Samsung își consolidează poziția pe piața mondială a televizoarelor

814

Producătorii de televizoare din Coreea de Sud și-au întărit pozițiile pe piața mondială în trimestrul trei, potrivit The Korea Herald. Datele publicate de firma de cercetare de piață IHS Markit, arată că Samsung și LG și-au consolidat vânzările de televizoare. Companiile electronice din Coreea de Sud, Samsung și LG, reprezintă împreună aproape jumătate din piața mondială în Q3 2018. Cei doi producători sud-coreeni au împreună 45,7% din piața mondială a vânzărilor de televizoare.

Potrivit datelor publicate de IHS Markit, Samsung are în prezent o cotă de 28,4% din piața mondială. Acest rezultat privește vânzările de televizoare în perioada iulie-septembrie 2018. Această cotă este în creștere cu 2,4% față de aceeași perioadă a anului precedent. Gigantul tech este urmat la mare distanță de LG cu 15,4% cotă de piață, în creștere cu 2,2% față de Q3 2017.

Samsung conduce acest top pentru al 49-lea trimestru consecutiv, începând cu anul 2006. O extraordinară performanță! Calitatea designul, fiabilitatea și tot ce se mai află în aceste televizoare produse de Samsung spun totul. Sunt cele mai bune din lume!

Samsung are o cotă de piață uriașă la televizoarele high-end de peste 75 inch

Compania japoneză Sony Corp. a fost clasată pe locul trei cu o cotă de piață de 9,5%. Pe locurile patru și cinci s-au clasat două companii din China. TCL Corp. cu o cotă de piață de 6,7% a ocupat locul patru iar Hisense Co. a fost pe cinci cu 6,5%, potrivit IHS Markit.

IHS Markit Ltd. – Information Handling Services Markit fost fondată în 1959 în Londra, Marea Britanie. IHS Markit este lider mondial în furnizarea de informații, analize și expertize pentru principalele industrii și piețe din întreaga lume. Are peste 13.000 de angajați, experți în toate domeniile economiei și tehnologiei.

Samsung Electronics, liderul de neegalat pe piața de televiziune premium, are o cotă de 48,2% din segmentul high-end cu televizoare cu prețuri de 2.500 $ și mai mari în Q3 2018. Decalajul este și mai mare în segmentul de televizoare de 75 inch sau mai mari, aici Samsung are o cotă de 54,1%.

Cele mai recente cifre arată o creștere față de tot anul trecut. În 2017 Samsung a înregistrat o cotă de piață de 26,5%. Rivalul său pe această piață, LG Electronics a avut o cotă de 14,6% pentru întregul an.

IHS Markit a declarat că vânzările globale de televizoare sunt estimate la 54,95 milioane de unități, în creștere cu 0,1% pe an. În ceea ce privește valoarea acestora, suma totală este de 27 miliarde USD, în creștere cu 27,8% pe an.

Observatorii din industrie au spus că aceste cifre indică faptul că Samsung poate să crească în continuare în cota de piață. Promovarea constantă a televizoarelor QLED și OLED va face ca Samsung să-și extindă și mai mult vânzările de modele high-end în perioada următoare.