Răspunsul Samsung la problemele mondiale privind COVID-19

598
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Pe măsură ce COVID-19 continuă să se răspândească pe tot globul, Samsung a emis un comunicat prin care își exprimă solidaritatea cu toată comunitatea globală și fiecare dintre noi. Spicuim câteva dintre lucrurile punctate de Samsung în acest comunicat.

Știm că această situație v-a afectat în mod diferit pe fiecare dintre voi și că virusul corona va avea un impact de durată asupra societății noastre. În ciuda acestor timpuri dificile, vedem și speranță în rezistența noastră. Demonstrăm cum, ca o comunitate globală, indiferent de locație sau circumstanță – putem fi uniți putem trece pentru una dintre cele mai importante provocări ale vieții noastre.

În aceste momente Samsung are un rol important în îngrijirea angajaților, în sprijinirea clienților și a comunităților. Compania coreeană alocă resurse uriașe pentru a ajuta pe cei aflați în nevoie să treacă peste aceste clipe. Se arată în comunicatul Samsung, potrivit NewsSamsung.

Samsung a luat măsuri pentru protecția personalului său la nivel global

Compania a creeat echipe regionale în întreaga lume pentru a oferi angajaților sprijin și resurse în concordanță cu măsurile luate de autoritățile locale. Samsung a restricționat călătoriile de afaceri și a sfătuit angajații să lucreze de acasă acolo unde este posibil. În plus, a închis unele dintre facilitățile de producție și mai multe magazine din zonele afectate. Au fost închise și unele fabrici din diverse zone mai grav afectate.

Samsung înseamnă 3 stele în limba coreeană, Sam = trei și sung = stele. Numele companiei a fost ales de fondatorul companiei care a vrut ca Samsung să devină o companie puternică și nemuritoare precum stelele.

În birourile și unitățile care sunt esențiale pentru furnizarea de produse și servicii au fost efectuate controale stricte de sănătate. Au avut loc verificări verificări ale temperaturii angajaților înainte de intrare și măsuri stricte de igienizare regulată în aceste locații. În întreaga lume Samsung are în vedere modalități de a ajuta angajații și familiile lor care au fost afectate de această pandemie.

Au fost luate măsuri pentru a veni și în sprijinul clienților companiei. Pentru clienții a căror garanție a produselor expiră în timp ce serviciile nu sunt disponibile din cauza restricțiilor cauzate de COVID-19, Samsung oferă o prelungire de o lună de la data la care serviciile de reparații devin disponibile din nou. Practic perioada de garanție se prelungește cu cel puțin o lună sau cât este nevoie în caz de criză.

Samsung a donat fonduri și bunuri în valoare de 29 milioane USD

Începând cu ianuarie, Samsung a donat guvernelor și comunităților locale fonduri și bunuri în valoare de 29 milioane de dolari. Aceste donații au fost pentru zonele cele mai afectate de COVID-19. Acestea au constat în achiziționarea de materiale medicale și truse de igienă, cum ar fi măști de față. Samsung a donat telefoane inteligente pacienților aflați în carantină pentru a-i ajuta să păstreze legătura cu familiile și prietenii lor, precum și purificatoare de aer și alte aparate medicale la spitale și centrele de carantină. De asemenea, gigantul tech a donat tablete instituțiilor de învățământ pentru ca elevii să poată continua să învețe în afara clasei. Compania a pus la dispoziție și module de educație online, astfel încât copiii să aibă acces la conținut mai îmbogățit când învață de acasă.

De asemenea, Samsung a colaborat cu mai multe companii din Coreea de Sud care produc măști pentru față. În acest fel aceste companii au putut crește producția de măști prin îmbunătățirea machetei și proceselor de fabricație și, în unele cazuri, au fost noi creeate matrițe pentru producția de măști. Datorită acestor colaborări, una dintre companii a putut să-și dubleze producția zilnică de măști de față.