Samsung a ocupat locul 1 în vânzările lunare de smartphone-uri din India în luna martie. Performanța s-a datorat în special vânzărilor succesorului seriei Galaxy Note, cu numele de scenă Samsung Galaxy S22 Ultra. Acesta este un adevărat phablet cu suport pentru stilou S Pen încorporat.
Samsung a devenit lider în vânzările și livrările totale de smartphone-uri pentru prima dată în ultimele șase luni pe a doua cea mai mare piață de smartphone-uri din lume. Datele au fost publicate recent de compania de cercetare de piață Counterpoint Research. În martie, Samsung a reprezentat 22% din volumul cotei de piață și 27% din cota de piață în ceea ce privește veniturile în India.
Acest lucru vine în momentul în care S22 Ultra a luat cu asalt piața indiană învingând iPhone-ul Apple 13. Samsung Galaxy S22 Ultra, lansat în februarie în întreaga lume a fost cel mai vândut telefon mobil din segmentul de top în India având o cotă de piață de 74% în martie.
Galaxy S22 Ultra cel mai bine vândut telefon în India în luna martie
Drept urmare, cota de piață globală a Samsung în segmentul de telefoane premium a ajuns la 81% în aceeași lună, au arătat datele Counterpoint Research. Cu toate acestea, în trimestrul unu (Q1 2022) Samsung a rămas pe locul doi după vânzările totale de smartphone-uri în India. Conform The Korea Herald, primul loc a fost ocupat de Xiaomi, într-o țară de 1,4 miliarde de oameni.
Samsung a întrerupt seria Note în august 2020, după lansarea modelelor Galaxy Note 20 și Galaxy Note 20 Ultra. Au fost ultimele modele lansate din istoria de 10 ani a seriei Galaxy Note. Galaxy S22 Ultra, cea mai înaltă variantă a seriei S22, se dovedește a fi în toate succesorul seriei Samsung Galaxy Note.
Lansarea modelului Galaxy S22 Ultra a contribuit la creșterea vânzărilor Samsung în primul trimestru cu 11% față de Q1 2021. Tot în Q1 2022, Samsung a lansat cinci dispozitive din seria Galaxy A de gamă medie. Este vorba despre Galaxy A13, Galaxy A23, Galaxy A33, Galaxy A53 și Samsung Galaxy A73. Samsung a declarat că își propune să-și mărească cota de piață pentru segmentul mid și high-end la 40% în prima jumătate a anului.