Samsung ocupă locul 2 în clasamentul YouGov Best Brand Rankings 2021

211
Samsung ocupă locul 2 in clasamentul YouGov Best Brand Rankings 2021
Sursa Foto: via brand-ex.org

Samsung s-a clasat pe locul al doilea fiind cel mai popular brand la nivel mondial în 2021 în YouGov Best Brand Rankings 2021. Sondajul a fost realizat de YouGov, o firmă de cercetare de piață și analiză a datelor cu sediul în Marea Britanie. Samsung Electronics a urcat două locuri în același sondaj realizat în 2019 și 2020 când a fost pe locul patru.

Clasamentul Best Brand Rankings 2021 s-a bazat pe percepțiile consumatorilor din 54 de piețe din întreaga lume. Gigantul tehnologic coreean a urcat cu două trepte de pe locul al patrulea în 2020 trecând de Netflix și YouTube. Samsung a ocupat primul loc pe lista YouGov în Coreea de Sud, Țările de Jos, Vietnam, Rusia și Filipine. YouGov a anunțat Best Brand Rankings 2021din acest an pe 16 noiembrie. Tot în acest an Samsung s-a clasat pe locul 5 în Top Best Global Brands 100, publicat de Interbrand.

Best Brand Rankings 2021 – Samsung pe locul doi

În clasamentul YouGov al celor mai bune mărci din 2021 Google a ocupat primul loc. Locul doi a fost ocupat de Samsung iar locul trei de Netflix. În primele cinci locuri au mai punctat YouTube pe locul patru și WhatsApp pe cinci. La fel ca anul trecut, companiile de tehnologia informației au ajuns în top 5 anul acesta. Shopee, Amazon, Adidas, Dettol și Nike s-au clasat pe locurile 6 – 10.

În YouGov Best Brand Rankings 2021, Google a obținut cu un scor de 111 puncte. Samsung Electronics a obținut un scor de 99 puncte. Netflix cu 77 de puncte, YouTube (74) și WhatsApp (59) au fost plasate pe locul al treilea, al patrulea și, respectiv, al cincilea.

Dettol este o marcă de produse de curățare, dezinfectanți și antiseptice fondată în 1932 în Marea Britanie. Dettol este producător deținut de compania britanică Reckitt. Sloganul Dettol este „Păstrează amintirile, dar nu bacteriile”.

Compania Samsung s-a clasat pe locul al patrulea în 2017, al treilea în 2018, al patrulea în 2019 și al patrulea în 2020. Gigantul high-tech sud-coreean fost inclus în YouGov Best Brand Rankings în primele cinci locuri pentru al cincilea an consecutiv. Cu operațiuni în Marea Britanie, cele două Americi, Europa, Orientul Mijlociu, India și Asia Pacific, YouGov are una dintre cele mai mari rețele de cercetare din lume.

Pentru acest clasament YouGov a efectuat sondaje de opinie în 54 de țări din întreaga lume în care au fost chestionați peste 17 milioane de consumatori. Conform BusinessKorea, elementele de evaluare includ impresia mărcii, calitatea, valoarea, satisfacția, recomandările și reputația.