Interbrand Best Global Brands 2021: Samsung pe locul cinci

373
Interbrand Best Global Brands 2021 Samsung pe locul cinci
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Compania Samsung s-a clasat pe locul cinci în cele 100 cele mai bune mărci globale ale Interbrand 2021- Interbrand Best Global Brands 2021. Gigantul high-tech sud-coreean a avut o valoare a mărcii de 74,6 miliarde USD, realizând o creștere de 20% față de 2020. Și anul trecut Samsung Electronics a ocupat tot locul cinci în Interbrand Best Global Brands 2020.

Potrivit Interbrand Best Global Brands 2021, Samsung și-a menținut poziția ocupată anul trecut, dar cu rezultate în creștere. Pe fondul performanței financiare puternice, care și-a revenit pentru a atinge nivelurile de dinainte de pandemie, valoarea mărcii Samsung a crescut cu 20% în acest an. Conform SamsungNewsroom, este de două ori rata medie de creștere a valorii mărcii dintre primele 100 de mărci în 2021.

Interbrand Best Global Brands 2021

De când a intrat în top cinci pentru prima dată anul trecut, Samsung și-a menținut poziția timp de doi ani consecutivi, cu cea mai mare creștere a valorii mărcii sale din 2013. Primele patru companii din top Interbrand Best Global Brands 2021 au fost ocupate de companii americane.

Apple ocupă primul loc cu o valoare a mărcii de 408,251 miliarde USD. A fost urmat de Amazon (249,249 miliarde USD) și Microsoft #3 (210,191 miliarde USD). Cele trei companii si-au păstrat locurile de anul trecut în Interbrand Best Global Brands 2021. Primele trei mărci reprezintă o treime (33%) din valoarea totală a topului din 2021.

Top 10 mai cuprinde companiile Google locul patru (196,811 miliarde USD); Samsung pe cinci (74,635 miliarde USD); Coca-Cola #6 (57,488 miliarde USD); Toyota #7 (541,07 miliarde USD); Mercedes-Benz #8 (50,866 miliarde USD); McDonald #9 (45,865 miliarde USD); și Disney #10 (44,183 miliarde USD).

Interbrand este o companie de consultanță de marketing cu sediul în New York, fondată în 1974. Interbrand are 24 de birouri în 17 țări. Interbrand publică anual topul Best Global Brands, cele mai valoroase 100 de mărci din lume.

Potrivit Interbrand, factorii majori care au jucat un rol important în creșterea Samsung includ:

  • Tranziția către un sistem de management centrat pe client, evidențiat prin înființarea unei noi echipe CX (experiență client)
  • Eforturile continue pentru dezvoltare durabilă, inclusiv diverse campanii ghidate de viziunea sa de CSR, „Împreună pentru mâine! Activarea oamenilor, precum și inițiativele companiei care promovează sustenabilitatea, cum ar fi utilizarea ambalajului ecologic pentru televizoare și programul Galaxy Upcycling
  • Lansările de produse inovatoare, inclusiv Galaxy Z Flip 3, Neo QLED-urile și gama de electrocasnice Bespoke
  • Dezvoltarea de tehnologii avansate precum inteligența artificială (AI), 5G, auto și robotică prin investiții consistente

Samsung a fost ales de Forbes cel mai bun angajator din lume

Interbrand evaluează valoarea mărcii întreprinderilor pe baza unei analize cuprinzătoare a mai multor factori, inclusiv performanța financiară, influența mărcii asupra cumpărării și competitivitatea mărcii.

Între timp, pe 12 octombrie, Samsung a fost ales pe locul 1 de Forbes ca cel mai bun angajator din lume 2021 pentru al doilea an consecutiv. Ca organizație globală cu angajați și filiale din întreaga lume, Samsung a fost, din nou, ales ca angajator numărul unu.

În fiecare an, Forbes chestionează aproximativ 150.000 de angajați din 58 de țări care lucrează pentru companii cu operațiuni în mai multe țări sau regiuni. Anul acesta le-a cerut respondenților să-și clasifice gradul de satisfacție față de răspunsurile angajatorilor la COVID-19 și să pună punctaj angajatorilor în funcție de imagine, amprentă economică, talent, dezvoltare, egalitatea de gen și responsabilitatea socială.