Acasă Stiri Samsung LED Signage strălucește la Milano Digital Fashion Week

Samsung LED Signage strălucește la Milano Digital Fashion Week

În perioada 14-17 iulie, a avut loc în Italia, Milano Digital Fashion Week. Este unul dintre evenimentele de de anvergură din calendarul prezentărilor vestimentare. În anii precedenți Săptămâna Modei s-a desfășurat în locații pitorești precum Arco della Pace și Piazza del Duomo. Anul acesta, în locul evenimentelor fizice, Fashion Week a fost găzduită în întregime online.

Prin mutarea manifestării online, organizatorul evenimentului, Camera Națională a modei italiene (Camera Nazionale della Moda Italiana) și Urban Vision, partener de streaming al Săptămânii Modei Digitale din Milano, a oferit fanilor modei și designului un moment al speranței și inspirației în aceste vremuri provocatoare.

Samsung LED Signage pe Domul din Milano

Samsung crede cu fermitate în utilizarea tehnologiei pentru a conecta oamenii la experiențe interesante exact ca acesta, conform NewsSamsung. Din acest motiv gigantul high-tech sud-coreean a pus la dispoziție un afișaj LED Signage MAXI plasat pe Domul din Milano. În acest fel a putut fi transmisă prezentarea evenimentului monden din acest an și în cea mai emblematică piață a orașului.

Situat temporar pe fațada faimoasei catedrale Duomo di Santa Maria Nascente, Ecranul Samsung LED Signage oferă trecătorilor o ocazie excelentă de a urmări Milano Digital Fashion Week. Imaginile permit spectatorilor să vadă pre-colecțiile de la designeri de top pentru bărbați și femei pentru primăvara / vara 2021. Ecranul Samsung prezintă creațiile în cele mai mici detalii, privitorii având impresia că sunt la o prezentare reală de modă.

Domul din Milano este catedrala Arhiepiscopiei Romano-Catolice de Milano. Construcția a început în 1386 și a fost încheiată în 1892. Are 12.000 m² și o capacitate de peste 40.000 de locuri. 100.000 de vizitatori vin săptămânal la Domul din Milano și peste 6.000.000 pe an!

Ecranele Samsung LED Signage, oferă o oportunitate de a afla mai multe despre campania Samsung „Shoot in 8K, Watch in 8K”, care demonstrează modul în care dispozitivele Galaxy S20 și televizoarele QLED 8K permit utilizatorilor să creeze și să vizualizeze conținut la cea mai înaltă rezoluție disponibilă.

Stiri

Interfața Samsung One UI 2.5 aduce și 116 noi emoji

Unii oameni sunt entuziasmați de versiunile de hardware și software ce apar pe cele mai noi modele de telefoane Samsung. Dar pentru...

Televizorul modular Samsung The Wall foarte bine primit în Japonia

Televizorul modular Samsung The Wall a fost lansat la CES 2018 Las Vegas. Are un ecran de ultimă generație bazat pe Micro-LED-uri....

Samsung Galaxy S20 FE la câteva zile de lansarea oficială

Au mai rămas doar câteva zile până la anunțul oficial al noului smartphone Samsung Galaxy S20 FE. Acesta va fi prezentat pe...

Senzor Samsung ISOCELL Vizion 3D ToF pentru Galaxy S21

Samsung a lansat recent patru noi senzori foto ISOCELL. Cu noua tehnologie ISOCELL de 0,7 μm, Samsung intenționează să extindă ofertele de...

Xbox Game Pass Ultimate pe telefoanele Samsung prin Galaxy Store

Xbox Game Pass Ultimate se lansează pe dispozitivele Samsung prin intermediul Galaxy Store. Xbox Game Ultimate de la Microsoft este acum disponibil...

Galaxy Z Flip 5G în Mystic White va ajunge în curând în Europa

Samsung a lansat telefonul pliabil Galaxy Z Flip pliabil în Mirror Black, Mirror Gold și Mirror Purple la începutul acestui an. Mai...

Galaxy Z Flip 2 cu un ecran mai mare, o balama mai bună și multe altele

Smartphone-ul pliabil tip clamshell Samsung Galaxy Z Flip s-a bucurat de un succes uriaș după lansare. Conform companiilor de cercetare de piață...