Acasă Stiri Samsung India oferă acum clienților asistență zilnică prin WhatsApp

Samsung India oferă acum clienților asistență zilnică prin WhatsApp

Întreprinderile încearcă să se ocupe de clienții lor de la distanță, atât cât pot, în aceste momente critice actuale. Samsung a fost una dintre companiile care au venit în sprijinul utilizatorilor prin mai multe măsuri luate în lupta cu pandemia COVID-19. Samsung a fost nevoit să facă modificări și în modul în care oferă servicii clienților și își operează magazinele.

Ca parte a efortului continuu de a-și îmbunătăți serviciile fără contact, Samsung India va oferi acum asistență clienților prin WhatsApp. Clienții care au întrebări pot ajunge acum la specialiștii Samsung prin WhatsApp din confortul caselor lor.

Asistența prin WhatsApp disponibilă în fiecare zi

Clienții din India pot trimite un mesaj la numărul de asistență WhatsApp Samsung de la 1800-5-SAMSUNG (1800-5-7267864) dacă doresc să se înregistreze pentru acest serviciu. Aceștia pot primi asistență tehnică pentru orice produs Samsung pe WhatsApp. De asemenea, pot primi informații despre locațiile centrelor de service, pot verifica starea unei reparații și pot afla mai multe oferte noi.

Utilizatorii de dispozitive sau produse Samsung vor putea solicita și instalarea de noi produse pe care tocmai le-au achiziționat. Serviciul pentru clienți WhatsApp va fi disponibil de la 9:00 la 18:00 ora locală în fiecare zi a săptămânii. În contextul actual cu destule restricții la nivel global este o măsură binevenită. Sperăm că gigantul tech va extinde această asistență prin WhatsApp la nivel global. Samsung este, să nu uităm cel mai mare producător mondial de smartphone-uri

WhatsApp Messenger este o aplicație gratuită de mesagerie disponibilă pentru Android și alte smartphone-uri. Aplicația a fost creată de WhatsApp Inc. în Mountain View, California. A fost achiziționată în februarie 2014 de Facebook pentru aproximativ 19 miliarde $.

Aceasta nu este singura opțiune de contact pentru clienți pe care Samsung o oferă clienților din India, conform Universmartphone. Toți utilizatorii de telefoane inteligente și de televizoare inteligente pot primi asistență de la distanță. Un specialist în smartphone-uri / televizoare al centrului de asistență poate lucra pe dispozitiv sau televizor de la distanță prin internet pentru a diagnostica problema. Compania spune că peste 70.000 de întrebări sunt rezolvate prin asistență la distanță în fiecare lună.

Agenții de asistență instruiți pe diferite specialități pot fi accesați și prin intermediul opțiunii de chat live pe site-ul indian al companiei. Peste 9.000 de întrebări au fost rezolvate prin chat live în India în fiecare zi, în medie, în ultimele câteva luni.

Stiri

Samsung pentru a zecea oară cel mai popular brand din Rusia

Pentru a zecea oară, Samsung Electronics a devenit lider în clasamentul anual „Branduri favorite ale rușilor - 2020”. Acest top anual este...

Sunetele nedorite: istoria tehnologiei de anulare a zgomotului (ANC)

În 1978, guvernul SUA a abordat o companie din domeniul audio cu o propunere neobișnuită. Aceasta trebuia să dezvolte o tehnologie specială...

Samsung Electro-Mechanics face mai multe camere pentru seria Galaxy A

Samsung Electro-Mechanics va crește cantitatea de camere furnizate pentru modelele de smartphone-uri bugetare ale companiei. Aceste dispozitive Galaxy A vor ajunge în...

Noul laptop Chromebook Samsung Nightfury gata de a intra în producție

Nu am prea scris despre misteriosul Chromebook Samsung Nightfury pentru că, să fim sinceri, nu știm sigur ce va fi și când...

Samsung a realizat un profit net de 8,2 miliarde USD pe Q3 2020

Samsung a făcut ieri publice rezultate financiare obținute în trimestrul trei din 2020. Compania declarat că a înregistrat o creștere semnificativă a...

Seria Samsung Galaxy S21 ar putea veni fără încărcător și căști în cutie

Recent Apple a lansat noua gamă iPhone 12. Deși dispozitivele diferă unele de altele, ele au un numitor comun. Nu au încărcător...

Seria Samsung Galaxy S21 (S30) va fi lansată cu One UI 3.1

Galaxy S21 (Galaxy S30) ar încorpora direct interfața Samsung One UI 3.1. Contrar primelor informații care au apărut pe web, Samsung ar...