Ecranul viitorului este aici, Samsung a lansat „LED for Home”

848

Samsung India a anunțat lansarea în premieră mondială a ecranului „LED for Home” în India. De asemenea, numit LED Active, ecranul LED de ultimă generație este conceput exclusiv pentru acasă. Acesta vrea să revoluționeze spațiul de divertisment din casă, oferind consumatorilor o experiență vizuală nouă, sofisticată și intensă.

Această ultimă generație de tehnologie de afișare este destinată profesioniștilor și generațiilor actuale. Aceștea preferă o experiență cinematografică pe un ecran super-premium în confortul locuințelor proprii. „LED for Home” oferă o calitate vizuală incredibilă, împreună cu o experiență cinematografică aproape completă.

Datorită caracteristicilor agnostice și configurației modulare, utilizatorii pot personaliza dimensiunea și forma ecranului pentru a se încadra în orice locație dorită. Ecranul are design subțire, elegant și o tehnologie de îmbunătățire a imaginii HDR. Toate acestea oferă imagini realiste și o vizibilitate clară, care rămâne uniformă și neafectată de lumina ambientală din împrejur.

„LED for Home” un ecran pentru deliciul clienților

La Samsung, atenția noastră a fost mereu îndreptată spre client și pe deliciul clientului. Acest ultim dispozitiv este o consecință a ascultării cerințelor clienților și a înțelegerii dorințelor și nevoilor acestora. Suntem dedicați în a oferi consumatorilor o gamă largă de tehnologii de ultimă oră„. A declarat Dune Puneet Sethi, vicepreședinte, Consumer Electronics Enterprise, Samsung India.

LED-ul pentru Acasă” se sincronizează armonios cu toate elementele camerei, oferind consumatorilor o experiență vizuală nemaivăzută. Este proiectat pentru a transforma spațiul de locuit al consumatorilor în home cinema, oferind un amestec perfect de negru pur, culori îmbunătățite și un conținut de o calitate inimaginabilă”, a continuat Dune Sethi.

InfoComm India a avut loc între 18 și 20 septembrie 2018 la Bombay Exhibition Centre, Mumbai. Este o expoziție dedicată tehnologiilor Professional AudioVisual (Pro-AV) și Experiential Communications în țările în curs de dezvoltare. InfoComm India se află la ediția cu numărul cinci.

Seria de ecrane LED Active necesită o întreținere redusă și oferă performanțe de lungă durată cu o durată de viață de peste 100.000 de ore, a declarat compania Samsung. În încercarea de a asigura o întreținere rapidă și convenabilă, dispozitivul este prevăzut cu acces flexibil în față și în spate la componentele critice. Seria include ecrane FHD de 110 inch (279,4 centimetri), FHD de 130 inch, ecran UHD de 220 inch și un ecran UHD de 260 inch (660,4 centimetri).

Seria de ecrane pentru acasă a fost prezentată în Mumbai la InfoComm 2018, un târg dedicat Pro-Audio Visual and lntegrated Experience Technologies în India.