Samsung a investit în 2022 peste 40 de miliarde USD în facilități de producție

352
Samsung
Sursa Foto: via gizmochina.com

Potrivit unui document de afaceri al Samsung Electronics făcut public zilele trecute, investiția în facilități de producție a companiei a totalizat 53,115 trilioane de woni (aproximativ 40,245 miliarde USD) anul trecut. A crescut cu 10,1% de la 48,22 trilioane de woni (36,52 miliarde USD) anul precedent. Până acum a fost cea mai mare sumă investită vreodată de Samsung în facilități de producție. Acum, Samsung a bătut recordul din 2021.

În 2022, Samsung a investit 47,87 trilioane de woni (~36,27 miliarde USD), sau 90,1% din investiția totală, în extinderea instalațiilor sale de producție de semiconductori. În special, a făcut o investiție de 18,769 trilioane de woni (~14,217 miliarde USD) numai în Q4 2022. Acest lucru s-a datorat unei creșteri semnificative a investițiilor în producția de memorii.

Deși a fost o scădere profundă în industria mondială a semiconductoarelor, 39,2% din investițiile Samsung în instalațiile de semiconductori s-au concentrat pe investiții în sectorul memoriilor. Acest lucru înseamnă că Samsung Electronics și-a intensificat investițiile în ciuda unei preconizate recesiuni economice.

Samsung învestește în continuare în cercetare și dezvoltare

Samsung Electronics a decis să mențină investițiile în instalații și cercetare și dezvoltare la un nivel similar cu cele din trecut. În acest scop, a împrumutat recent ~15 miliarde de dolari, de la subsidiara sa Samsung Display.

De asemenea, Samsung Electronics a crescut semnificativ investițiile în cercetare și dezvoltare în viitorii factori de creștere. În 2022, cheltuielile sale în R&D (Research and development) au totalizat aproximativ 18,876 miliarde USD, în creștere cu 10,3% față de anul precedent. Procentul cheltuielilor sale de cercetare și dezvoltare în vânzările sale totale a crescut, de asemenea, de la 8,1% în 2021 la 8,2% în anul 2022.

BusinessKorea este cea mai veche și mai cunoscută revistă coreeană, una dintre cele mai citite din Coreea. A fost fondată în 1983. BusinessKorea este o revistă în limba engleză cu informați despre afaceri, economice și financiare din Coreea.

Între timp SUA devine rapid cea mai mare regiune de vânzări pentru Samsung Electronics, potrivit BusinessKorea. Vânzările separate ale gigantului tehnologic coreean în America în 2022 au fost de aproximativ 49,946 miliarde USD. Cifra este în creștere cu 13% față de anul precedent. Proporția vânzărilor Samsung în Statele Unite din totalul vânzărilor a atins, de asemenea, 31,1%, în creștere cu 1,9% față de 29,2 la sută în anul 2021.

Pe de altă parte, vânzările Samsung în China au scăzut cu 8,4% de la 59,72 trilioane de woni (~45,22 miliarde USD) la 54,699 trilioane woni (41,417 miliarde USD) în aceeași perioadă. Procentul vânzărilor sale din China în totalul vânzărilor a scăzut de la 29,9% în 2021, la 25,8% în 2022. Anul trecut, Samsung Electronics avea 30 de filiale în China, în scădere de la 33 în 2020.