Mulți utilizatori timpurii de Galaxy S23 Ultra se plâng de un defect al ecranului pe noul lor telefon. Potrivit postărilor de pe forumurile Reddit, Twitter și Samsung Community, există ceva puțin neregulat, ca niște bule, la colțul ecranului. Mai precis, se pare că afișajul are o deformare minoră. Pentru majoritatea utilizatorilor afectați, defectul aparent este fie în partea stângă jos, fie în partea dreaptă, deși unii l-au observat pe ambele părți.
Trebuie menționat că acest lucru nu a apărut pe toate modelele de pe piață. Cei mai mulți posesori de dispozitive Galaxy S23 Ultra susțin că telefoanele lor nu prezintă acest comportament. Dar cazuri au fost, potrivit postărilor de pe forumurile de mai sus. În acest fel acești utilizatori si-au pus întrebarea firească: am un telefon cu ecran defect? Samsung a răspund rapid și a spus că nu este nimic în neregulă cu afișajul lui S23 Ultra, în ciuda situației vizibile de pe afișaj. Noul tău Samsung Galaxy S23 Ultra nu este deformat, a spus Samsung.
Ecranul lui Galaxy S23 Ultra nu are probleme
Potrivit companiei Samsung, unele părți ale ecranului lui Galaxy S23 Ultra pot apărea strivite sau apăsate atunci când îi luminezi puternic, dar nu este un defect al produsului. Acest lucru se datorează procesului de presare pentru impermeabilizare la apă și la praf.
Potrivit companiei, display-urile Samsung sunt alcătuite dintr-o varietate de componente. Este vorba despre sticlă călită la suprafață, un strat rezistent la praf și un strat impermeabil, ca să menționăm câteva. Acest efect de barbotare pare a fi un fenomen de refracție a luminii observat la unghiuri specifice. Deci, potrivit Samsung, ecranul Galaxy S23 are mai multe straturi laminate de sticlă atașate direct de panoul de afișare. Acesta este ceea ce provoacă efectul văzut pe afișaj, a explicat compania. „Totul este în regulă cu telefonul tău”, a răspuns compania unui utilizator îngrijorat.
Mica „bulă” văzută pe unele modele de Galaxy S23 Ultra în colțul din dreapta jos a fost văzută și pe Galaxy S22 Ultra. Anul trecut, în perioada în care Galaxy S22 Ultra a început să fie livrat clienților, Samsung a abordat preocupările utilizatorilor legate de această situație.
Compania a menționat pe pagina de asistență a portalului din Taiwan că acesta este „un fenomen normal și nu afectează funcția și durata de viață a produsului”. Deci, nu are niciun efect asupra funcționării sau longevității produsului și utilizatorii ar trebui să-și folosească dispozitivele fără griji, a scris Samsung în postarea sa, potrivit AndroidAuthority.