Settings -> Search și scrie USB configuration. Din meniu care se va deschide alege MTP.

 

  1. Alarma nu are sunet

O parte dintre utilizatori au raportat faptul că alarma nu are sunet. Unii au avut această problemă cu aplicații de alarmă third party, alții cu aplicația oficială a telefonului. Există câteva motive.

Recomandări:

  • Dacă utilizezi o aplicație third party, s-ar putea să ai o problemă cu funcția Doze a lui Android. Atunci când setezi o alarmă ar trebui să apară o icoană lângă cea a semnalului în bara de status. Dacă nu apare atunci alarma nu va funcționa. Încearcă să folosești aplicația default, să updatezi aplicația third party sau să instalezi o altă aplicație.
  • Un restart poate rezolva temporar problema.
  • Problema s-ar putea să fie cauzată de alte aplicații care rulează precum Youtube sau jocuri.

Soluții posibile:

  • Mergi la Settings -> Sounds and vibration -> Volume.
  • De asemenea verifică în Settings -> Do not disturb. Dacă este activată, selectează Allow exceptions și alege Alarms only sau Custom și selectează apoi aplicația de alarmă.
  • S-ar putea ca aplicația să fie optimizată. Verifică în Settings -> Battery -> App power savings -> Details. Apoi selectează aplicația de alarmă și alege Disabled.
  • Dacă te-ai jucat recent, există o șansă ca problema să fie legată de Game tools. Mergi la Settings -> Advanced features -> Games -> Game Tools

 

  1. Streaming-ul de muzică se oprește

Dacă ai observat că muzica se oprește, nu ești singurul.

Soluții posibile:

  • Probabil cauza este o setare de economisire a bateriei. Mergi la Settings -> Battery și asigură-te că Power saving mode este dezactivat sau setează Start power saving atunci când bateria este scăzută și nu Immediately. De asemenea poți din Power saving mode dezactivează Restrict background data.
  • Mergi la Settings -> Wi-Fi -> More și apoi Keep Wi-Fi on during sleep și Always.
  • Mergi la Settings -> Battery -> App power saving -> Details si alege Disabled pentru aplicația de muzică.

 

10 cele mai întâlnite probleme la Galaxy S7 Edge și rezolvarea lor

 

  1. Ecranul se aprinde întâmplător

Unii utilizatori au raportat că ecranul telefonului se aprinde întâmplător. Nu se primește nici un apel, mesaj sau notificare, pur și simplu ecranul se aprinde. Există câteva cauze pentru această problemă.

Soluții posibile:

  • Ecranul se aprinde întotdeauna atunci când încărcarea bateriei se finalizează. Astfel, dacă este pus la încărcare și acest lucru se întâmplă, motivul este cel menționat.
  • Verifică în Settings -> Accessibility -> Dexterity and interaction dacă Easy screen turn on este dezactivat. Această funcție permite aprinderea ecranul fără să fie atins, doar prin trecerea mâinii deasupra ecranului.
  • Este posibil ca problema să fie cauzată de intrarea unei notificări de la o aplicație care nu a fost blocată corespunzător. Dacă ai dezactivat notificările unei aplicații din Settings -> Notifications, atunci deschide aplicația și asigură-te că sunt dezactivate și din setările ei.
  • Poți verifica dacă o aplicație este cauza, repornind telefonul în modul safe. Închide telefonul, apasă lung butonul Power pană la apariția logo-ului Samsung, eliberează butonul și apasă lung butonul Volume down. Ar trebui să fii în modul safe. Dacă problema nu mai apare atunci ști că o aplicație e vinovată. Poți să dezinstalezi pe rând fiecare aplicație sau poți face un back-up și după ce revii la setările din fabrică să instalezi pe rând fiecare aplicație.

 

  1. Notificările nu au sunet

Câțiva posesori de S7 Edge au raportat că nu aud nici un sunet la intrarea unui mesaj sau email.

Recomandări:

  • Apasă lung simultan butoanele Power și Volume down până la repornirea telefonului. Acest lucru ar trebui să rezolve problema temporar.

Soluții posibile:

  • Volumele pentru ringtone, media, notificări și sistem sunt separate. Începe prin a apăsa pe unul dintre butoanele de volum, apoi setează cursorul de la volumul pentru notificări la nivelul pe care îl dorești.
  • Verifică setările aplicației care îți face probleme. De exemplu, dacă este vorba despre aplicația pentru email-uri, mergi la Settings -> Applications -> Application manager -> Email și vezi ca la Notifications să fi selectat Allowed.
  • Mergi la Settings -> Do not disturb și verifică să nu fie activat pentru acel interval orar.
  • Dacă acest lucru ți se întâmplă atunci când joci jocuri, atunci poate Game Launcher sau Game Tools este vinovat. Ambele au obțiunea de a bloca alertele în timpul jocurilor. Mergi la Settings -> Advanced features -> Games.
  • Poți verifica dacă o aplicație este cauza, repornind telefonul în modul safe. Închide telefonul, apasă lung butonul Power pană la apariția logo-ului Samsung, eliberează butonul și apasă lung butonul Volume down. Ar trebui să fii în modul safe. Dacă problema nu mai apare atunci ști că o aplicație e vinovată. Poți să dezinstalezi pe rând fiecare aplicație sau poți face un back-up și după ce revii la setările din fabrică să instalezi pe rând fiecare aplicație.

