Samsung este cel mai iubit brand din Asia în ultimii nouă ani consecutivi

627
Sursa Foto: Yonhap

Gigantul high-tech sud-coreean Samsung Electronics a fost ales cel mai popular brand din Asia pentru al nouălea an consecutiv. Samsung Electronics s-a fost clasat pe primul loc între cele 1.000 de mărci participante la sondaj, conform studiului de piață realizat de Campaign Asia-Pacific și Nielsen. Cele două companii au chestionat aproximativ 8.400 de clienți din 14 țări din Asia. Sondajul a fost realizat între 21 februarie și 19 martie 2020.

Campaign Asia este o firmă globală de marketing în domeniul comunicațiilor iar Nielsen Company este o companie de cercetare de piață. Conform datelor, Samsung Electronics a fost urmată de Apple, Panasonic, LG Electronics și Nestle. Raportul a arătat că Sony a ocupat locul șase, urmată de Nike, Chanel, Google și Philips. În top 1.000 de branduri din Asia în 2019, compania Samsung Electronics a fost urmată de Apple Inc., Panasonic, Sony pe patru și Nestle pe locul cinci.

Samsung a ocupat primul loc în cinci categorii majore

Asia Top 1000 Brands este un sondaj de opinie a consumatorilor de pe 14 piețe din zona Asia-Pacific, conform The Korea Herald. Se evaluează preferința pentru anumite mărci în 15 categorii de produse/servicii. Compania Samsung a ocupat locul unu în cinci categorii majore. A fost votat cel mai bun brand de tehnologie inteligentă pentru casă, cel mai bun brand de smartphone, cel mai puternic brand și cel mai durabil brand din Asia.

Campaign Asia-Pacific și Nilesen Company au declarat că investiția continuă a companiei Samsung Electronics în inovație a contribuit în mare măsură la rezultat. A fost menționat în special smartphone-ul Galaxy Fold printre inițiativele excepționale ale companiei din Coreea de Sud.

Nielsen Holdings Inc. este o companie americano-olandeză de cercetare de piață și marketing cu sediul în New York City, SUA. Nielsen a fost fondată în 1923 de Arthur C. Nielsen Sr. Compania Nielsen operează în peste 100 de țări și are peste 44.000 de angajați în întreaga lume.

Studiul a evaluat de asemenea activitățile de informare corporativă Samsung Electronics, precum programele educaționale la sucursalele Samsung Innovation Campus din regiunea asiatică și programul anual de voluntariat al angajaților companiei, Samsung Love and Care.

Studiul explorează atitudinile consumatorilor de pe 14 piețe. Persoane din Australia, China, Hong Kong, India, Indonezia, Japonia, Malaezia, Noua Zeelandă, Filipine și Singapore. Au răspuns întrebărilor și persoane din Coreea de Sus, Taiwan, Thailanda și Vietnam.

Cercetarea se bazează pe un număr de 400 de respondenți de pe fiecare piață. În Japonia participanții la sondaj au fost în număr de 800. Din India au participat 1.200 de persoane și din China 2.000 de persoane. Pentru a fi reprezentativ pentru populațiile din zonă, sondajul a ținut cont de vârstă, sex și venitul lunar al familiei.