Acasă Stiri Samsung LED Signage strălucește la Milano Digital Fashion Week

Samsung LED Signage strălucește la Milano Digital Fashion Week

În perioada 14-17 iulie, a avut loc în Italia, Milano Digital Fashion Week. Este unul dintre evenimentele de de anvergură din calendarul prezentărilor vestimentare. În anii precedenți Săptămâna Modei s-a desfășurat în locații pitorești precum Arco della Pace și Piazza del Duomo. Anul acesta, în locul evenimentelor fizice, Fashion Week a fost găzduită în întregime online.

Prin mutarea manifestării online, organizatorul evenimentului, Camera Națională a modei italiene (Camera Nazionale della Moda Italiana) și Urban Vision, partener de streaming al Săptămânii Modei Digitale din Milano, a oferit fanilor modei și designului un moment al speranței și inspirației în aceste vremuri provocatoare.

Samsung LED Signage pe Domul din Milano

Samsung crede cu fermitate în utilizarea tehnologiei pentru a conecta oamenii la experiențe interesante exact ca acesta, conform NewsSamsung. Din acest motiv gigantul high-tech sud-coreean a pus la dispoziție un afișaj LED Signage MAXI plasat pe Domul din Milano. În acest fel a putut fi transmisă prezentarea evenimentului monden din acest an și în cea mai emblematică piață a orașului.

Situat temporar pe fațada faimoasei catedrale Duomo di Santa Maria Nascente, Ecranul Samsung LED Signage oferă trecătorilor o ocazie excelentă de a urmări Milano Digital Fashion Week. Imaginile permit spectatorilor să vadă pre-colecțiile de la designeri de top pentru bărbați și femei pentru primăvara / vara 2021. Ecranul Samsung prezintă creațiile în cele mai mici detalii, privitorii având impresia că sunt la o prezentare reală de modă.

Domul din Milano este catedrala Arhiepiscopiei Romano-Catolice de Milano. Construcția a început în 1386 și a fost încheiată în 1892. Are 12.000 m² și o capacitate de peste 40.000 de locuri. 100.000 de vizitatori vin săptămânal la Domul din Milano și peste 6.000.000 pe an!

Ecranele Samsung LED Signage, oferă o oportunitate de a afla mai multe despre campania Samsung „Shoot in 8K, Watch in 8K”, care demonstrează modul în care dispozitivele Galaxy S20 și televizoarele QLED 8K permit utilizatorilor să creeze și să vizualizeze conținut la cea mai înaltă rezoluție disponibilă.

Stiri

Galaxy Tab S7 Lite testată pe Geekbench cu Snapdragon 750G

Tableta Samsung Galaxy Tab S7 Lite este posibil să apară mai devreme decât ne așteptam în acest an. Dacă sunteți în căutarea...

Galaxy Xcover 5, confirmat cu dual-SIM aproape de lansare

Următorul telefon robust Samsung pentru 2021 este cu un pas mai aproape de a ajunge pe rafturi. Noul smartphone Samsung Galaxy Xcover...

Samsung Galaxy E02 are pagină de asistență live, lansare iminentă

Samsung este în plină activitate de lansare a noi smartphone-uri. Dar oare când nu este Samsung ocupat cu așa ceva? După lansarea...

Cipul Snapdragon X60 5G pentru iPhone 13 va fi fabricat de Samsung

Cipul Snapdragon X60 5G pentru Apple iPhone 13 va fi realizat de cel mai mare rival al companiei americane - Samsung. Cu...

Galaxy A32 are acum o opțiune 4G, modificări față de varianta 5G

În ianuarie Samsung a dezvăluit cel mai ieftin model 5G, Galaxy A32 5G, care se așteaptă să fie lansat în curând în...

Telefoane Samsung aprobate pentru utilizare guvernamentală în Australia

Australian Signals Directorate - Direcția semnale australiene (ASD) a aprobat patru noi smartphone-uri Samsung Galaxy pentru utilizare guvernamentală în Australia. Agenția a...

ANC și calitatea impresionantă a sunetului pune „Pro” în Galaxy Buds Pro

Cu atât de mult conținut disponibil la îndemână, căștile fără fir au o capacitate unică de a îmbunătăți viața de zi cu...