Samsung este cel mai iubit brand din Asia pentru al zecelea an consecutiv

363
Samsung Electronics este marca de top din Asia pentru al zecelea an consecutiv
Sursa Foto: via kontan.co.id

Samsung Electronics Company Ltd, a fost aleasă marca numărul unu în Asia-Pacific pentru al zecelea an consecutiv. „Asia’s Top 1.000 Brands 2021” este rezultatul unui sondaj de opinie realizat de Campania Asia-Pacific și furnizorul global de informații Nielsen. Acesta este al zecelea an consecutiv în care Samsung a fost votat de consumatorii din regiune drept marca lor de top în cercetările anuale desfășurate pe 14 piețe din Asia-Pacific.

Top 1.000 de mărci din Asia este un sondaj de opinie al consumatorilor care măsoară cantitativ preferința mărcii în 15 categorii de produse / servicii. Mărcile care apar pe listă sunt cele care au reușit să câștige un partaj mental pozitiv ca fiind cele mai de încredere și mai iubite de consumatori. Locul unu a fost ocupat de compania Samsung, urmată de Apple, Panasonic, Sony și LG Electronics. Top 5 s-a schimbat puțin față de anul trecut.

Samsung pe primul loc în 15 categorii de produse

Samsung s-a clasat anul acesta pe primul loc în 15 categorii de produse Top 1.000 de mărci din Asia. Samsung este marca de top în domeniul televizoarelor, aparatelor electrocasnice și tehnologiei caselor inteligente. Sondajul Cele mai importante 1.000 de mărci din Asia a fost realizat în perioada 12 – 30 aprilie 2021. Studiul explorează atitudinea consumatorilor în 14 piețe, inclusiv Australia, China, Hong Kong, India, Indonezia și Japonia. Mai sunt cuprinse Malaezia, Noua Zeelandă, Filipine, Singapore, Coreea, Taiwan, Thailanda și Vietnam.

Cercetarea se bazează pe un total de 400 de respondenți pe fiecare piață, conform VietnamNews. Din Japonia, India și China, participă 800, 1.200 și, respectiv 1.600 de persoane. Aceste diferențe de piață au fost aplicate ponderării globale a primelor 1.000 de mărci din Asia. Pentru a fi reprezentativ pentru populațiile pieței, cotele anchetei vizează vârsta, sexul și venitul lunar al gospodăriei.

Asia ocupă 8,7% din suprafața totală a Terrei și 29,8% din uscatul acesteia. Asia este și cel mai populat continent, această caracteristică fiind valabilă de-a lungul întregii istorii. Asia reprezintă mai mult de 60% din întreaga populație a Globului.

Studiul cuprinde 15 categorii majore, inclusiv alcool; îmbrăcăminte și accesorii; auto; băuturi; electronice de consum; livrare; servicii financiare; alimente; electrocasnice; îngrijirea gospodăriei și personale; mass-media și telecomunicații; restaurante; cu amănuntul; sport și divertisment; și transport, călătorii și agrement. În cadrul acestor categorii majore există 80 de subcategorii.

Sondajul din 2021, realizat în aprilie, este primul după un an întreg de viață sub Covid-19. Realizatorii studiului consideră că în acest timp comportamentul consumatorului s-a schimbat considerabil iar interacțiunile de marcă devin din ce în ce mai digitale. În acest an au fost adăugate nu mai puțin de 213 de mărci noi, inclusiv din Asia în top 1.000. Pentru referință, anul trecut au fost adăugate doar 53 de mărci noi.