Samsung Electronics ocupă locul 7 în Best Global Brands 2016

1432

Samsung Electronics a anunțat că ocupă locul 7 în „Best Global Brands 2016” top publicat de Interbrand, cu o valoare a mărcii de $51,8 miliarde, și o creștere de 14% față de anul trecut.

Interbrand publică raportul Best Global Brands anual, pentru a identifica cele mai valoroase 100 de mărci din lume.

Samsung Electronics s-a clasat în top 10 în cadrul analizelor publicate de Interbrands în ultimii 5 ani și a demonstrat continuu o creștere constantă a valorii brandului, valoarea sa de brand  triplându-se, fiind mereu în creștere.

În acest an, Samsung a lansat produse premium în afacerile sale de bază – telefonie mobilă, tv, și electrocasnice – precum și activități susținute de marketing și inovare, fapt ce a dus la consolidarea și creșterea corporației, puterea și unitatea sa fiind evidente.

Rezultatele financiare și perspectivele pozitive asupra vânzărilor a influențat deasemenea valoare brandului.

Samsung continuă să lucreze la crearea unui ecosistem pentru produse și servicii inovatoare care îmbunătățesc viața consumatorilor, pentru lansarea unor afaceri durabile prin crearea unor produse inteligente și ușor de purtat, seria Galaxy, Gear VR, Gear S, și servicii de plată cum ar fi Samsung Pay.

„Valoarea unui brand devine și mai importantă pe măsură ce piețele se schimbă rapid și concurența se intensifică”, a declarat Moon Soo Kim, vicepreședinte executiv al Centrului Global Marketing în cadrul Samsung Electronics. „Vom menține și intensifica eforturile noastre de marketing pe termen mediu și lung pentru a oferi sinceritate și un caracter distinctiv pentru clienții noștri.”

În acest an Best Global Brands a fost anunțat la Samsung 837 din New York City, care este un centru de marketing de excelență, un loc unde consumatorii pot experimenta produse Samsung și unde au loc și evenimente culturale.

samsung-best-global-brands-2016

SURSĂSamsung News