Samsung Electronics America pe primul loc în Sondajul ACSI 2022

57
Samsung Electronics America ocupa cele mai inalte pozitii in sondajul ACSI 2022
Sursa foto: via SamMobile.com

În cel mai recent sondaj American Customer Satisfaction Index (ACSI) 2022, Samsung Electronics America a obținut cele mai înalte evaluări pentru „Calitatea și serviciul general al produsului” pentru televizoare și electrocasnice. De asemenea, compania a fost încoronată lider în industrie în mai multe categorii. Este vorba despre calitatea produselor, repararea serviciilor, fiabilitatea aplicațiilor mobile și acoperirea garanției.

Sondajul ACSI este singurul sondaj intersectorial din America care măsoară satisfacția clienților. Din 1994 acest sondaj este recunoscut drept lider în măsurarea satisfacției clienților cu produsele și serviciile pe care le folosesc. Aproape 5.500 de clienți din SUA au participat la sondajul ACSI (Indicele American de Satisfacție a Clienților) între iulie 2021 și iunie 2022, potrivit SamMobile.

Samsung Electronics America pe primul loc în satisfacția clienților

Mii de clienți din SUA au clasat Samsung pe primul loc în ceea ce privește calitatea și experiența serviciilor. Acești clienți au achiziționat recent (iulie 2021 – iunie 2022) în Statele Unite aparate electrocasnice de la producători de top. Recent, într-un alt studiu de piață ACSI Samsung este cot la cot cu Apple în satisfacția clienților privind PC-urile.

După cum s-a menționat în postarea oficială a Samsung Electronics America, un alt sondaj ACSI a măsurat satisfacția clienților evaluând calitatea experiențelor utilizatorilor folosind produsul pe care l-au achiziționat într-o varietate de categorii. Studiul ACSI a chestionat aproape 1.500 de consumatori din SUA între aprilie 2022 și iunie 2022. Aceștia au achiziționat recent televizoare de la producători de top pentru a evalua calitatea și experiențele într-o varietate de categorii.

ACSI American Customer Satisfaction Index este un indicator economic care măsoară satisfacția consumatorilor din SUA. ACSI a fost conceput după Swedish Customer Satisfaction Barometer – Barometrul Suedez de Satisfacție a Clienților (SCSB).

Cele 10 puncte cheie ale sondajului includ: Durabilitatea, Designul exterior, Satisfacția site-ului web, Fiabilitatea aplicației mobile și Calitatea aplicației mobile. Mai intră aici, Acoperirea garanției, Amabilitatea și utilitatea tehnicianului de service, Rezultatul reparației serviciului, Promptitudinea reparației serviciului, și ușurința de aranjare a serviciului. Samsung Electronics America a obținut numai locul unu în toate categoriile sondajului ACSI.