Samsung Electronics pe locul 6 în „Cel mai bun brand global 2018”

369

Samsung Electronics se clasează pe locul 6 între cele mai bune mărci internaționale în top-ul Interbrand 2018. Samsung a avut o valoare a mărcii de 59,9 miliarde de dolari – atingând o creștere de 6,5% a valorii mărcii. Conform SamsungNews, au fost mai mulți factori majori care au jucat un rol esențial în succesul companiei Samsung. Lansarea continuă a inovațiilor bazate pe om, inclusiv smartphone-ul Galaxy Note 9. Au mai fost amintite la acest capitol mașina de spălat Quick Drive și televizorul personalizabil cu ecran mare The Wall.

Au mai contat, potențialul de creștere durabilă bazat pe viitoarele tehnologii de inovare, inclusiv 5G, AI și IoT. Poziția globală numărul unu pe piața semiconductorilor și consolidarea permanentă a competitivității mărcii. Alt punct important, alinierea și implementarea noii strategii de brand pentru a oferi consumatorilor o experiență continuă.

Competivitate sporită și tehnologie inovatoare

Tehnologia inovatoare, care este semnificativă pentru oameni și competitivitatea sporită a mărcii, a fost evaluată ca factor cheie de succes în evaluarea companiei din acest an. Samsung și-a continuat eforturile de a schimba percepția consumatorilor cu privire la companie, acum aceștia văzându-o ca pe un brand mai emotiv și centrat pe om.

Samsung Semiconductor și-a consolidat poziția de lider pe piață în acest an, demonstrând un alt an de creștere semnificativă. Afacerea mobilă a continuat să promoveze dispozitive inspirate de consumatori. Amintim aici pe Galaxy S9, Galaxy Note 9 și smartwatch-ul Galaxy Watch. Industria de aparate digitale și-a menținut poziția de lider pe piața de primă clasă atât în frigidere, cât și în mașinile de spălat.

A lansat în mod continuu produse inovatoare noi cu beneficii diferențiate pentru consumatori, cum ar fi Quick Drive. Divizia de afișare vizuală, ca lider de piață, a creat, de asemenea, noi experiențe de vizionare pentru consumatori prin intermediul televizoarelor QLED și The Wall.

Interbrand este o firmă americană de consultanță la nivel mondial fondată în 1974 cu o rețea de 18 birouri în 14 țări. Este editorul celor mai bune rapoarte anuale despre cele mai bune mărci globale. Interbrand face parte din Grupul de consultanță Brand Group din Omnicom Group Inc.

Valoarea brand-ului Samsung a crescut an de an. Începând cu anul 2012 gigantul tech a intrat în top 10 cel mai bun brand din lume și a urcat permanent ajungând pe locul 6.

Anul 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
Valoare în miliarde $ 32,893 39,610 45,462 45,297 51,808 56,249 59,890
Locul ocupat 9 8 7 7 7 6 6

 

Numai companii americane pe primele cinci locuri

Apple, Google și Amazon sunt cele trei branduri cele mai valoroase din top-ul Best Global Brands 2018. Luxul și retail-ul reprezintă cele două sectoare dominante. Primele cinci locuri din acest top au fost ocupate de companii din Statele Unite.

Timp de șase ani consecutivi, Apple și Google ocupă pozițiile de top. Valoarea Apple a crescut cu 16%, ajungând la 214,480 miliarde USD, Google cu 10%, a crescut până la 155,506 miliarde. Amazon cu o creștere de 56% este a treia marcă care a obținut o valoare de peste 100 de miliarde de dolari (100,764). Microsoft cu 92,715 și Coca Cola cu 66,341 miliarde de dolari au ocupat locurile patru și cinci în acest select top.