Samsung a inaugurat noul Samsung Experience Store în Mega Mall

1793
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung Electronics a deschis al treilea magazin Samsung Experience Store, în Mega Mall din București. Recent, la începutul acestei luni, Samsung a deschis și un magazin Experience Store în Afi Cotroceni.

Deschiderea magazinului a venit ca urmare a nevoii de extindere a spațiului destinat gamei din ce în ce mai largi de produse mobile. Samsung Experience Store Mega Mall vine cu o serie de îmbunătățiri și integrează un portofoliu extins de produse Samsung.

Sunt aici smartphone-uri recent lansate din seriile Galaxy S și Galaxy Note, dar și Galaxy A și accesorii precum Galaxy Watch Active 1 și 2, Samsung Galaxy Buds, dar și primul smartphone pliabil Samsung Galaxy Fold.

De asemenea, noile smartphone-uri pregătite pentru rețeaua 5G sunt prezente la Mega Mall București. Samsung Galaxy S10 5G și Samsung Galaxy Note 10 5G au un spațiu dedicat în cadrul noului magazin Samsung Experience. Atât magazinul din Mega Mall, cât și cel din Afi Cotroceni, sunt amplasate într-o zonă cu trafic optim. Astfel există un acces facil ce permite un flux mai mare de clienți la ambele magazine.

Suntem bucuroși că deschidem astăzi un nou magazin Samsung Experience Store în Mega Mall. Aici toți utilizatorii noștri pot veni cu încredere dacă vor să testeze orice produs din portofoliul nostru. Experiența pe care o au utilizatorii când intră în magazin este mult îmbunătățită. Un grad ridicat de digitalizare și personalizare permite o comunicare mult mai facilă și mai intuitivă, oferind utilizatorilor o experiență excelentă in magazin.” A declarat Simona Panait, Marketing Director, Samsung Electronics România & Bulgaria.

Samsung Experience desemnat brandul B2C numărul 1 în Customer Experience

Conform unui studiu realizat de KPMG – Klynveld Peat Marwick Goerdeler, o rețea internațională de firme de consultanță și audit, magazinele Samsung Experience Store au fost desemnate brandul B2C numărul 1 în Customer Experience. Magazinele Samsung au obținut cele mai mari scoruri în 4 din cele 6 categorii la experiența consumatorului. Derulat de-a lungul a zece ani, studiul a analizat numeroase recenzii date de consumatori, 2.700 de recenzii de brand și 3 milioane de evaluări B2B și B2C individuale. Pe baza acestora au fost identificați 6 piloni pe care se bazează experiența ideală pe care o are un consumator în interacțiunea cu un brand.

Acestea sunt: Integritatea (când un brand susține cauze în care crede). Așteptările (când brandul respectiv satisface nevoile consumatorului). Rezoluția (atunci când brandul respectiv știe să își ceară scuze în caz de incidente sau întâmplări neplăcute). Timp și efort (când un brand comunică eficient și oferă instrucțiuni clare). Personalizare (când un brand oferă consumatorilor experiențe unice, personalizate). Empatie (când brandul își ascultă consumatorii). Samsung a obținut punctaje maxime în următoarele categorii: personalizare, timp & efort, integritate și rezoluție.