Săptămâna trecută a avut loc cea de-a 11-a ediție a Top Social Brands, organizat de revista BIZ. Acest eveniment aduce în atenția publicului clasamentul celor mai active branduri din mediul digital din România, în care Samsung s-a clasat pe primul loc.
A 11-a ediție Top Social Brands a celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital. Top Social Brands 2019 este o radiografie unică a peisajului social media din România, evidențiind noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente.
Clasamentul este realizat în urma unei analize complexe a activităților desfășurate de branduri în social media. A fost luat în calcul intervalul aprilie 2018 – aprilie 2019. Top Social Brands premiază acele branduri care inovează prin activitățile de marketing, prin proiecte speciale cu influență deosebită. Top Social Brands 2019 este un clasament rezultat în urma unei cercetări ample realizate de revista Biz, împreună cu ZeList și Unlock Market Research.
Samsung pe primul loc în Top Social Brands 2019
Principalele modalități de prezență a brandurilor în social media au fost considerate: blog de companie / blog de brand; pagini de Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Instagram.
Top Social Brands 2019 a rezultat în urma ponderii rezultatelor înregistrate de branduri în trei clasamente preliminare:
- Top ZeList (apariții și viewership) – cu o pondere de 20%
- Top Unlock Market Research, rezultat în urma unei cercetări specifice derulate pe baza a 800 chestionare online (reprezentativ pentru mediul urban, 18-55 ani, utilizatori de social media) – 30%
- Top Biz realizat pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra social media – 50%.
„Suntem mai mult decât onorați de faptul că anul acesta Samsung se situează pe primul loc în acest clasament. Acest rezultat se datorează mixului de proiecte diverse pe care le-am implementat pe diferite canale, dar și a strategiei noastre de a comunica despre produsele pe care le oferim consumatorilor, fie este vorba despre smartphone-uri din seria Galaxy A, Galaxy S sau wearables Samsung, fie din gama de televizoare QLED. Au cântărit la fel de mult și proiectele pe care le-am gândit și implementat alături de ambasadorii de brand Samsung. Cu ajutorul lor, am creat pentru fanii și utilizatorii Samsung experiențe atât offline, cât și online”, a declarat Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Manager, Samsung România.
Samsung este preocupat de aparițiile în mass-media și de utilizatorii săi
Samsung înțelege importanța social media în viața noastră. Din acest motiv căută să ne ofere acele experiențe cu adevărat relevante și să comunice diferit în funcție de specificului canalului media. Locul unu în Top Social Brands 2019 reflectă acest lucru. Pe Instagram, de exemplu, pune accentul pe design-ul produselor, pe Facebook îmbină prezentarea specificațiilor tehnice cu aspectele ce țin de lifestyle și se adresează unei audiențe mai largi.
Samsung e mereu în căutarea celor mai ingenioase modalități de a-și inspira comunitățile, iar locul 1 în Top Social Brands demonstrează acest lucru. Samsung aduce tehnologia mai aproape de oameni și le arăta, prin campanii creative, că „Fă ceia ce nu poți” nu este doar un simplu slogan, ci un motto după care se ghidează în fiecare zi.