Întreprinderile încearcă să se ocupe de clienții lor de la distanță, atât cât pot, în aceste momente critice actuale. Samsung a fost una dintre companiile care au venit în sprijinul utilizatorilor prin mai multe măsuri luate în lupta cu pandemia COVID-19. Samsung a fost nevoit să facă modificări și în modul în care oferă servicii clienților și își operează magazinele.
Ca parte a efortului continuu de a-și îmbunătăți serviciile fără contact, Samsung India va oferi acum asistență clienților prin WhatsApp. Clienții care au întrebări pot ajunge acum la specialiștii Samsung prin WhatsApp din confortul caselor lor.
Asistența prin WhatsApp disponibilă în fiecare zi
Clienții din India pot trimite un mesaj la numărul de asistență WhatsApp Samsung de la 1800-5-SAMSUNG (1800-5-7267864) dacă doresc să se înregistreze pentru acest serviciu. Aceștia pot primi asistență tehnică pentru orice produs Samsung pe WhatsApp. De asemenea, pot primi informații despre locațiile centrelor de service, pot verifica starea unei reparații și pot afla mai multe oferte noi.
Utilizatorii de dispozitive sau produse Samsung vor putea solicita și instalarea de noi produse pe care tocmai le-au achiziționat. Serviciul pentru clienți WhatsApp va fi disponibil de la 9:00 la 18:00 ora locală în fiecare zi a săptămânii. În contextul actual cu destule restricții la nivel global este o măsură binevenită. Sperăm că gigantul tech va extinde această asistență prin WhatsApp la nivel global. Samsung este, să nu uităm cel mai mare producător mondial de smartphone-uri
Aceasta nu este singura opțiune de contact pentru clienți pe care Samsung o oferă clienților din India, conform Universmartphone. Toți utilizatorii de telefoane inteligente și de televizoare inteligente pot primi asistență de la distanță. Un specialist în smartphone-uri / televizoare al centrului de asistență poate lucra pe dispozitiv sau televizor de la distanță prin internet pentru a diagnostica problema. Compania spune că peste 70.000 de întrebări sunt rezolvate prin asistență la distanță în fiecare lună. Agenții de asistență instruiți pe diferite specialități pot fi accesați și prin intermediul opțiunii de chat live pe site-ul indian al companiei. Peste 9.000 de întrebări au fost rezolvate prin chat live în India în fiecare zi, în medie, în ultimele câteva luni.