Samsung ocupă locul doi pe piața mondială smartwatch în Q1 2019

915

Smartwatch-ul Galaxy Watch de la Samsung Electronics se bucură de o mare popularitate în rândul utilizatorilor de ceasuri inteligente. Galaxy Watch este pe locul al doilea după Apple Watch pe piața mondială în primul trimestru din 2019. Datele au fost publicate de compania de studiu de piață Counterpoint Research și preluate de ziarul sud-coreean The Korea Herald.

Samsung conduce piața mondială a smartphone-urilor, Huawei fiind pe locul al doilea, urmat de Apple. Când vine vorba de tablete, Samsung este al treilea, după Apple și Huawei. Potrivit cercetărilor companiei Counterpoint Reasarch, gigantul tech este pe locul doi mondial în domeniul smartwatch. Producătorul american de iPhone-uri cu Apple Watch, este pe primul loc în acest domeniu.

Vânzările la nivel mondial de smartwatch-uri în creștere cu 48%, Samsung pe locul doi

Vânzările globale de smartwatch-uri au înregistrat o creștere de 48% față de anul precedent, iar Apple a dominat primul trimestru cu o cotă de piață de 35,8%. Este o ușoară creștere față de trimestrul unu al anului anterior. În Q1 2018 Apple a avut o cotă mondială de 35,5%. Counterpoint Research a spus că Apple Watch și-a păstrat un avantaj clar, cu multe caracteristici legate de sănătate.

Motivul principal remarcat de Counterpoint a fost prezența funcțiilor de urmărire a sănătății și de monitorizare a sănătății, care au atras mai mulți utilizatori. Monitorizarea inimii prin electrocardiogramă și detectarea căderilor în Apple Watch Series 4 au contribuit la o cerere mai mare în contradicție cu cererea slabă pentru iPhone-urile Apple.

Counterpoint Research este o companie globala de analiză a industriei și comerțului cu sediul în Asia la Hong Kong. Are analiști în toate centrele cheie ale industriei la nivel global. China, Coreea de Sud, Marea Britanie, India, Statele Unite sau Argentina sunt câteva dintre piețele țintă avute în vedere.

Creștere impresionantă pentru Samsung

Samsung Galaxy Watch are o cotă de 11% din vânzările mondiale de smartwatch-uri, cu o creștere de 127% față de anul precedent. Ceasul inteligent Samsung are o interfață tradițională rotundă, o viață foarte bună a bateriei și o conectivitate 4G. Astfel Galaxy Watch este cea mai bună opțiune de smartwatch pentru cei care nu au sau nu doresc un Apple Watch.

Succesul se datoratorează celei mai recente serii de ceasuri Galaxy. Acestea au venit cu o viață mai bună a bateriei, precum și un design tradițional rotund„. A declarat Lim Su-jeong, analist senior la Counterpoint Research. „În plus, oferă conectivitate conexiune 4G LTE, ceea ce îi conferă un avantaj față de ceilalți utilizatorii smartphone-uri bazate pe Android„.

Fitbit a crescut de la 3,7% la 5,5%. Compania americană s-a concentrat pe dispozitive dedicate pentru fitness. Ceasurile companiei Fitbit Ionic și Versa și-au extins funcțiile, inclusiv aplicațiile terțe și au primit Fitbit Pay.

Companiile care au pierdut în acest trimestru sunt Imoo, Amazfit, Fossil și Garmin. În timp ce Garmin se concentrează în primul rând pe pasionații de fitness și sport ceilalți încearcă să răspundă unei piețe generale. Imoo, un furnizor chinez de smartwatch-uri, a coborât pe locul trei, cu o cotă de piață de 9,2% conform Counterpoint Research.