Valoarea brandului Samsung Group, a ajuns în acest an la 93 miliarde dolari, al patrulea din lume după Amazon, Apple și Google. Samsung Electronics Co. a înregistrat o creștere uriașă a valorii mărcii sale în acest an. Potrivit BusinessKorea, cifra a fost de opt ori mai mare decât a celei de-a doua firme din Coreea de Sud. A fost mult mai mare decât suma totală a celor prime zece 10 companii din Coreea de Sud.
Potrivit firmei de consultanță financiară Brand Finance, pe 10 septembrie, valoarea Samsung Electronics a depășit valoarea totală a următoarelor 50 de companii din Coreea de Sud. Valoarea mărcii Samsung a fost estimată la 78,65 miliarde USD. O creștere de 57% față de cele 50,04 miliarde USD înregistrate în anul precedent.
Gigantul high-tec domină categoric piața locală din Coreea de Sud.
Valoarea Samsung Group a fost de opt ori mai mare decât valoarea mărcii Hyundai Motor Co. Această companie s-a clasat pe locul al doilea cu 10,01 miliarde USD. A fost, de asemenea, de 11 ori mai mare decât valoarea LG Electronics care a avut o valoare de 7,09 miliarde USD. Valoarea mărcii Samsung Electronics a fost mai mare decât valoarea totală a primelor 10 companii, care a fost de 52,97 miliarde USD.
În plus, SK Telecom a ocupat locul 4 cu o valoare de 6,82 miliarde USD, urmată de KT Corp cu 5,31 miliarde USD. SK Hynix Inc. cu 5,23 miliarde dolari SUA, o companie producătoare de cip-uri, a ocupat locul șase.
Compania de consultanță financiară britanică Brand Finance a spus că Samsung și-a demonstrat încă o dată forța economică. Samsung a trecut cu bine peste problemele cu Galaxy Note 7 și arestarea vicepreședintelui Samsung, Lee Jae-yong, anul trecut.
În clasamentul publicat de Brand Finance, Samsung Electronics este pe locul patru în lume după Amazon, Apple și Google. Alte unități Samsung au fost incluse în top 50. Samsung C & T (10), Samsung SDS (14), Samsung Fire & Marine Insurance Card Co. (36) și Samsung Electro-Mechanics (50).
CEO-ul Brand Finance, David Haigh, a declarat că „Revenirea Samsung din momente dificile a fost posibilă datorită puterii remarcabile a brandului. În același timp Samsung a devenit un cuvânt cheie sinonim cu produsele de înaltă calitate. Pe plan intern, Samsung nu are egal. Pe plan internațional, este singurul brand non-american între cele mai valoroase cinci branduri din lume”.