Samsung Cardinal va fi o nouă marcă de îmbrăcăminte

933
Sursa Foto: letsgodigital.org

Samsung pare să lucreze la un nou brand de îmbrăcăminte numit ”Cardinal”. Potrivit informațiilor de până acum numele „Cardinal” este destinat diverselor tipuri de îmbrăcăminte și accesorii, eventual și îmbrăcăminte inteligentă cu senzori.

Gigantul high-tech Samsung este, desigur, cel mai bine cunoscut pentru gama sa largă de produse electronice de larg consum. De la smartphone-uri și ceasuri inteligente, la televizoare, echipamente audio, camere foto și chiar procesoare. În plus, compania activează de ani de zile în aparate electrocasnice, cum ar fi mașinile de spălat și frigiderele. Însă Samsung și-a câștigat o notorietate și în industria modei. Se pare că această filială va fi în curând extinsă cu un nou brand de îmbrăcăminte numit ”Cardinal”.

Îmbrăcăminte Samsung sub eticheta de modă ”Cardinal”

La 11 noiembrie 2019, Samsung C&T Corporation a depus o cerere pentru marcă comercială la KIPO (Oficiul Coreean de Proprietate Intelectuală) pentru numele ”Cardinal”. Pe lângă nume, a fost depus și un logo corespunzător. Samsung C&T Corporation (Construction & Trading Corporation) face parte din grupul Samsung și se concentrează pe proiecte de construcții și investiții, dar și pe modă.

Din scurta descriere se poate observa că este un brand de modă nou. Descrierea se referă la: genți de piele; genți de mână; genți sport; tricouri de golf; pulovere; pantaloni; pantaloni de pescuit. Mai sunt amintite articole pentru sport; îmbrăcăminte pentru bărbați; îmbrăcăminte pentru copii; lenjerie de corp; șosete și ceasuri.

Sensul cuvântului „Cardinal” poate fi citit în diferite moduri. Pe lângă un sens simbolic și spiritual, cuvântul Cardinal este folosit și pentru a indica culoarea roșie. Cu atât mai mult cu cât pasărea Cardinal este de culoare roșie. În mod corespunzător, Samsung Electronics a lansat o ediție Cardinal Red a popularelor smartphone-uri Galaxy S10 în iunie a acestui an. Această culoare pentru Samsung Galaxy S10 nu este disponibilă în România.

Beanpole a fost fondată în 1989 ca marcă de modă în cadrul companiei Samsung. Hainele produse sub marca Beanpole sunt inspirate de cultura și de moda britanică. Logo-ul Beanpole este o imagine stilizată a unui om care merge pe o bicicletă penny-farthing (bicicletă englezească cu o roată mai mare).

Divizia de moda de la Samsung este axată pe haine scumpe de marcă sub brand-urile Galaxy și Beanpole. Este vorba despre îmbrăcăminte casual care se vinde în principal în Coreea de Sud. Samsung lucrează și la îmbrăcăminte inteligentă cu senzori, cum ar fi o cămașă inteligentă. Pentru aceasta, brandul de îmbrăcăminte The HumanFit a fost creat în 2015.

Samsung a mai proiectat și realizat îmbrăcăminte și încălțăminte cu senzori

Este posibil ca în curând să fie lansat și noul brand de modă ”Cardinal”. Logo-ul însoțitor arată un pic ca o inimă, plină de vene, care bate. Poate Cardinal este destinat îmbrăcămintei sportive sau îmbrăcămintei inteligente cu senzori. Samsung C&T este deja o cunoscută companie de modă din Coreea de Sud, iar firma încearcă acum să ajungă pe harta internațională a modei. Deocamdată, marca comercială pentru ”Cardinal” este cerută de Samsung doar pentru Coreea. Totuși, este foarte posibil ca în viitor să putem cumpăra și haine marca Samsung peste tot în lume, chiar și în România.

Cu siguranță că îmbrăcămintea devine mai inteligentă și poate fi legată de dispozitive electronice, inclusiv smartphone-urile Samsung Galaxy. De exemplu, compania a lansat un costum de patinaj inteligent anul trecut. Samsung SmartSuit a fost proiectat pentru echipa de patinaj viteză a Olandei, pentru participarea la Jocurile Olimpice de Iarnă.

SURSĂLetsgoDigital