Producătorii de televizoare din Coreea de Sud și-au întărit pozițiile pe piața mondială în trimestrul trei, potrivit The Korea Herald. Datele publicate de firma de cercetare de piață IHS Markit, arată că Samsung și LG și-au consolidat vânzările de televizoare. Companiile electronice din Coreea de Sud, Samsung și LG, reprezintă împreună aproape jumătate din piața mondială în Q3 2018. Cei doi producători sud-coreeni au împreună 45,7% din piața mondială a vânzărilor de televizoare.
Potrivit datelor publicate de IHS Markit, Samsung are în prezent o cotă de 28,4% din piața mondială. Acest rezultat privește vânzările de televizoare în perioada iulie-septembrie 2018. Această cotă este în creștere cu 2,4% față de aceeași perioadă a anului precedent. Gigantul tech este urmat la mare distanță de LG cu 15,4% cotă de piață, în creștere cu 2,2% față de Q3 2017.
Samsung conduce acest top pentru al 49-lea trimestru consecutiv, începând cu anul 2006. O extraordinară performanță! Calitatea designul, fiabilitatea și tot ce se mai află în aceste televizoare produse de Samsung spun totul. Sunt cele mai bune din lume!
Samsung are o cotă de piață uriașă la televizoarele high-end de peste 75 inch
Compania japoneză Sony Corp. a fost clasată pe locul trei cu o cotă de piață de 9,5%. Pe locurile patru și cinci s-au clasat două companii din China. TCL Corp. cu o cotă de piață de 6,7% a ocupat locul patru iar Hisense Co. a fost pe cinci cu 6,5%, potrivit IHS Markit.
Samsung Electronics, liderul de neegalat pe piața de televiziune premium, are o cotă de 48,2% din segmentul high-end cu televizoare cu prețuri de 2.500 $ și mai mari în Q3 2018. Decalajul este și mai mare în segmentul de televizoare de 75 inch sau mai mari, aici Samsung are o cotă de 54,1%.
Cele mai recente cifre arată o creștere față de tot anul trecut. În 2017 Samsung a înregistrat o cotă de piață de 26,5%. Rivalul său pe această piață, LG Electronics a avut o cotă de 14,6% pentru întregul an.
IHS Markit a declarat că vânzările globale de televizoare sunt estimate la 54,95 milioane de unități, în creștere cu 0,1% pe an. În ceea ce privește valoarea acestora, suma totală este de 27 miliarde USD, în creștere cu 27,8% pe an.
Observatorii din industrie au spus că aceste cifre indică faptul că Samsung poate să crească în continuare în cota de piață. Promovarea constantă a televizoarelor QLED și OLED va face ca Samsung să-și extindă și mai mult vânzările de modele high-end în perioada următoare.