 

  1. Încărcarea wireless rapidă este înceată

Ar trebui ca încărcarea wireless rapidă să îți încarce complet telefonul S7 Edge în două ore și jumătate. Nu este la fel de rapidă ca cea prin cablu însă este un interval destul de bun. Totuși, câțiva utilizatori au raportat că în cazul lor încărcarea rapidă depășește patru ore.

Soluții posibile:

  • Dacă folosești o husă, încearcă să o îndepărtezi.
  • Mergi la Settings -> Battery și verifică dacă Fast wireless charging este activat. Dacă nu vezi această opțiune, plasează telefonul pe un pad de încărcare și ar trebui să apară.
  • Verifică dacă pad-ul pe care îl folosești suportă încărcarea rapidă. Utilizează cablul original și de preferat conectează pad-ul la o priză nu la un prelungitor.

 

  1. Bloatware-ul

Cantitatea de bloatware de pe telefonul tău Galaxy S7 Edge va depinde de compania de telefonie mobilă pe care o utilizezi. În afară de acestea Samsung nu a încetat să pre-instalezi aplicații similare cu cele ale Google.

Soluții posibile:

  • Cea mai simplă soluție este să dezinstalezi tot ce nu ai nevoie. Din păcate, vei descoperi că nu toate aplicațiile pre-instalate pot fi dezinstalate, însă cel puțin poți să le dezactivezi. Cel mai ușor de făcut este prin app drawer. Apasă edit în colțul de sus dreapta și selectează aplicația pe care vrei să o dezinstalezi sau dezactivezi. Dacă vreodată vrei să folosești iar aplicația, mergi în Settings -> Device -> Applications -> Application manager -> și de acolo la Disabled one.
  • Dacă dorești să renunți complet la aplicațiile pre-instalate de firma de telefonie, vei fi nevoit să faci un root la telefon. Este riscant.

 

  1. Touchscreen și butoane foarte sensibile

Mulți utilizatori au observat că touchscreen-ul și butoanele telefonului sunt foarte sensibile. Astfel se deschid accidental aplicații sau sunt selectate lucruri nedorite. De asemenea, mulți utilizatori se plâng de tastarea greșita a cuvintelor.

Recomandări:

  • Husele pot influența sensibilitatea ecranului. Dacă folosești o husă, îndepărteaz-o și vezi ce se rezolvă.
  • Folosește o folie de protecție. Aceasta pe lângă protejarea ecranului de zgârieturi va determina reducere sensibilității ecranului. Din păcate este destul de greu să găsești un potrivită pentru ecranul curbat a lui Galaxy S7 Edge.

Soluții posibile:

  • Ținând cont de numărul de plângeri pentru această problemă, este posibil ca Samsung să lanseze un update de software pentru remedierea ei. Mergi la Settings -> System -> About device -> Software update și verifică să ai ultima versiune de TouchWiz.

 

  1. Supraîncălzire

Au fost raportate numeroase probleme în ceea ce privește supraîncălzirea telefonului, utilizatorii declarând că dispozitivul este devine greu de ținut în mână. Este bine de menționat că telefoanele noi au tendința generală de a fii fierbinți în primele zile deoarece descarcă și instalează o mulțime de aplicații. De asemenea utilizarea telefonului este intensă. Așteaptă până totul este instalat și trage concluzii apoi.

Recomandari:

  • Dacă observi supraîncălzirea în principal când se încarcă, există câteva lucruri pe care poți să le faci. În primul rând, nu utiliza telefon când se încarcă. În al doilea rând, mergi la Settings -> Battery și activează Fast cable charging off.

Soluții posibile:

  • Primul lucru pe care trebuie să-l faci este un simplu restart.
  • Există șanse mari ca problema să fie cauzată de o aplicație. Dacă observi că telefonul tău se încălzește chiar și atunci când nu îl folosești, mergi la Settings -> Battery -> Battery usage -> More -> Optimize battery usage și selectează All apps. Activează pentru fiecare aplicație. Astfel vei preveni consumul de baterie în background.
  • Dacă problema persistă, ar trebui să încerci o ștergere a cache-ului partiției. Închide telefonul, și apasă lung simultan butoanele Home, Volume Up și Power. Vei accesa meniul Recovery. Utilizează butoanele de volum pentru a ajunge la wipe cache partition și apoi Power pentru a selecta. După finalizare, selectează Reboot system now.
  • Ultima soluție este revenirea la setările din fabrică. Fă un backup al datelor tale și apoi mergi la Settings -> Personal -> Backup and reset -> Factory data reset -> Reset device, introdu PIN-ul sau parola și selectează Delete all. Nu reinstala toate aplicațiile imediat, încearcă telefonul pentru câteva zile pentru a vedea dacă problemele de supraîncălzire persistă.

