Samsung domină piața mondială în materie de televizoare

1184
Sursa Foto: Samsung Electronics

Producătorii sud-coreeni Samsung și LG Electronics ocupă aproape jumătate din piața globală de televizoare. Conform companiei de studiu de piață IHS Markit, în trimestrul trei din 2019 Samsung și-a consolidat poziția de cel mai mare producător mondial de televizoare premium.

Datele recente publicate de compania IHS Markit au arătat că Samsung și LG au reprezentat 46,2% din piața globală TV raportat la valoarea totală vânzărilor, în trimestrul al treilea din 2019. Ponderea combinată a celor doi producători sud-coreeni a fost de 48,1% în trimestrul doi 2019. Samsung a ocupat primul loc în Q3 2019 cu 30,3% în ceea ce privește valoarea vânzărilor, conform The Korea Herald. Gigantul high-tech sud-coreean a ocupat tot locul unu și în Q2 2019, potrivit IHS Markit. LG Electronics s-a situat pe locul doi cu 15,9%.

1,3 milioane de televizoare QLED a vândut Samsung în Q3 2019

Samsung a vândut 1,3 milioane de televizoare QLED în al treilea trimestru, aproximativ vânzări duble față de OLED-urile LG, tot în perioada respectivă. În ultimele trei trimestre, Samsung a înregistrat vânzări de 3,15 milioane de televizoare, aproape dublul cifrei corespunzătoare aceleași perioade a anului precedent. După națiuni, Coreea de Sud a ocupat 46,2% din piața TV globală ca vânzări în perioada iulie-septembrie. Pe locul doi s-a situat China cu 23,2 la sută, locul trei cu 17% a fost ocupat de Japonia, a declarat IHS Markit.

Datele furnizate de IHS Markit arată că firmele chineze au livrat mai multe televizoare decât concurenții coreeni, dar produsele chineze au fost mai ieftine. Totuși televizoarele chinezești nu s-au vândut la fel de bine ca cele ale firmelor sud-coreene și, în special, cele ale companiei Samsung. În ceea ce privește livrările, China a fost cel mai mare furnizor de televizoare din lume, cu o cotă de piață de 33,5%, înainte de Coreea de Sud cu 31,4%.

Singapore este un oraș-stat insular și cea mai mică țară din Asia de Sud-Est. Conform Culture Trip, în 2016 Singapore a fost în primele zece cele mai moderne orașe din lume. Singapore este una dintre cele mai bogate țări din lume. Alături de Hong Kong, este cel mai important centru financiar din Asia.

În ciuda luptei pentru calitatea imaginii (QLED Samsung vs OLED LG) din septembrie, Samsung a reușit să crească vânzările televizoarelor QLED premium în trimestrul al treilea. Volumul total de vânzări, doar al televizoarelor premium Samsung QLED, a fost de 1,16 milioane de unități, în creștere cu 520.000 de bucăți față de aceeași perioadă a anului trecut.

Samsung își extinde activitățile de marketing pentru TV QLED în întreaga lume

Televizoarele OLED produse de LG Electronics au înregistrat o creștere slabă în acest an. Volumul său de vânzări TV OLED a crescut cu doar 1% de la 1,05 milioane de unități din septembrie 2018 la 1,06 milioane din septembrie 2019.

Gigantul tech își extinde agresiv activitățile de marketing și vânzări pentru televizoarele QLED în întreaga lume. Recent, compania Samsung a deschis o zonă de experiență TV la magazinul comercial Commune din Millenia Walk din Singapore. Acolo Samsung are expus și televizorul său premium Serif TV, echipat cu un ecran QLED.