Samsung My House, bazat pe Metaverse, depășește 4 milioane de accesări

341
Samsung My House bazat pe Metaverse depaseste 4 milioane de accesări
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Serviciul „My House” de la Samsung Electronics, care a fost lansat pe 5 ianuarie împreună cu ZEPETO, cea mai mare platformă metaverse din Asia, câștigă popularitate în principal în rândul generației MZ. Samsung My House este un serviciu prin care puteți să vă decorați casa într-o lume virtuală cu diverse produse Samsung. Este vorba despre articole de interior, cum ar fi electrocasnice, mobilier, iluminat, etc.

Samsung Electronics a lansat acest serviciu în special pentru generația MZ (Millennials și Generation Z), conform Samsung Newsroom. Scopul a fost ca aceștia să poată experimenta în mod natural valoarea mărcii Samsung în viața de zi cu zi și să se bucure de stilul lor de viață prin diverse produse și servicii.

Samsung My House depășește 4 milioane de accesări

Samsung My House – Casa mea a fost dezvăluită în ziua deschiderii CES 2022 Las Vegas la începutul acestui an. Încă de la lansare noul serviciu și a primit recenzii favorabile de la mulți vizitatori ai sălii de expoziții Samsung. De asemenea, în data de 28 a lunii trecute, numărul cumulat de vizite a depășit 4 milioane. My House este singurul serviciu afiliat ZEPETO care a înregistrat acest număr la o lună de la lansare.

Succesul acestui serviciu a fost rezultatul oferirii unei experiențe personalizate pentru utilizator pentru prima dată printre serviciile afiliate ZEPETO. Acest lucru a permis utilizatorilor să experimenteze produsele Samsung în procesul de decorare al casei după gustul lor. Multe din articolele Samsung folosite în acest scop sunt în ediție limitată. My House este un succes incredibil și nu numai pentru Generația MZ.

Millennials s-au Generația Y, sunt născuți într-o perioadă de scădere a ratei fertilităţii în întreaga lume. Generația Z, cunoscută colocvial și sub denumirea de zoomeri, sunt cei născuți la sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2010.

Samsung intenționează să continue să folosească My House pentru a oferi nu numai produse noi distractive, ci și experiențe de conectare a diferitelor produse Samsung. În acest fel își va consolida comunicarea cu clienții generației MZ prin extinderea colaborării cu alte industrii, cum ar fi moda și mobila.

Între timp, My House este de așteptat să creeze sinergie cu campania „YouMake” promovată de Samsung Electronics. #YouMake este o campanie globală care își propune să ajute clienții să-și realizeze propriul stil de viață prin produsele și serviciile personalizate Samsung Electronics, vizând în principal clienții generației MZ.