Samsung pe locul 6 în topul „Best Global Brands 2019”

959
Sursa Foto: via SamMobile.com

Samsung Electronics a anunțat că s-a menținut pe locul șase în topul anual întocmit de Interbrand „Cele mai bune branduri globale 2019”. Valoarea mărcii Samsung a ajuns la 61,1 miliarde de dolari în 2019. Este o creștere cu două procente a valorii mărcii față de anul trecut.

Factorii principali care au jucat un rol esențial în creșterea Samsung au fost:

  • Lansări continue de produse inovatoare care se potrivesc noului stil de viață, tendințelor și nevoilor consumatorilor, inclusiv frigiderul BESPOKE, Sero TV (un televizor vertical) și a lui Galaxy Fold
  • Potențial puternic de creștere bazat pe viitoare tehnologii de inovare, inclusiv 5G, AI, IoT și business-ul auto
  • Poziția mondială numărul unu pe piața de memorie a semiconductoarelor și conducerea tehnologiei în industrie

Afacerea mobilă a Samsung a ținut pasul prin lansările de succes din seria Galaxy. Compania dat un nou impuls și o nouă direcție industriei mondiale de telefonie mobilă. A lansat categoria smartphone-urilor pliabile cu Samsung Galaxy Fold. Activitatea în domeniul televizoarelor, unde Samsung este lider de piață de 13 ani consecutivi, nu numai că a oferit noi experiențe pentru consumatori prin intermediul afișajelor QLED 8K și MicroLED, dar a reflectat și mai mult stilul de viață al consumatorilor prin introducerea televizoarelor The Sero, The Frame și The Serif.

Samsung este lider mondial și în aparate electrocasnice

În domeniul aparatelor electrocasnice digitale, Samsung și-a menținut poziția de lider de piață atât la frigidere cât și la mașinile de spălat. Gigantul high-tech a continuat să lanseze produse noi inovatoare, cu beneficii pentru consumatori, cum ar fi BESPOKE.

Interbrand este o divizie a Omnicom, este o companie de consultanță de marketing cu sediul în New York. A fost fondată în 1974 și este specializată în branduri și management de branding. Interbrand are 24 de birouri în 17 țări. Interbrand publică annual topul Best Global Brands, cele mai valoroase 100 de mărci din lume.

Samsung a lansat și primul său smartphone 5G. Samsung Galaxy S10 5G a fost cel mai bine vândut smartphone din Coreea de Sud în prima jumătate a anului 2019. Tehnologia sa 5G își asumă, de asemenea, un rol semnificativ în a face AI și IoT mai tangibile și realizabile.

În activitatea în domeniul semiconductorilor de memorie Samsung și-a consolidat prezența pe piață în acest an. A început producția în masă a primului DRAM mobil de 12 gigabit (Gb) LPDDR5 și a celei de-a șasea generații V-NAND. Mai mult, Samsung a investit continuu în cercetare și dezvoltare și extinderea instalațiilor de producție în domeniul semiconductorilor de sistem.

Samsung a condus piața în aceste domenii și investițiile sale în inovare au contribuit la ocuparea acestui loc. Investițiile Samsung nu s-au limitat doar la cercetare și dezvoltare internă, ci au inclus și eforturi de extindere a ecosistemului său de produse prin parteneriate strategice, precum și investiții în start-up-uri care au cultivat noi oportunități de afaceri într-o varietate de domenii, inclusiv în industria auto.

Samsung va îmbunătăți în continuare valoarea brandului învățând de la consumatori

Suntem încântați că eforturile noastre constante de a oferi inovații semnificative au fost bine primite”. A declarat YH Lee, CMO de la Samsung Electronics. „Pentru a ne îmbunătăți în continuare brandul, vom continua să ascultăm și să învățăm de la consumatori, astfel încât să putem prospera împreună.”

Decernarea „Best Global Brands 2019” va avea loc la summit-ul Best Global Brands de la New York pe 23 octombrie.

Samsung Electronics ca valoare de marcă a ocupat în 2013 locul opt cu o valoare de  valoare de marcă de 39,61 miliarde dolari. În 2014 locul șapte cu o valoare de 45,46 miliarde USD, în 2015 locul șapte cu o valoare de 45,30 miliarde USD și în 2016 tot locul șapte cu o valoare de 51,80 miliarde dolari. Din anul 2017 și până în 2019 Samsung este clasat pe locul 6 în topul Intrebrand cu 56,25 miliarde (2017), 59,89 miliarde (2018) și 61,098 miliarde USD în 2019.

În acest an Apple, Google, Amazon, Microsoft și Coca-Cola au fost pe primele cinci locuri. Au mai punctat în primele zece locuri Toyota pe șapte, Mercedes, McDonald și Disney.