Samsung Display va furniza ecrane OLED pentru Ferrari

281
Ecrane OLED Ferrari
Sursă foto: via Twitter

Samsung Display, filiala de afișare a Samsung Electronics, a semnat ieri un acord pentru furnizarea de panouri de afișare cu diode organice emițătoare de lumină (OLED) către Ferrari. Cele două companii au organizat o ceremonie pentru a anunța această colaborare. În perioada următoare Samsung va furniza ecrane OLED pentru Ferrari. Aceste ecrane vor ajuta producătorul italian de automobile de lux în transformarea sa digitală.

La ceremonie de semnare a acordului au participat CEO-ul Samsung Display, Choi Joo-sun, și CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna. Samsung Display furnizează panouri OLED și pentru IONIQ de la Hyundai și Audi e-tron, potrivit agenției de presă coreene Yonhap. Subsidiara Samsung și-a intensificat eforturile de a dezvolta panouri de afișare pentru automobile de generația următoare și și-a extins parteneriatul cu mai mulți producătorii auto la nivel mondial.

Viitoarele automobile Ferrari vor ecrane ecrane OLED de la Samsung Display

La CES 2023, Samsung a prezentat New Digital Cockpit, un cockpit digital curbat pentru automobile, care combină un afișaj de 34 de inch (86,36 centimetri) cu un afișaj de 15,6 inch (39.62 cm). Despre acest ecran OLED compania sud-coreeană a spus că oferă o experiență de vizualizare optimă în modul de conducere și ajută șoferul să se concentreze asupra drumului.

Inovațiile liderului din industrie Samsung Display în domeniul panourilor OLED subțiri, ușoare și curbate îi vor permite companiei Ferrari să integreze cea mai recentă tehnologie în modelele viitoare pentru a îmbunătăți experiența de condus.

Ferrari a fost fondată în 1929 de Enzo Ferrari. Are sediul la Maranello, Emilia-Romagna, Italia. Până în prezent, au fost vândute peste 200.000 dintre diferitele modele Ferrari fabricate. 40% dintre mașinile Ferrari sunt vândute în roșu Ferrari.

„În sectorul de lux, creșterea experienței clientului este esențială” a declarat Benedetto Vigna, CEO Ferrari. „Prin acest parteneriat cu Samsung Display pentru dezvoltarea dedicată a soluțiilor de afișare cu tehnologie OLED personalizată, vom face un pas semnificativ înainte în mediul digital al modelelor noastre de următoarea generație.”

„Cu experienței noastră în tehnologia OLED, suntem gata să introducem soluții de afișare de ultimă generație care îndeplinesc standardul Ferrari”. A spus Choi Joo-sun în timpul ceremoniei de semnare care a avut loc la Samsung Asan Campus.

Gigantul high-tech sud-coreean se pare că a purtat discuții inclusiv cu BMW pentru un contract de furnizare similar. Vă reamintim că la începutul anului și Harman International, o filială Samsung Electronics, a anunțat că va colabora cu Ferrari.