Samsung crește spectaculos pe piața wearables în Statele Unite

760
Sursa Foto: Wareable.com

Piața dispozitivelor purtabile din America de Nord a atins 2 miliarde de dolari. Companiile Apple, Fitbit și Samsung sunt responsabile în mare măsură pentru creșterea vânzărilor de smartwatch-uri care alimentează această creștere. Tot mai performante și elegante, ceasurile inteligente sunt în creștere permanentă ca vânzări pe toate piețele globale.

Acest lucru rezultă și din ultimele date publicate de firma de studiu de piață Canalys, care a dezvăluit informațiile despre vânzări și cota de piață în Statele Unite și Canada. Conform Canalys, 60% din vânzările globale de smartwatch-uri Apple sunt în America de Nord. Samsung beneficiază de cea mai mare creștere pe această piață.

Samsung este pe locul trei în SUA cu o cotă de piață de 10,6%

În trimestrul doi 2019 gigantul high-tech sud-coreean a avut cea mai mare creștere dintre toți producătorii de wearables în America de Nord. Vânzările de smartwatch-uri Samsung în Q2 2019 au crescut cu 121%, până la 800.000 de unități. Aceasta este o rată de creștere impresionantă în comparație cu rivalii săi de aici, Samsung ajungând la o cotă de piață de 10,6%.

Samsung a prezentat anul acesta noile trackere de fitness Galaxy Fit și smartwatch-ul Samsung Galaxy Watch Active. Acestea sunt dispozitive care vin la un preț mai atractiv decât dispozitivele sale anterioare cum ar fi Samsung Gear S3. Cu Samsung Watch Active 2, va fi disponibil din septembrie, aceste cifre s-ar putea îmbunătăți substanțial în acest an.

America de Nord este partea de nord a celor două continente americane. Este formată din Canada, SUA (inclusiv Alaska), Mexic, istmul Tehuantepec, Groenlanda (aparține de Danemarca) și insulele adiacente. America de Nord avea în 2016 o populație de aproximativ 579.024.000 locuitori.

Totuși, conform site-ului Wearables, piața aparține în general companiei americane Apple. Aceasta a vândut aproximativ 2,9 milioane de unități în aceeași perioadă, pentru o cotă de piață de 37,9%, față de 10,6% cota Samsung. Acest lucru este în concordanță cu alte studii de piață efectuate în această privință. Cifrele la nivel mondial publicate de Strategy Analytics arată rezultate asemănătoare, 46% din vânzările de smartwatch-uri la nivel mondial fiind acontate de Apple, de exemplu.

Apple conduce piața dar Samsung vine puternic din urmă

De asemenea, Canalys a constatat că Fitbit a scăzut în cota de piață în America de Nord. Fitbit are o cotă de 24,1% din piața nord-americană în Q2 2019, în scădere față de 28,3% în Q2 2018. Este pe locul doi înaintea companiei Samsung. Nu este chiar o surpriză, având în vedere vânzările slabe de Versa Lite Edition.

Compania de studiu de piață Canalys consideră că smartwatch-urile cu LTE și caracteristicile de sănătate primează în alegerea cumpărătorilor. În același timp, Canalys spune că Apple este cel mai bine plasat pentru a conduce piața, chiar dacă Samsung vine puternic din urmă, datorită caracteristicilor de monitorizare a sănătății aflate pe smartwatch-urile sale.