Valoarea mărcii Samsung Electronics în Best Global Brands 2022

335
Samsung Electronics in Best Global Brands 2022
Sursa foto: Samsung Global Neewsroom

Valoarea mărcii Samsung Electronics a crescut în ultimul an, Samsung rămânând în topul celor mai bune cinci mărci globale în 2022 – Best Global Brands 2022. Timp de doi ani consecutivi, Samsung a înregistrat o creștere de două cifre a valorii mărcii.

Samsung Electronics a fost recunoscut de Interbrand, o companie de consultanță globală de brand, ca fiind unul dintre primele cinci cele mai bune mărci globale 2022. În fiecare an, Interbrand anunță primele 100 de mărci din lume. În acest an valoarea mărcii Samsung a fost evaluată la 87,7 miliarde USD. Acest lucru reprezintă o creștere de 17% față de 74,6 miliarde USD în 2021. În acest fel Samsung Electronics a ocupat locul cinci, loc ocupat timp de trei ani la rând, Samsung Newsroom.

Cele mai bune mărci globale ale Interbrand sunt listate în funcție de evaluarea valorii fiecărei mărci. Topul este rezultatul unei analize cuprinzătoare a performanței financiare a companiei, a influenței mărcii asupra achizițiilor clienților și a competitivității mărcii. Apple, Microsoft, Amazon și Google au ocupat primele patru locuri în această ordine.

Factorii evaluați de Interbrand pentru a stabili valoarea mărcii Samsung Electronics

Clasarea Samsung s-a bazat pe performanța financiară a companiei, care este acum aproape de nivelurile pre-pandemie. În 2021, Samsung a înregistrat o creștere a valorii mărcii de 20% față de 2020. Și în acest an creșterea a fost tot cu două cifre. Samsung a intrat pentru prima dată în top 10 în 2012, plasându-se pe poziţia a noua. Apoi a reuşit să urce în top Interbrand în fiecare an, ajungând pe locul șase în 2017 şi pe locul cinci în 2020.

La sfârșitul anului 2021, Samsung a creat Divizia Device eXperience pentru a crește sinergia între produsele sale și a oferi clienților un nivel următor de experiență. În plus, Samsung a lansat, de asemenea, Customer eXperience-Multi Device Experience Center pentru a-și consolida experiența de conectare cu mai multe dispozitive. Alături de aceste măsuri, Samsung a integrat SmartThings în categoriile sale de produse. În acest fel fel a creat un ecosistem incluziv și o experiență cu mai multe dispozitive. De asemenea, SmartThings le permite consumatorilor să profite la maximum de dispozitive și de produsele terțe pe care le dețin deja.

Interbrand este o companie de consultanță de marketing cu sediul în New York, fondată în 1974. Interbrand are 24 de birouri în 17 țări. Interbrand publică anual topul Best Global Brands, cele mai valoroase 100 de mărci din lume.

În plus, Samsung Future Generation Lab a fost creat pentru a promova conversații autentice despre activitățile următoarei generații. Perspectivele din laborator au fost aplicate produselor și activităților de marketing. Pe lângă produsele inovatoare bazate pe experiențele consumatorilor, dezvoltarea tehnologiilor avansate precum inteligența artificială, 5G, automobilele și robotica prin investiții consistente a jucat, de asemenea, un rol în creșterea Samsung. Telefoanele mobile, rețelele 5G, afișajele și electrocasnicele au avut un rol major.