Samsung Game Portal a fost lansat pe Samsung.com

1869
Samsung Game Portal a fost lansat
Sursa foto: Samsung Global Newsroom

Samsung Electronics a lansat Samsung Game Portal, un magazin online specializat în jocuri. Magazinul specific pentru jocuri a fost lansat pe Samsung.com în peste 30 de țări din întreaga lume. Samsung Game Portal este disponibil momentan în SUA, Marea Britanie, Germania, Franța, Italia, Spania și Brazilia.

Portalul de jocuri este un magazin online unic pentru jucători, conceput pentru a crește în mod semnificativ confortul navigării și achiziționării de produse precum smartphone-uri, televizoare, monitoare pentru jocuri și SSD-uri de înaltă performanță. De asemenea, oferă clienților o varietate de conținut legat de jocuri într-un singur loc, ajustat la preferințele și experiențele lor.

Samsung Game Portal cu o mare varietate de conținut

În 2021, Accenture, o companie lider mondială de servicii profesionale, a publicat un studiu relevant legat de jocuri. Studiul a constatat că jumătate din amatorii de jocuri sunt jucători multiplatforme care folosesc mai mult de un dispozitiv pentru a se juca, petrecând în medie 16 ore pe săptămână jucându-se. În general stau opt ore pe săptămână urmărind conținut video legat de jocuri și șase ore pe săptămână participând la comunități legate de jocuri.

Cel mai bine vândut joc video până în prezent este Minecraft. Este un joc sandbox lansat de Mojang în 2009 pentru o gamă largă de platforme PC, mobile și console. A fost vândut în peste 238 de milioane de copii pe toate platformele.

Ca răspuns la aceste tendințe ale clienților, compania a conceput Samsung Gamae Portal. Magazinul de jocuri va oferi o varietate impresionantă de conținut. De exemplu: informații despre produse pentru jocuri; recenzii de experți naționali și internaționali; beneficii și oferte de achiziție de produse; și idei de utilizare a produselor care îi ajută pe utilizatori să se bucure mai mult de jocuri și jocuri. Nu vor lipsi știri legate de toate cele de mai sus.

„Jocul a devenit o parte importantă a stilului de viață, în special pentru Millennials și Generația Z”. A declarat Evelyn Kim, Vicepreședinte Executiv al Centrului D2C la Samsung Electronics, potrivit SamsunNewsroom. „Vom implementa diverse inițiative pentru a oferi clienților o experiență de joc superioară. Vor avea totul, de la cumpărare până la utilizare, oferim un mediu care să facă plăcută și ușoară achiziționarea de produse legate de jocuri.”

Odyssey OLED G9 și Galaxy S23 Ultra printre produsele oferite

Mai multe produse notabile vor fi oferite pe Samsung Game Portal. Printre altele amintim pe Samsung Galaxy S23 Ultra, optimizat pentru jocurile mobile cu platforma mobilă Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy și bateria de 5000 mAh. De asemenea, televizorul Samsung Neo QLED, care permite utilizatorilor să se bucure de jocuri în cloud fără o consolă separată prin Samsung Gaming Hub. Nu va lipsi nici monitorul Samsung Odyssey OLED G9. Acesta oferă o experiență de joc imersivă de neegalat cu ecranul său OLED curbat de 49 de inch. O altă ofertă impresionantă este SSD-ul 990 PRO, care oferă viteze secvențiale de citire și scriere de până la 7.450 și 6.900 MB/s.

Pentru a sărbători lansarea Portalului de jocuri, Samsung oferă reduceri la pachete de dispozitive de gaming, precum și o varietate de stimulente regionale de cumpărare centrate pe monitorul pentru jocuri Odyssey lansat recent și pe produsele Neo QLED 8K.

Industria jocurilor de noroc este unul dintre puținele sectoare care continuă să crească. Având în vedere această tendință, Samsung a fost implicată în diverse activități pentru a-și consolida liderul în industrie. Gigantul tech coreean va crește în continuare competitivitatea produselor și serviciilor sale legate de jocuri. Deschiderea portalului de jocuri Samsung este o mișcare cheie în această direcție care deschide calea pentru o creștere ulterioară. Pentru mai multe informații, accesați https://www.samsung.com/game-portal.