 

  1. Fără memorie adoptabilă pe cardul MicroSD

Google a adăugat ceva ce se numește „memorie adoptabilă” la Android 6.0 Marshmallow, ce permite memoriei interne și cardului MicroSD să se unească. Samsung a ales să nu susțină această funcție motivând dorința utilizatorilor de a folosi cardurile lor să transfere fișiere între dispozitive.

Dacă totuși dorești să unești memoriile, este posibil, pe riscul tău.

Soluții posibile:

  • Fă un back-up al datelor de pe cardul MicroSD.
  • Descarcă Android SDK pe un PC, pentru a folosi Android Debug Bridge.
  • Pe telefon, mergi la Settings -> System -> About device -> Software info și apasă repetat pe Build number până la activarea Developer mode. Apoi mergi la Settings -> System ->Developer options și activează USB debugging.
  • Conectează telefonul la PC prin USB și deschide Command Prompt. Tastează adb shell.
  • Pentru a obține disk ID-ul cardului MicroSD tastează sm list-disks.
  • După obținerea ID-ului, se poate adopta memoria tastând sm partition disk:xxx:xxx (ID-ul).
  • După finalizarea procesului vei găsi memoria cardului în Settings -> Storage.

 

  1. Mesaje despre cardul MicroSD

Mulți utilizatori au raportat un mesaj pop-up persistent de tipul „SD card, for transferring photos and media” cu opțiunea Explore sau Eject. La închiderea mesajului, acesta fie va reapare la restartul telefonului, fie întâmplător.

Soluții posibile:

  • Acest mesaj apare doar când cardul este montat, explicând apariția mesajului la restartarea telefonului. Dacă mesajul apare întâmplător, atunci s-ar putea să fie o problema cu cardul sau slot-ul său. Primul lucru pe care trebuie să îl încerci este să îndepărtezi cardul și să-l reintroduci corect.
  • Dacă problema persistă, încearcă să utilizezi un alt card.
  • Merită să încercăm formatarea cardului în telefon, însă doar după backup-ul datelor. Mergi la Settings -> Storage -> SD card -> Format.
  • Dacă nimic din toate nu rezolvă problema, cauza poate fi una hardware caz în care contactați distribuitorul de telefoane.
  • Dacă preferi un card nou, vezi aici care sunt cele mai bune carduri microSD pentru Galaxy S7 și S7 Edge.

 

  1. Lag și întreruperi

Galaxy S7 Edge este un telefon rapid, cu specificații deosebite de la care ne așteptăm la performanțe excelente. Există însă rapoarte despre întreruperi și lag-uri în funcționarea lui S7. Există câteva lucruri pe care le poți face pentru a rezolva acest lag.

Soluții posibile:

  • Încearcă să ștergi cache-ul partiției. . Închide telefonul, și apasă lung simultan butoanele Home, Volume Up și Power. Vei accesa meniul Recovery. Utilizează butoanele de volum pentru a ajunge la wipe cache partition și apoi Power pentru a selecta. După finalizare, selectează Reboot system now.
  • Dacă nu ai activat încă Developer mode, mergi la Settings -> System -> About device -> Software info și apasă repetat pe Build number până la activarea Developer mode. Întoarce-te la Settings -> System -> Developer options -> Windows animation scale, Transition animation scale and Animator duration scale. Acestea sunt toate setate la 1x ca default însă se pot seta la 0.5x sau chiar dezactiva.
  • Dacă ai probleme în special în timpul jocurilor, modifică setările în Game Launcher. Poți să consideri și dezactivarea Game Tools.
  • Ultima soluție este revenirea la setările din fabrică. Fă un backup al datelor tale și apoi mergi la Settings -> Personal -> Backup and reset -> Factory data reset -> Reset device, introdu PIN-ul sau parola și selectează Delete all. Nu reinstala toate aplicațiile imediat, încearcă telefonul pentru câteva zile pentru a vedea dacă problemele de lag și întreruperile persistă.

 

  1. Butoanele Home și Multitasking nu funcționează

Au fost primite câteva rapoarte în care se precizează că butoanele Home și Recent app sau Multitasking nu funcționează. În majoritatea timpul acestea funcționează normal, însă câteodată se blochează complet. Butonul Back rămâne funcțional.

Soluții posibile:

  • Un simplu restart rezolvă problema uneori, însă aceasta poate reapărea.
  • Există o șansă mare ca o aplicație să cauzeze problema. Verifică aplicațiile nou instalate. Unii raportează că modul Car este de vină, însă nu este valabil pentru toți.
  • Merită să încerci modul Safe pentru a confirma că o aplicație este de vină. Închide telefonul, apasă lung butonul Power pană la apariția logo-ului Samsung, eliberează butonul și apasă lung butonul Volume down. Ar trebui să fii în modul safe. Dacă problema nu apare, atunci soluție este să dezinstalezi pe rând fiecare aplicație până la dispariție problemei.