Divizia de televiziune a companiei Samsung a fost destul de inovatoare și a experimentat mult în ultimul timp. De la televizorul de perete modular la televizorul artistic The Frame, compania a lansat noi modele și noi forme pentru a rămâne în fața concurenței pe piața premium TV. Continuând acest trend, a lansat un televizor „vertical” pentru generațiile milenare dependente de smartphone-uri din Coreea de Sud.
Numit „Sero TV”, care înseamnă literalmente vertical în limba coreeană, este un televizor QLED de 43 inch. Cu difuzoare de 60 w și canale 4.1, acesta are toate caracteristicile Samsung Smart TV. Compania declară că designul vertical este mult mai potrivit pentru afișarea conținutului de pe smartphone-uri. Acest lucru este posibil să fie adevărat, dar nu pare a fi un motiv suficient pentru a justifica un nou design. Când nu este folosit ca un televizor sau pentru a oglindi telefonul, Sero poate servi ca o ramă foto digitală imensă sau un vizualizator de muzică.
Samsung Sero poate fi utilizat în orientare portret și peisaj
Din fericire, Samsung Sero TV poate fi rotit și orizontal pentru a fi folosit ca un televizor normal. Acesta poate fi rotit la 90°, permițându-vă să urmăriți Instagram, Snap și videoclipuri smartphone în configurațiile lor native verticale. Această versatilitate ar trebui să îl facă mai atrăgător pentru cumpărătorii potențiali. Totuși aproape nimic din conținutul actual principal pentru TV nu este realizat pentru ecrane verticale. În esență, acesta este un televizor care poate fi folosit atât pe verticală, cât și pe orizontală, astfel încât clienții să nu piardă nimic prin achiziționarea acestui nou design.
Samsung nu prezentat alte specificații, dar probabil are o rezoluție de 4K Ultra HD, conform SamMobile. Sero TV va fi disponibil inițial în Coreea de Sud până la sfârșitul lunii următoare. Televizorul va fi disponibil în Coreea de Sud la un preț de 1.890.000 won, aproximativ 1.450 de euro.
Samsung nu a anunțat dacă și când acest Sero TV va fi disponibil în afara țării sale de origine. Împreună cu televizorul vertical, Samsung a introdus televizoarele Serif și The Frame în mai multe dimensiuni pentru a viza o bază de clienți mai largă.
Televizorul Sero este considerat de Samsung un concept
Gigantul tech numește acest nou televizor un concept. Sigur în continuare Samsung va monitoriza strict feedback-ul consumatorilor pentru a vedea reacția pieței. Va fi atrasă generația milenară de flexibilitatea extinsă și se vor simți subtil tentați de televizorul Samsung Sero? Vom vedea.
„Samsung va continua să introducă ecrane care respectă gusturile personale ale consumatorilor. Vom gândi în continuare pentru a aduce diferite tipuri de ecrane pentru experiențe diferite ale utilizatorilor„. A declarat Han Jong-hee, președintele Visual Display Business la Samsung.