Acasă Stiri Samsung India oferă acum clienților asistență zilnică prin WhatsApp

Samsung India oferă acum clienților asistență zilnică prin WhatsApp

Întreprinderile încearcă să se ocupe de clienții lor de la distanță, atât cât pot, în aceste momente critice actuale. Samsung a fost una dintre companiile care au venit în sprijinul utilizatorilor prin mai multe măsuri luate în lupta cu pandemia COVID-19. Samsung a fost nevoit să facă modificări și în modul în care oferă servicii clienților și își operează magazinele.

Ca parte a efortului continuu de a-și îmbunătăți serviciile fără contact, Samsung India va oferi acum asistență clienților prin WhatsApp. Clienții care au întrebări pot ajunge acum la specialiștii Samsung prin WhatsApp din confortul caselor lor.

Asistența prin WhatsApp disponibilă în fiecare zi

Clienții din India pot trimite un mesaj la numărul de asistență WhatsApp Samsung de la 1800-5-SAMSUNG (1800-5-7267864) dacă doresc să se înregistreze pentru acest serviciu. Aceștia pot primi asistență tehnică pentru orice produs Samsung pe WhatsApp. De asemenea, pot primi informații despre locațiile centrelor de service, pot verifica starea unei reparații și pot afla mai multe oferte noi.

Utilizatorii de dispozitive sau produse Samsung vor putea solicita și instalarea de noi produse pe care tocmai le-au achiziționat. Serviciul pentru clienți WhatsApp va fi disponibil de la 9:00 la 18:00 ora locală în fiecare zi a săptămânii. În contextul actual cu destule restricții la nivel global este o măsură binevenită. Sperăm că gigantul tech va extinde această asistență prin WhatsApp la nivel global. Samsung este, să nu uităm cel mai mare producător mondial de smartphone-uri

WhatsApp Messenger este o aplicație gratuită de mesagerie disponibilă pentru Android și alte smartphone-uri. Aplicația a fost creată de WhatsApp Inc. în Mountain View, California. A fost achiziționată în februarie 2014 de Facebook pentru aproximativ 19 miliarde $.

Aceasta nu este singura opțiune de contact pentru clienți pe care Samsung o oferă clienților din India, conform Universmartphone. Toți utilizatorii de telefoane inteligente și de televizoare inteligente pot primi asistență de la distanță. Un specialist în smartphone-uri / televizoare al centrului de asistență poate lucra pe dispozitiv sau televizor de la distanță prin internet pentru a diagnostica problema. Compania spune că peste 70.000 de întrebări sunt rezolvate prin asistență la distanță în fiecare lună.

Agenții de asistență instruiți pe diferite specialități pot fi accesați și prin intermediul opțiunii de chat live pe site-ul indian al companiei. Peste 9.000 de întrebări au fost rezolvate prin chat live în India în fiecare zi, în medie, în ultimele câteva luni.

Stiri

Care telefon merită cumpărat: Galaxy Note 20 Ultra sau Galaxy Note 10+?

Smartphone-ul Galaxy Note 20 Ultra este noua bijuterie Samsung. A fost conceput și construit pe baza unui alt excelent smartphone Samsung: Galaxy...

Galaxy Tab S7+: Android nu a avut niciodată o tabletă atât de bună

Samsung a lansat săptămâna trecută două tablete premium, Galaxy Tab S7 și Galaxy Tab S7+. Ambele excelente. Cu design frumos, performanțe puternice...

Samsung Galaxy Note 20 lansat și în Mystic Blue în India

La Samsung Unpacked 2020, Samsung a prezentat în cele din urmă pe Galaxy Note 20 și Galaxy Note 20 Ultra. Aceste dispozitive...

Actualizarea „Alt Z Life” pentru Galaxy A51 și A71 lansată de Samsung

Pentru a îmbunătăți securitatea smartphone-urilor sale și pentru a proteja confidențialitatea utilizatorilor, Samsung a lansat ieri un nou update care a debutat...

Comparație: Galaxy Note 20 Ultra vs Galaxy S20 Ultra

Când Samsung a lansat Galaxy S20 Ultra în primăvară, câteva lucruri au devenit clare. Aeronava are tot ce ți-ai putea dori la...

Galaxy M51 aproape de lansare, a apărut pe site-ul oficial Samsung

Zvonurile care înconjoară Galaxy M51 au susținut că Samsung ar putea să îl dezvăluie în septembrie. Receptorul a primit deja certificarea de...

Samsung Display acuză doi cercetători de spionaj în beneficiul Chinei

Doi cercetători de la Samsung Display și un oficial, partener extern, au fost arestați la sfârșitul săptămânii trecute. Atunci procurorii sud-coreeni i-au...