Ray tracing îmbunătățit pe seria Galaxy S24, aduce funcții de joc AI

136
The Galaxy S24 ray tracing
Sursă foto: AndroidHeadlines

Samsung a anunțat oficial seria de dispozitive Galaxy S24, iar printre altele acestea au ray tracing îmbunătățit. Asta înseamnă că experiențele de joc sunt mai captivante și arată mai bine ca niciodată, o mare bucurie pentru amatorii de jocuri pe mobil. Acest suport îmbunătățit pentru urmărirea razelor ar trebui să fie disponibil pe toate dispozitivele, deoarece toate vin cu Snapdragon 8 Gen 3.

Cu toate acestea, Samsung pare să fi făcut referire doar la S24 Ultra cu cip Exynos în timpul lansării Unpacked. Comparativ cu Galaxy S23 Ultra de anul trecut, Galaxy S24 Ultra are o performanță de urmărire a razelor cu 53% mai rapidă datorită noului modul ray tracing pe care îl folosește compania.

De remarcat, totuși, Samsung confirmă că performanța reală a utilizatorului va varia în funcție de o serie de factori. Aceasta va include lucruri precum „mediul utilizatorului, condițiile și aplicațiile și software-ul preinstalat”, spune Samsung. În practică, utilizatorii ar trebui să vadă îmbunătățiri ale realismului efectelor de iluminare, umbrelor și reflexiilor atunci când ray tracing este activat, comparativ cu atunci când este oprit. Totuși, asta va depinde de joc. Deoarece nu toate jocurile acceptă ray tracing. Mai ales pe dispozitivele mobile.

Faptul că Samsung a făcut referire la Galaxy Unpacked la Galaxy S24 Ultra, este puțin ciudat, pentru că acesta este lansat doar cu Snapdragon 8 Gen 3 pe toate piețele. Ne amintim că în testele ray tracing, GPU Xclipse 920 cu Exynos 2200 a fost peste Snapdragon 8 Gen 2. Probabil Samsung s-a referit la testele interne efectuate înainte de lansare.

Ray tracing sau urmărirea razelor este o tehnică de redare pentru generarea unei imagini urmărind calea razelor luminii. Tehnica este capabilă să producă un grad ridicat de realism vizual și este utilizată în grafica computerizată 3D.

Samsung confirmă că lucrează cu mai mulți parteneri pentru a promova acest set de îmbunătățiri ale jocurilor, potrivit AndroidHeadlines. Compania a declarat că lucrează cu studiouri de jocuri, editori și companii de motoare de jocuri pentru a crește cantitatea de experiențe îmbunătățite de ray tracing pe care utilizatorii le vor avea pe telefoanele lor. Printre parteneri sunt Blizzard cu Diablo Immortal, Netease cu Racing Master, Tencent cu Arena Breakout și Wemade cu Night Crows. Compania vrea să aducă mai multe studiouri și editori la bord în viitor.