Samsung – Nr. 1 mondial pe piața TV în ultimii 15 ani consecutivi

612
Samsung producatorul 1 mondial de televizoare in ultimii 15 ani consecutivi
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung conduce piața mondială de televizoare pentru al 15-lea an consecutiv. Este o performanță extraordinară pentru orice companie, oricare ar fi ea. Datele au fost publicate pe 23 februarie de compania de studiu de piață Omdia. Conform datelor Omdia, Samsung a înregistrat 31,8% din cota de piață globală în funcție de venituri în Q4 2020. De asemenea, compania a avut o cotă de piață în funcție de venituri de 31,9% în anul 2020. Cu un an mai devreme, Samsung a avut o cotă globală de piață de 30,9%.

Creșterea Samsung reflectă angajamentul companiei față de cele mai premium experiențe de vizionare la domiciliu. Cu un portofoliu de televizoare QLED în creștere rapidă, cu vânzări foarte mari în segmentul ecranelor de peste 75 de inch (190,5 centimetri), lansarea și extinderea gamei Lifestyle și o serie de noi categorii și produse, această performanță a venit ca un lucru normal. Deținerea coroanei mondiale în domeniul TV este și rezultatul impulsului constant de inovație al companiei Samsung.

Samsung este cel mai mare producător de televizoare în ultimii 15 ani

Consumatorii folosesc ecrane în fiecare zi, indifferent de zi sau noapte. Televizoarele sunt folosite pentru distracție, pentru a ne conecta cu cei dragi, a lucra, a face exerciții fizice de acasă și a face mult mai multe”. A declarat Jong-hee Han, președinte Samsung Display, conform Samsung Newsroom. „Vom continua neîncetat să oferim inovații de ultimă oră și o experiență de ecran de cea mai bună calitate”.

Samsung a devenit cel mai mare producător de televizoare din lume în 2006. La nivel global Samsung a fost urmat în 2020 de LG Electronics cu 16,5% și compania japoneză Sony Corp cu 9,1%.

Samsung a vândut 7,79 milioane de unități de televizoare QLED anul trecut. Este o creștere de la 5,32 milioane de unități vândute în 2019, conform Omdia. Televizoarele QLED au reprezentat 35,5% din totalul veniturilor sale din vânzări TV.

Sony Corporation este după Hitachi si Panasonic a treia cea mai mare companie japoneză de electronice. Sony a fost fondat în 1946 și are sediul la Tokyo. Este dintre cei mai importanți producători din lume în domeniul electronicelor de consum.

În segmentul TV premium, care se referă la televizoarele cu prețuri peste 2.500 USD sau mai mari, Samsung are o cotă de piață de 45,4% în ceea ce privește veniturile. Compania a dominant copios sectorul TV de 80 de inch sau mai mare, cu o cotă de piață de 50,8%.

Compania investește permanent în noi tehnologii TV

Piața mondială a televizoarelor a crescut anul trecut ușor în ciuda noii pandemii de coronavirus. Au fost vândute în 2020 peste 225 de milioane de televizoare, potrivit Omdia. Numai în Q4 2020, livrările TV la nivel mondial au ajuns la un nivel record de 70,24 milioane de unități. Omdia a prezis că piața globală a televizoarelor OLED va ajunge la 5,6 milioane de unități în acest an.

În 2021, Samsung se așteaptă să își mențină poziția de piață de top pe piața globală. Noi serii de televizoare au fost lansate recent și au fost extinse mai multe produse de bază. A fost lansată noua gamă Neo QLED, împreună cu noi televizoare MICRO-LED și televizoare Lifestyle. În următorii câțiva ani, Samsung va continua să investească în cercetare și dezvoltare pentru noi tehnologii TV revoluționare.