Samsung s-a clasat pe primul loc între cele mai influente 10 mărci din Arabia Saudită. Pe locurile doi și trei s-au clasat WhatsApp și Google. Datele au fost publicate în urma unui sondaj realizat de compania de cercetare de piață Ipsos. Rezultatele sondajului arată că primele zece mărci au reușit în mod constant să ofere ceva nou pe piață și au avut mare influență asupra cumpărătorilor.
Sondajul Ipsos „Cele mai influente mărci din Arabia Saudită – 2020”, a fost realizat pentru a treia oară în Arabia Saudită. Ipsos a analizat diverse sectoare, inclusiv servicii financiare, telecomunicații, comerț cu amănuntul, produse alimentare și băuturi, automobile, tehnologie și modă, printre altele.
Sondajul a chestionat 1.200 de rezidenți din întreaga țară. Ipsos a constatat că Prezența și Încrederea au fost cei mai mari factori de influență a mărcii pentru mărcile evaluate în Arabia Saudită, urmate de Leadership. Influența COVID-19 a avut un impact redus în ansamblu, a constatat raportul.
Samsung cel mai influent brand din Arabia Saudită
Acest sondaj „Cele mai influente mărci” este o inițiativă globală Ipsos, care acoperă 14 piețe și aproape 800 de mărci din întreaga lume. În Arabia Saudită, au fost incluse 120 de mărci naționale, regionale și globale și a fost evaluat impactul acestora asupra consumatorilor locali. Brandurile selectate au fost studiate în profunzime pe baza mai multor factori. Au fost incluși „Încredere”, Leadership”, „Prezență”, „Leading Edge”, iar anul acesta, impactul „COVID-19”.
Compania Samsung a ocupat primul loc, cu aplicația de mesaerie WhatsApp și Google ocupând al doilea și respectiv al treilea loc. YouTube și brandul local Saudi Telecom Company (STC) au completat primele cinci locuri. Au fost urmate de compania de produse lactate saudită Almarai, Apple, Facebook, banca saudită Al Rajhi Bank și gigantul de cumpărături online Noon. Primele zece locuri au fost ocupate de companii de servicii de tehnologie și telecomunicații.
- Samsung
- Youtube
- STC
- Al Marai
- Apple
- Al Rajhi Bank
- Noon
„Mărcile joacă un rol imens în viața noastră și în întreaga lume. Această influență crește, accelerată de creșterea rețelelor sociale”. A declarat Mohammed Minawi, CCO al MENA pentru Ipsos, conform Alarabiya. „De la eficientizarea rutinelor noastre zilnice la îmbunătățirea bunăstării noastre, mărcile transformă comunitățile și societățile în care trăim”.